3.

8 2 0
                                    

Uyarı:Bölüm 18+ içerir rahatsız olacaklar okumasın lütfen

Dudaklarına yapıştı çok beklediği adamın. İnleyerek Yuukonun alt dudağını kendi dudakaları arasına alıp bir tur emdi. Ardından bir ısırık bıraktığında Yuuko inleyerek geri çekildi.

"Ah bu çok"

Ryu Yuuko'nun tepkisiyle endişeli bir şekilde suratına baktı.

"Ne oldu sevmedin mi?"

Yuuko kafasını iki yana sallayarak güldü

"Hayır sadece bu ilk ve ben biraz gerginim"

Ardından yanlış anlaşılmaktan korkarak elleriyle Ryu'nun kaslı kollarına tutundu

"Bana dokunman önceden de şimdi de beni rahatsız etmiyor Ryu bu çok garip"

Ryu, Yuukonun söylediği şeyle gülümsedi. Ardından tekrar dudaklarını çok sevdiği dudaklara bastırdı. Sevdiği adamın kolları arasında onu öptüğünden dolayı titriyor olması  Ryuyu heyecanladırmıştı. Dudaklarını ayırmadan Yuukoyu kalçalarından tuttu ve kucağına alarak duvara yasladı. Onu duvarla arasında sabitlerken Yuukonun dudaklarının üstünde konuşmasıyla durdu.

"İlk kez bir erkeğe bana bu şekilde dokunması için izin veriyorum. Bu yüzden acemi hareketlerim olursa görmezden gel lütfen"

Ryu ilk kez bu kadar mutlu olduğunu hissetti. Bu yüzden dudaklarını ilk gördüğünde bile ona soğuk terler döktürecek kadar güzel olan, Yuuko'nun beyaz teniyle buluşturdu. Boynundaki ince deriyi dudakları arasına alıp emerken elleri boş durmayıp Yuuko'nun gömleğinin düğmelerini açtı. Soğuk damarlı ve kemikli elleri Yuuko'nun sıcak karnından başlayarak göğüslerine doğru bir yol aldığında bu görüntü Yuuko'yu büyülemişti. Göğüs uçlarını iki parmağı arasına alıp sıktığında Yuuko ağzından kaçan inlemeye engel olamadı. Ryunun gözleri duyduğu sesle geriye doğru kayarken çoktan erekte olmuş penisinin sızladığını hissetti. Ardından dudaklarının Yuuko'nun boynundan ayırmadan tek eliyle kalçasından tutarak kucağına aldı. Yuuko vakit kaybetmeden bacaklarını bu adamın vücuduna doladığı sırada alt tarafındaki kendi şişligine çarptı gözü. Bu onu şaşırtmıştı. İlk kez bir erkeğe kaldırıyordu. Penisi hareket ettiklerinden dolayı Ryu'nun beyaz gömleğinden belli olan kaslarına sürtünürken bir kez da inledi Yuuko. Elleri Ryu'nun beyaz saçlarında turladı ve boynundaki dudaklar onu baştan çıkardı.  Ardından Ryu'nun taktığı kemerin tokasını açmaya başladı. Kemeri açtığında gözleri Ryunun inip kalkan göğsünde gezindi bir süre. Teni pürüzsüzdü tıpkı ondan beklendiği gibi. Bakımlı bir adamdı çünkü Ryu. Fermuarını da çözüp düğmesini açtığında, sonunda pantolonundan kurtulup boxeriyle kalmıştı Ryu. Yuuko boxserinden bile büyüklüğü belli olan penise baktı.  Ardından istemsizce tek elinin parmakları yumuşakça üzerinde gezindiğinde Ryu ağzından mâni olamadığı inlemeyle birkaç morarmaya yakın izler ve tamamı açılmış düğmeleriyle ona üst vücudunu sunacak şekilde yatan bedene bakıp inleyerek üzerine doğru eğildi Yuukanın. Tek eli altındaki bedenin penisini avuçladığında kazandığı inlemeyle sırıtarak önündeki göğüs ucunu ağzına alıp emmeye başladı Ryu. Yuuka aldığı çift taraflı zevk ile kıvrandığı sırada kendini Ryunun eline doğru itmeye başladı. Kesik kesik nefesler alırken, Ryu elini penisinden çekip Yuukanın fermuarına götürdü. İzin ister gibi ona baktığında Yuuka inler gibi bir sesle bağırdı.

"Acele et!"

Ryu aldığı emirle gülümseyip hızla fermuarını indirdi ve Yuukanın kumaş pantolonunu bacaklarından sıyırıp çıkardı. Ardından kendi gömleğine uzanmıştı ki Yuuka yatakta ayaklanarak ellerini tuttu ve gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Ryu bu görüntüye hayranlıkla baktı.

"Sikeyim çok güzelsin!"

Yuuka aldığı iltifata aldırış etmeden hızla gömleğin düğmelerini açtı ve Ryunun kollarından sıyırıp hep merak ettiği vücudu süzdü. Ryunun esmere yakın teni, spor yaptığını belirtircesine küfür kaçırdı. Yuuko büyülenmiş, Ryunun vücudunun her detayını süzerken, Ryu daha fazla dayanamayarak onu yatağa tekrardan yatırdı. Bacaklarını ayırarak arkasına girerken ellerini Yuukonun başının iki yanına sabitleyerek dudaklarına yapıştı. Tek elini yataktan ayırıp Yuukonun boxerine attı ve dudaklarından ayrılmadan aşağı doğru indirdi. Yuuko vücudundaki son parçanın da ayrılmasıyla utandığını hissedip dudaklarını Ryunun dudaklarına daha da bastırdı. Ryu ise onun aksine dudaklarını onunkilerden ayırdı ve önündeki kırmızı  surata bakarak sordu.

"Kayganlaştırıcın var mı?"

Ve yazar burada araya girer okula gidiyorum aşklar gelince devam edicem

Just friends-BxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin