-🖤-

3 0 0
                                    

Candela od zawsze marzyła o karierze w branży muzycznej. Była osobą o ogromnym talencie i dużej determinacji,. Muzyka od zawsze była jej największą pasją. Jej głos był magiczny a teksty piosenek. które tworzyła były wyjątkowe. Dzięki swojemu zawzięciu, udało jej się spełnić swoje marzenie i podpisać kontrakt w jednej z najbardziej uznanych wytwórni muzycznych w Hiszpanii. Candela z wielką radością spędzała czas w studiu razem ze swoją młodszą siostrą Aitaną. Jednak wraz z upływającym czasem Candela zaczęła zauważać coś niepokojącego. Jej producent muzyczny Fede, coraz większą uwagę poświęcał jej młodszej siostrze Aitanie. Aitana miała tylko 16 lat i była uroczą lecz cholernie utalentowaną dziewczyną, dla której Candela od zawsze była jak matka. Jako starsza siostra Aitany, Candela obawiała się, że Fede może bardzo mocno zranić jej siostrę. Kiedy zauważyła, że Fede zaczął spędzać więcej czasu z Aitaną sam na sam, postanowiła porozmawiać z nim. Kiedy tylko nadarzyła się okazja, Candela zaprosiła Fede do swojego apartamentu, gdzie mogli porozmawiać z dala od zbędnych gapiów.
- Fede, muszę z tobą o czymś porozmawiać - powiedziała z wielką powagą Candela.
- Oczywiscie, o czym chcesz, ze mną porozmawiać? - pyta Fede starając uspokoić Altanę.
- Zauważyłam, że coraz więcej czasu spędzasz z Aitaną. To nie wydaje mi się dobre dla niej. Ona jest jeszcze małoletnia, a ty jako producent muzyczny powinieneś pomyśleć o tym i jej pomóc. - powiedziała Candela, starając się kontrolować swoje emocje, które były bardzo silne.
Fede popatrzył na nią z wielkim zdziwieniem.
- Candela rozumiem, że jesteś zaniepokojona, ale dobrze wiesz o tym, że Aitana ma wielki talent. Bardzo chcę by mogła zacząć swoją solową karierę, ale to nie oznacza, że chcę zrobić jej krzywdę. Pamiętaj o tym, że to ty jesteś dla mnie najważniejszą artystką.
Candela pomyślała, że trzeba być ostrożnym i dać mu czas na popełnienie błędu
-Fede, nie chcę by Aitana cierpiała. Nie chcę byś się z nią spotykał, to jeszcze dziecko, które potrzebuje naszej opieki a nie problemów.
Fede wzruszył tylko ramionami.
- Rozumiem twoje obawy ale to na tobie najbardziej się skupiam a Aitana jest moim drugim odkryciem. Zawsze będę dbać o jej dobro bo na nim mi zależy.
Słowa Fede nie uspokoiły Candeli ale postanowiła mu zaufać. Jednak nadal była bardzo czujna i obserwowała każdy najmniejszy ruch Fede. Candela codziennie śledziła to co się pomiędzy jej małą siostrzyczką a Fede. Zauważyła, że coraz częściej się spotykali poza studiem nagraniowym. To bardzo zaniepokoiło Candelę. Niestety Fede zaczął odczuwać coś więcej niż przyjaźń i chęć pomocy w rozwoju talentu Aitany. Przyciągała go jej młodzieńcza energia i urok. Stopniowo pod płaszczykiem znajomości i chęci pomocy w rozwoju kariery Fede zaczął się interesować Aitaną na romantycznym poziomie. Fede wiedział, że nie powinien przekroczyć tej granicy ale Aitana stała się jego obsesją.
Pewnego wieczoru, kiedy Candela pracowała nad nową płytą razem z innym producentem, Fede zaprosił Altanę do swojego domu. Na początku wyglądało wszystko normalnie. Fede wyglądał jakby chciał spędzić normalnie czas z Aitaną jako jej przyjaciel.Atana bardzo szybko się zorientowała,że to spotkanie to pułapka a gdy chciała uciec Fede złapał ją i odciągnął od drzwi.
- Spróbuj tylko krzyknąć a nie wyjdziesz stąd żywa! - krzyknął na nią Fede przy okazji uderzając ją w twarz tak mocno, że dziewczyna prawie traci przytomność.

Fede zanosi Aitanę do piwnicy gdzie ją zamyka. Aitana czuje, że jej życie i zdrowie jest zagrożone ale nie może ani zadzwonić do Candeli ani uciec. Zrozumiała, że musi być silna i jakoś się wydostać z więzienia. Po godzinie przychodzi do niej z psychopatycznym uśmiechem na twarzy.

-No to teraz się zabawimy mała. - mówi z jakimś obłędem podchodząc do Aitany i zdzierając z niej sukienkę.- Proszę zostaw mnie... - Aitana błaga Fede ale ten jej nie słucha i zatyka jej buzię kawałkiem szmaty.- Od dzisiaj jesteś moją lalką! - mówi zdejmując jedną ręką spodnie i bieliznę, którą ma na sobie Aitana. Aitana próbuje się wydostać z uścisku Fede ale nie daje rady i zaczyna płakać z bólu, kiedy Fede zaczął brutalnie ją gwałcić i bić po całym ciele. Aitana po wszystkim stała się wrakiem człowieka. Nie była już tą samą, uśmiechniętą nastolatką z wielką pasją w sercu. Teraz po prostu chciała przytulić się do siostry i poczuć się bezpieczna. Jednak wiedziała, że w tym momencie nie jest możliwe. Minęły trzy dni. Candela zaczęła podejrzewać, że coś jest nie tak. Długa nieobecność Aitany zaczęła budzić w niej obawę, że coś się stało jej kochanej siostrzyczce. Zdecydowała w końcu, że musi się dowiedzieć co się dzieje z Aitaną. Postanowiła odwiedzić Fede. Kiedy dotarła do jego domu, z smutkiem zauważyła, że drzwi są zamknięte, jednak mimo wszystko zdecydowała się wejść przez otwarte okno. Kiedy weszła do domu Fede, usłyszała płacz dochodzący z piwnicy. Natychmiast tam pobiegła. To co zastała w środku przeraziło ją dosyć mocno. Dzięki temu, że Fede zapomniał zamknąć drzwi od pomieszczenia w którym przetrzymywał Altanę, Candela mogła bez problemu jej pomóc. - Aitana skarbie nie płacz. Już jesteś bezpieczna- przytuliła siostrę. Aitana jednak nie mogła przestać płakać. Była przerażona i bardzo osłabiona, ale cały czas tuliła Candelę jak małe dziecko. Candela wzięła swoją siostrę na ręce i zaczęła iść w kierunku wyjścia. Jednak jej drogę zastąpił Fede. -Nie myśl dziwko, że stąd wyjdziesz! - rzucił się w stronę Candeli, jednak ta kopneła go z całej siły w krocze. - Ała! Zapłacisz za to suko - krzyknął i upadł na podłogę.Candela zaczęła biec do wyjścia. Kiedy udało im się uciec Candela postawiła Altanę na ziemi i wezwała policję, która przyjechała najszybciej jak się dało i aresztowała Fede w jego własnym domu. Kiedy Fede został postawiony przed wymiarem sprawiedliwości i dostał wysoki wyrok Candela poczuła ulgę a Aitana po traumie jakiej doświadczyła nadal potrzebowała czasu by dojść do siebie. Candela wspierała swoją siostrę w tym ciężkim procesie gojenia ran na sercu i duszy Aitany. Candela podjęła decyzję o wyprowadzeniu się ze swoją siostrą z Madrytu razem z Aitaną aby razem mogły zacząć od nowa. Chciała znowu zobaczyć szczęście na twarzy swojej kochanej siostry. Candela i Aitana kontynuowały swoje kariery muzyczne z dala od Fede. Mieszkały w Zamorze, gdzie czuły się bezpieczne i po prostu szczęśliwe. Dostały szansę na nowe lepsze życie. Aitana nauczyła się, że mimo trudności i traumy jest na tyle silna by dać sobie radę i żyć dalej, jednak kiedy przypominała sobie o tym co spotkało ją w przeszłości czuła wielki ból i smutek ale wiedziała, że jest w stanie stawić czoła wszelkim trudnościom.

siostrzeństwoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz