~ ACUM 5 ANI ~
Astăzi este cea mai frumoasa zi din tot anul, este ziua mea, împlinesc 14 ani. Sunt cu mama si tata in mașina, ne întoarcem dupa o zi lunga, petrecuta la munte, alături de familie.
In fiecare an, de ziua mea, tata ma pune sa aleg o destinație unde sa ne petrecem ziua, "cea mai frumoasa zi din tot anul" cum spune mama.
Abia am plecat si deja eram plictisita, sa stau si sa ma uit la peisajul pe care il vedeam in fiecare an, pentru ca eu alegeam același loc mereu, asa ca m-am gândit sa rup liniștea dintre noi, punând niste melodii de la One Direction, trupa mea preferata. Mi-am luat chitara si am încercat sa urmăresc linia melodica a cântecului, iar mama a început sa cânte in același ritm cu băieții, are o voce superba, dar imi spune ca a mea e mult mai frumoasa si ca ar trebui sa le arat si celorlalți "Abilitățile" mele, dar nu vreau, este de ajuns pentru mine sa cant in camera mea, singura sau, cateodata, cu cea mai buna prietena a mea, Diana.
Gândurile mele au fost întrerupte cand mi-am dat seama ca mașina s-a izbit puternic de ceva, nu mi-am dat seama ce era, iar cand am vrut sa ma uit am început sa vad in ceata, apoi totul s-a facut negru.~ IN PREZENT ~
Astăzi împlinesc 19 ani, este cea mai urata zi din an. Ziua in care imi reamintesc de accidentul care a avut loc acum 5 ani si a dus la moartea parinților mei.
Dar ziua nu este asa de rea, ca si celelalte de pana acum, singurul lucru care ma face sa zâmbesc astăzi este faptul ca merg la concertul băieților din One Direction. Eu stau intr-un mic orașel de lângă Londra, mereu aveam ocazia sa merg la un concert de al lor, dar imi aminteam ca la fiecare concert la care am fost pana acum, am mers cu părinții mei, asa ca, pana la urma, nu mai voiam sa merg. Pana in ziua in care Diana a luat bilete pentru concert, știind ca acesta va fi chiar de ziua mea.
Este ora 18:00, iar la 20:00 începe concertul. Asa ca m-am dus sa imi fac un dus rapid, m-am machiat putin, nu foarte strident, mi-am pus pe mine niste blugi negri rupți, o bluza neagră pe care scrie "M-ai învățat cum să-mi fie dor" si nelipsiții converși negri, stiu, cam mult negru.. ):*CIOC-CIOC*
- Hei! imi spune Diana, care intra in camera mea nerăbdătoare.
- Hei! Ce faci aici asa de devreme ? intreb eu, încercând sa nu rad.
- Este 17:20, ți-am spus ca vreau sa ajungem mai devreme.
- Ai luat bilete VIP, o sa ai destul timp sa îi vezi si sa vorbești cu ei dupa concert. am spus eu, schitand un zambet fals, dar nu prea puteam.
- Ella, haide, astăzi trebuie sa fi vesela, nu te mai gândi la asta măcar azi. spune Diana cu putina dezamagire in glas.
- Okey, gata cu tristețea si hai. spun eu deschizand usa camerei.
CITEȘTI
Tu si eu ❤️
RomanceO relație intre un popstar si o fata simpla poate sa dureze ? O sa fie complicata sau o sa își acorde încredere unul altuia ?