23

596 54 7
                                    

Selammm💕

Yeni bölüm ile sizlerleyimmm
Sonraki bölüm final yapacağım 💓

Keyifli okumalarrr 🤗

⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪

Bizimkiler ile dışarda buluşmuştuk bu sefer. Uzun zamandır hepimiz bir arada toplanamadığımız için dışarda buluşmak istemiştik ve pikniğe gelmiştik.

Jimin ve Taehyung bunu pek istememişti hamile olduğumuz için ama ben 32 haftayı atlatmaya çabalarken 34 haftayı tamamladığım için rahattım. Hem temiz hava, yeşillik iyi gelirdi bebeğime. Zaten hastane de çok uzakta değildi. Taehyung ve Jimin de razı geldiler bu sebeple.

Taehyung'un sayesinde yerdeki örtünün üzerine oturmuş ve sırtıma da yastık koyarak ağaca yaslanmamı sağlamıştı. Jimin de Yoongi için aynısını yapmıştı. Biz oturduktan sonra herkes yerleşmişti zaten.

Lisa'nın oğlu Himchan da gelmişti. Artık sekiz buçuk aylık olduğu için oturabiliyor, yavaş yavaş kısa mesafeleri -arada düşse de- yürüyebiliyordu. Çok sevimliydi ve hâlâ Taehyung'a benziyordu.

Taehyung'un elini karnımda hissetmem ile kendime geldim.

"Ne düşünüyorsun güzelim? Daldın gittin."

"Bebeğimizi düşünüyorum alfam. Jihoon acaba hangimize benzeyecek?"deyip alfamın karnımdaki elinin üzerine elimi koydum. Yanağımdan öptü.

"Bilmiyorum güzelim ama kesinlikle güzel olacak Jihoon."

"Sen kime benzemesini isterdin Taehyung?"

"Seninki gibi bembeyaz bir teni olsun isterim, tabiki dudakları ve gözleri de sana benzesin. Seninki gibi gamzeleri olsun, senin gibi yanaklı olsun mesela."

"Alfam sen resmen benim kopyamı istiyorsun?"

"Olabilir. Her baktığımda seni görmek güzel olurdu."dedi gülümseyerek. Ben de gülümsedim.

"Ben de senin gibi esmer, bir gözü tek kapaklı bir gözü çift kapaklı, seninki gibi güzel bir burnu ve benleri olsun isterim. Aynı zamanda gözleri ve dudakları da bana benzesin isterdim. Sen hep gözlerimi ve dudaklarımı ayrı sevdiğini söylüyorsun çünkü."dedim.

"Öyle miymiş?"dedi yaklaşarak. Gözlerime birer öpücük kondurduktan sonra dudağıma da küçük bir öpücük kondurup geri çekildi.

"Öyleymiş ama her yerini seviyormuşum."dedi. Bunu demesiyle kıkırdadım.

Bize seslenilmesiyle bizimkilere döndük.

"Yine ikiniz bizim de olduğumuzu unuttunuz."dedi Namjoon.

"Omegan hamile olunca anlarsın."dedi Taehyung ve Jimin aynı anda.

"Benimle aynı anda konuşma!"dedi yine ikisi aynı anda. Tekrar bir şey diyeceklerinde Yoongi bağırdı.

"Ay yeter! Doğururum Jiyoon'u şuraya! Kesin artık didişmeyi! Jimin sen de hemen bana oradan mandalina ver."

"Tamam omegam sen yeter ki iste."dedi Jimin ve Yoongi'ye mandalinasını uzattı. Yoongi memnun bir şekilde mırıldanıp -kedi gibi mırıldanıp- mandalinasını afiyetle yemeye başladı.

"Taehyung."dedim ben de gözlerim dolarken.

"Çilek verir misin?"

"Güzelim gözlerin niye doldu?"diye sordu Taehyung çileğimi verirken. Omzumu yukarı aşağı yapıp söylemeyeceğimi belli ettim. Çok saçma bir sebepti çünkü.

Believe in Love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin