In av and ks room....
Ks and av were sitting on their bed...
Av: karu...🥺🥺 Mene bhr miss kia tjhy🥺🥺 mjhy to yeh lg rha tha k mene tjhy kho dea.🥺🥺🥺 Apni pyaari dost, apni pyaar behan ... Sub ko...
Ks: 🥺🥺 hum...hum ne b tjhy bht miss kia...
Mgr kia krty...🥺🥺 Mission ka sawal tha r tu to janti hai naa k hum... Humain kitna pyaar h apni duty sy
Av: janti hu me... 🥺
Both hugged eachother. 🥺🥺🥺🥺
Ks: acha.. hum bss fresh ho kr aty hain... Ok...
Av: theek hai....☺️
She went towards washroom...
Ks phone started ringing....
Av saw it was Ram name blinking...
Av: ram??? Yeh ram kon hai???
Oh acha yaad aya... Karu ne btyaa tha k uski team ka member tha mission k rehty....
She ignored the call..
But he was continuously calling...
Av: kese uthaye... Bht bura lgy ga agar me us sy poochy bgyr uska phone utha lu gi to...
Av went towards washroom door...
Karu...... Karuuu.....
Knocked the door a little...
Ks from inside...
Kia hua???
Av: tera phone bj rhai baar baar....
Ks: to???? Utha ly jarh budhi... Kis ka h???
Av: ary par wo kisi Ram ka hai..
Ks: kia ??? Kis kaa h..??
Av a bit loudly: raam....raam ka hai...
Ks: humain teri bilkul smjh nhi a rhi.... Utha ly phone jis ka b hai.... Ab hamara kou boy friend to hai nhi jis ka private call hoga...uthy ly...
Av: han 😏😏 asi shakl py kon larka tjhy bhao dy ga...
Ks: sun rhy hain hum jarh budhi.. ab skoon sy nahane dy.... Chali jaa....
Av: acha bachu... Ab bht clear awaz a rhi h tjhy...han??? 🤨🤨
She went towards bed and picked the call ...
Hello....
Ram: hello... Karishma madam????
Av: nhi...me unki sister hu bolye...kia kaam hai..
Ram: km kidhr hain???
Av: wo thora sa busy hain... ap mjhy bta deejye kia kaam h aapko...
Ram: nhi g... Kuch khaas nhi... Bss km sy baat krni thi... Aap...apka tarufff...
Av: bola to tha aapko me unki sister hu.... Aapne kis kam sy phone kia hai aap btana zroori smjhy gy???
Ram: actually aaj jis trha mm ne kia hai apne faraz k lea... Apni jaan ko khatre main dall kr us villain ka encounter kia hai... me to mtlb..
Km ab meri aur b ideal ban gai hain....Av: jaan ko khatre main daal kr .. mtlb...??
Ram: ary unho ne aapko nhi btaya??
Av: nhi....
Ram: aaj jis trha sy unho ne khud ko goli maari r us ka enounter kia hum sub to bht dar gaye thy k kahi km ko kuch ho naa jaye... Mgr wo khud ko goli marne k baad b itni dyr yahan whan phirti rhi khud ko parwaah nhi ki... I am impressed....
YOU ARE READING
Meri Bhabhi ♥️♥️ Kareena x Nannd Bhabhi (Completed)
FanfictionI am here with a new story... Kareena Nand Bhabhi Duo....