Harry POV :
Am vrut sa o aduc acasă la noi pentru ca vreau sa ma apropii de ea. Este asa de drăguța, nu am cum sa nu o ajut.
- Harry, chiar nu pot sa ramân, spune Ella cu o fata bosumflată. Pot sa imi găsesc si singura un loc unde sa stau, continua ea. Doamne cât de încăpățânată poate sa fie!
- Încăpățânato! Tu nu înțelegi ca vei sta la no.....încerc eu sa termin propoziția, dar nu pot, pentru ca băieții s-au gândit sa apăra.
- Care e surpriza ? Ai luat mâncare ? Spune te rog ca ai luat ceva de mâncare, ca nu mai e nimic in frigi....Ooooo, stai! Ce face Ella aici ? Sunteti împreuna ? Abia de va cunosteti de câteva ore...spune Niall, observând-o pe Ella in dreapta mea, tinandu-ne de mana.
- Nu suntem împreuna. Spune Ella balbaindu-se si dându-mi drumul la mana.
- Casa ei a luat foc, iar eu m-am gândit sa stea la noi. Încerc eu sa explic toata neînțelegerea.
- Aaaa, okey. Pai, atunci, bun venit in casa 'one direction', Ella. Spune Louis zâmbind .
- Mersi, dar nu o sa stau prea mult pe aici, maxim 2 zile, pana imi găsesc un loc unde sa stau. Offf, Doamne, iar începe.
- Tu nu auzi ca de acum, asta e si casa ta ?! Încăpățânată mai esti! Ii spun eu pentru a 1000 oară pe ziua de azi. Gata, taci, du-te si despachetează si dupa Vino sa mananci ceva.
- Harry ?
- Da ?
- Nu ai uitat ceva ?!
- Nu cred. Aaa, daaa. La mult ani, Ella!
- Prostule, ai uitat sa imi arați camera mea.
- Aaa, daaa. Vino!
Dupa ce i-am arătat camera ei, am lăsat-o sa despacheteze hainele, care mai erau întregi, dupa acel foc, offff maine trebuie sa mergem sa ii iau niste haine, si m-am dus in Bucătărie sa ii pregătesc ceva de mâncare.
~ Dupa 3 ore ~
Ella POV :
Mi-am aranjat camera, oh, cred ca a durat cam mult. In fine, sunt lihnita, ma duc sa vad ce avem de mâncare.
Cand ajung in Bucătărie il vad pe Harry dormind pe un scaun, iar in fata lui avea o tava, plina de mâncare delicioasa, sper ca era pentru mine. Asa ca, am luat tava, am mancat tot ce era comestibil de pe ea si dupa am mers la Harry, i-am pus tava goală in față, la fel cum era înainte sa vin eu, am ieșit din Bucătărie, pana in dreptul scărilor, m-am prefăcut ca le cobor, dar cu mai mult zgomot ca sa se trezească somnorosul, am intrat in Bucătărie, si cu cea mai suparata față pe care am putut sa o fac, am început sa ma plâng:
- Harry, mor de foame si in frigider nu este nimic! Spun eu botoasa.
Cand Harry și-a deschis ochii si a văzut ca tava cu mâncare pe care mi-o pregătise era goală, a început sa se înroșească de furie si a strigat :
- NIALL! TE OMOR! TRECI AICI IMEDIAT!
- Harry, shhh, am glumit, eu am mancat ce era pe tava. Si apropo, mersi mult, mult, mult, a fost delicios!
Dupa ce i-am spus asta încercând sa ma abțin din ras, i-am dat un pupic pe obraz si l-am îmbrățișat in semn de mulțumire, el răspunzându-mi la îmbrățișare.
- Ce ai de tipi omule ?! intreaba Zayn putin somnoros, cred ca dormea si l-a trezit țipatul lui Harry .
- Ăăă...nimic, nimic. Unde e Niall ? Intreaba Harry.
- A ieșit in oraș cu Diana, tipa aia care e prietena cu Ella.
- Adică are o întâlnire fara mine ? Pfff, ce rea este . Spun eu putin bosumflată.
- Lasa ca o sa ai si tu destule, ma întrerupe Harry. Aaaa, si apropo, maine mergem sa iti iei niste haine mai calumea, ca zici ca ai venit de la sapa cu astea si dupa mergem la Carnaval, abea s-a deschis si vreau sa merg înainte sa apara toate fanele alea nebune.
- Adică, vrei sa spui, ca imi dai întâlnire ? Intreb eu socata.
- Cam asa. Raspunde Harry cu un zâmbet pe fata, arătându-și gripitele lui perfecte. Acum, hai, culcarea, este tarziu si maine avem o zi lungaaa.
- Ai dreptate. Eu ma duc in camera mea. Noapte buna, cretule! Noapte buna, Zayn! Le spun eu îndreptându-ma spre scări.
Harry m-a luat in brațe si mi-a dat un pupic pe obraz, șoptindu-mi la ureche "Noapte buna, urato!", iar Zayn mi-a spus un simplu "Noapte buna!" Si dupa s-a dus in camera lui, iar eu in a mea.
CITEȘTI
Tu si eu ❤️
RomanceO relație intre un popstar si o fata simpla poate sa dureze ? O sa fie complicata sau o sa își acorde încredere unul altuia ?