4.

11 3 0
                                    


"Şey hayır yok.."

Ryunun çekinmeden sorduğu soruyla daha da utandı

Eve kız atmayı sevmediğinden buna ihtiyaç duymamıştı. Ryu ona eğilerek önemi olmadığını belirtircesine dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu sevdiği adamın kolları arasında onu öptüğünden dolayı titriyor olması Ryuyu heyecanladırmıştı. Dudağını kendi dudakları arasına alıp bir tur emdi. Ardından bir ısırık bıraktığında Yuuko inleyerek geri çekildi.

"Ah bu çok.."

Ryu Yuuko'nun tepkisiyle endişeli bir şekilde suratına baktı.

"Ne oldu sevmedin mi?" 

Yuuko kafasını iki yana sallayarak güldü.

"Hayır sadece bu ilk ve ben biraz gerginim"

Ardından yanlış anlaşılmaktan korkarak elleriyle Ryu'nun kaslı kollarına tutundu.

"Bana dokunman önceden de şimdi de beni rahatsız etmiyor Ryu bu çok garip"

Ryu, Yuukonun söylediği şeyle gülümsedi. Ardından tekrar dudaklarını çok sevdiği dudaklara bastırdı. Sevdiği adamın kolları arasında onu öptüğünden dolayı titriyor olması  Ryu'yu heyecanladırmıştı. Dudaklarını ayırmadan Yuukoyu kalçalarından tuttu ve kucağına alarak duvara yasladı. Onu duvarla arasında sabitlerken Yuukonun dudaklarının üstünde konuşmasıyla durdu.

"İlk kez bir erkeğe bana bu şekilde dokunması için izin veriyorum. Bu yüzden acemi hareketlerim olursa görmezden gel lütfen"

Ryu ilk kez bu kadar mutlu olduğunu hissetti. Bu yüzden dudaklarını ilk gördüğünde bile ona soğuk terler dokturecek kadar güzel olan, Yuukonun beyaz teniyle buluşturdu. Boynundaki ince deriyi dudakları arasına alıp emerken elleri boş durmayıp Yuukonun gömleğinin  karnına doğru sulu bir öpücük yolu çizdi. Karnından kasıklarına doğru indiğinde Yuuko, penisinin üzerinde hissettigi öpücükle belini havaya kaldırdı ve inledi. Ryu sıcak nefesini üfleyerek Yuukonun kasılıp gevşeyen pembe deliğine bir öpücük kondurdu. Yuuko hoşuna gitmiş gibi bacaklarını biraz daha araladı ve kalçasını hafif kaldırarak Ryuya alan açtı.

"Tanrım.."

Ryu önündeki deliğe baktığında ağzının sulandığını hissetti. Fazla beklemeden bir öpücük daha kondurup diliyle yalamaya başladı. Dışını sırılsıklam olana kadar emdikten sonra dilini deliğin içine doğru ilerletti. Bu hareketle Yuukonun bel tekrardan bir yay gibi  gerildi ve derince inledi. Zevk almıştı. Bu yüzden kalcasini Ryunun diline doğru ittirmeye başladı.

"Mmmhh"

Ryu diliyle deliği adeta talan ettiği sırada Yuuko eliyle altındaki çarşafı kırıştırdı.

"R..Ryu!"

Ryu, Yuukonun ilk kez ismiyle inlemesiyle daha fazla dayanamadı ve dilini önündeki delikten çıkararak doğruldu. Ardından altındaki boxeri bir çırpıda çıkartıp eline tükürdü. Yuuko onun hareketlerini dağılmış ifadesiyle süzerken deliğinde ve penisinde hissettigi sızı artmıştı. Ryu elindeki tükürüğü penisine iyice yayıp tamamen kaygan olduğundan emin oldu. Yuuko, Ryunun kalın ve damarlı penisinden gözlerini ayıramazken sızlandı

"Çabuk ol daha fazla dayanamıyorum"

Ryu gülümseyerek penisini birkaç defa çekti ve tekrardan Yuukonun bacaklarının arasına girip dudaklarına doğru uzandı. Tek eliyle penisini Yuukonun deliğin konumlandırdığı sırada asla bırakmak istemediği dudaklardan ayrıldı ve fısıldadı.

"Canın acırsa beni durdur.. bebeğim"

Yuuko Ryunun ona böyle seslenmesine alışık olmadığından sözcüğün büyüsüne kapılmışken dudaklarına kapanan dudaklar ve deliğinde hissettiği dolulukla erince inleyip elinin altındaki çarşafı daha da sıktı. Ryu penisinin sadece başını sokmuştu. Ardından yavaşça yarısına kadar soktuğunda Yuuko dudakları arasındaki Ryunun üst dudağını ısırdı. Ryu bu hareketle Yuukonun içinde yavaşça hareketlenmesiyle acısından zevk aldığını hissetti. Ryunun ağzının içine doğru inlemeleri kulaklarını doldururken penisine sarılan el ile kendi inlemesine de mani olamadı. Ryu penisinin tamamını deliğe sokup hareketlerini hızlandırırken eline aldığı Yuukonun penisini de ritmik hareketle çekmeye başladı. Yuuko aldığı çift taraflı zevkle inlerken Ryu, Yuukonun zevk noktasını bulup vuruşlarını sertleştirdi. Ardından elinin altındaki penisin seğirdiğini hissettiği
sırada ikisinin de inlemeleri ve tenlerinin birbirine çarpış sesi odayı doldurdu. Çok geçmeden Yuuko büyük bir inlemeyle boşaldığında, Ryu da ondan sonra, birkaç vuruş daha yapıp Yuukonun içine doğru boşaldı. Yuuko içini dolduran sıvıdan zevk aldığını hissetti. Ardından Ryunun içinden çıkıp kendini yanına atmasıyla derin bir nefes verdi. İkisi de bir süre sessizce nefeslerini düzene soktu. Ardından Ryu duyduğu düzenli nefes sesleriyle yanında uyuyan adama döndü. Kemikli ellerin Yuukonun dağılmış ve gözlerine doğru düşmüş siyah saçlarını kenara çekerken gülümsedi ve kendi kendine fısıldadı.

"Bana bu dünyadaki en büyük hediyeyi verdin.."

FINAL

Biliyorum biraz garip bitti ama umarım sevmişsinizdir🦋


Just friends-BxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin