4

1.2K 116 30
                                    

Selammm💞

Yeni bölüm ile geldimmm...

İlk düzyazı bölümü olacak bu ficin umarım seversiniz🤭

Keyifli okumalar dilerim:)

⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪

Jungkook'un Ağzından

Jaehyun'dan intikam almak için bir parti düzenliyordum.Beni Sun Hee adında bir kadın omega ile aldatıyordu şerefsiz ve üstelik kız da sevgilisini Jaehyun ile aldatıyordu.

Ben de direkt gidip kızın alfa sevgilisi olan Soo Min ile konuşmuştum.O neredeyse ikisini de parçalayacak hâle geldiğinde onu sakinleştirmiştim çünkü önce onları rezil ederek bununla eğlenmek istiyordum.

Jaehyun'u sevmiştim (ya da öyle sandım) ama hep bir şeylerin eksik ve yanlış olduğunu hissediyordum ve açıkçası omegam da ondan haz etmiyordu ama burnunun dikine gitmeyi seven ben omegama aldırmamıştım ama omegam haklı çıkmıştı.

Omegamın sesine bundan sonra kulak vermem gerektiğini bir kez daha gözler önüne sermişti bu durum.

Ben bunları düşünürken Soo Min yanıma geldi.

"Şimdi tam olarak planın ne?"diye sordu bana.

"Sen ikisinin de videolarını çektin değil mi?"dedim gülümseyerek.

"Tabiki hem de tarihli."

"Güzel.Seninki cevap anahtarını çalarak kimya dersinde benim şerefsiz oksijen israfı müstakbel eski sevgilim ile paylaşmış.O yüzden kimyada en yüksek notu onlar almışlar."dediğimde ağzı bir karış açıldı.

"Yani tabi bunun videosu da var elimde.Kimya hocamız sence onlara neler yapar?"diye göz kırptım.

"Sen gerçekten çok fenasın Jungkook!"dedi.Normalde kulağa yakınma cümlesi gibi gelse de Soo Min bunu gülerek söylemişti.Ben de gülümsedim.

"Bunu nasıl öğrendin ve ben seni tanıyorsam bunu çoktan söylerdin kimyacıya sevgilin olmasını umursamadan?"

"Aslında dün öğrendim.Seninki arkadaşına marifet gibi anlatıyordu.Lavaboda kimse var mı yok mu bakmadan.Yoksa ben dediğin gibi çoktan söylerdim.Şimdi rezil edip öyle söyleyeceğim."dedim.

"Çok iyi ama nasıl yapacağız bunu parti sırasında?Yani birden videoları mı oynatacağız?"dediğinde aklımdaki planı anlattım ona.

Tam planımı anlatmayı bitirdiğimde zil çaldı.Kapıyı açtığımda benim tayfamın geldiğini gördüm.

"Hoşgeldiniz."dedim ve içeri davet ettim onları.

"Hoş bulduk."

"Ee siz geldiğinize göre hazırlıkları tamamlayalım."dediğimde beni onayladılar.

Hazırlıkları neredeyse tamamlamak üzereydik.Işıklar, balonlar, içecekler, ikramlar neredeyse her şey hazırdı.

Bizim planımız için özellikle hazırlanan ve çektiğimiz videoları izletmek için minik bir projeksiyon almıştım ve takılması gerekiyordu.Onu da Chaeyoung ve Jisoo hallediyordu yani her şey hazır diyebilecek durumdaydık.

Yeniden kapı çalınca açtım.Karşımda röntgenci karşı komşum Taehyung'u görünce şaşırmadım desem yalan olurdu.

"Hazırlıklarda yardım ederim diye gelmiştim ama galiba her şey hazır."dedi kapıdan içeriye göz gezdirirken.

Believe in Love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin