7

25 3 8
                                    

"Görev, görev! Ln gorev amk yerinizde durunnn! Size diom jin jungkook!"

"Yaw tamam amk yeter ya!"

"Susun lan"

"Evet çocuklar bu isin sonu yada basi her sekilde bana girio... Jisung bacumuzu Minho reisimize ayart-ayarlicaz hadi gazamiz mübarek olsun"

"Ben senin kafanı sikm soojin!"

Hay ben bunlarla is birliği yapan kafami skm emi amk her dakika bir olay bimdalas anami aglatilar burda amk.

"Herkes gorevini anladi dimi hadi o zmn Allah'a emanet göte mukayyet arkadaşlar!"

"Ee ben malim anlamadım"

"Amk beomgyu neyini anlamadin anasini satim ya!"

"Bu sey deil mi ya" anladiniz mi çocuklar" diyip "anlamadik hocam" dedigimizde kizan matci"

"Of tm kes bos yapma yeon anlat suna"

"O is ben de reis!"

"Bak beomgyu simdi jisungcgumun Minho hyunga boş olmadığını ogrendik ya iste biz şimdi shushua bacumu alcaz koycaz yanina dicek bu"ben minho'ya asigim fln kiskancak iste ole"

Anladiysam afgan olim amk plani unuttum bu mal nasıl anlicak anlamiyom

"He aladiiim!"

Nasıl lnnnnn! Adamlar kendi dillerini icat etmiş amk

"Tm o zmn dagilin!"

"Telsizler yaninizda dimi!"

"Burda namu reis"

Evet basliyoruz aslinda basta minnie' nin dedigi gibi direk acila bilirdim ama ben eksin seviom ehe .

Simdi ben kantindeyim normal bir şekilde oturuyom yanimda jin, jungkook, yoongi, seungmin ve jeongin var. Hemen karşı masada da jisunglar var.

Yanlarinda ise shushua,soojin,hoseok,jimin ve felix var. Felix'i oraya ben soktum biseyler öğrensin die.

Yeonjun kapinin orda olabilecek etkenlere karşı tetikte bekliyor. Beomgyu kantinci ile uğraşıyor evet jisung'un en sevdiği abur cuburlari aldiim.

Kizlar ise; Ryujin ile yeji yan masada flörtlesirken yan masayı dinliyorum hemde yanlarinda ki hyunjin den laf almaya calisiyorlar.

Chaeryoung ,lia ve yuna ise bizi kontrol ediyor. Lisa ile rosé (bu plani jeongin kurdu hic güvenmiyorum) kahve aliyorlar. Geçerken jisoo rosé'ye carpacak ve kahve jisung'un ustune dökülecek,

Daha sonra jisoo ozur dileyip jisung'un yanina gidecek jennie jisung'a tuvalette gidip temizlemesi gerektiğini soyleyecek ve gönderecek.

Arkasından da ben gidicem (burayı beomgyu, yeonjun, seungmin ve jeongin ayarladı hic iyi hissetmiyorum!) Tuvalette giricem ve jisung'a iyi olup olmadığını sorucam onu oyalarken namjoon ve jin bizi tuvalette kilitlicek.

Miyeon, müdürü oyalarken anahtarin alınıp konulduğu belli olmayacak.

Ama her türlü olasılığa karsi jungkook ve yoongi orada olacak ve dikkat dağıtacak. Olay bu ...

Mükemmel (?) Bur bir plan biliyorum...

Yazariniz anlatiyooo...

Jisung masaya oturmus kuzenin çocukluk anılarıni anlatisii dinliyor arada bir de minhonun oldugu tarafa bakiyordu.

Bunu fark eden shushua artık plana baslamaliydi.

"Ahhhh! Minho cok yakışıklı"

"NeH"

Jisung'un tepkisi ile şaşırmış gibi bakti shushua.

"Evet cok yakışıklı galiba ona asigim mükemmel birisi!"

Shushua'nin dedigine uzulen jisung uzgun değilmis gibi yaptı ama tanrı biliyor ya oyunculuğu berbattı. Tombik sincap yanakları uzgun oldugunda aşağı doğru salaniyor ve biraz daha şişiyordu.

Bu halli xok tatlıydı. Ve suan onu hayranlikla izleyen minho bunu çok iyi biliyordu.

"Oh! O zmn sana bol sans kuzi ama duyduguma gore minho hyung gaymis oyle deil mi lix?"

"Gep gay-yani galiba oyle..."

"Ah! Nie tum yakışıklı erkekler gay!!?!"

"Hatırladığıma gore sende lezdin shu-"

Tam bunu soyluyecekken uzerine dokulen kahve ile sustu jisung. Iste planlari ise yarıyordu.

Jisoo aceleyle jisungtan ve rosé den ozur diliyor, jennie ise jisung'u tuvalette gitmesi gerektiğini söylüyordu.

"Sorun değil jisoo herkesin basina gelir."dedi. Minho o an tekrar ona asik oldu, onun o kadar güzel bir kalbi vardi ki...

"Ben lavobaya gidip geliyorum!"

Arkadaşlarina seslendikten sonra kantinden cikti jisung hemen arkasından bende ilerledim.

Tuvalette girdiğimde arkasina donup bana bakmıştı.

'iyi misin?"

"Evet"

Arkamdan gelen kapi kilit sesi ile gulmsedim. Sonun da..

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Saka maka madafaka geri döndü ehehehe duz yaziydi oburku bolum hem text hem duz olabilee

Arkadaşımın arkadaşı:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin