-Ce dracu?
-Esti prost? Asta a stat mai mult lesinat decat tine,Razvane =)
-Sugi Theo,sugi.
-Razvan?Theo? Ce cautati la mine? Cum ati ajuns in 5 min in Bucuresti?
-Boule,suntem in joc,nici noi nu stim cum am ajuns aici..
-Woah,si acum?O voce cunoscuta se aude de nicaieri
-Voi,voi sunteti alesii!
-Ce? Vocea mi-e cunoscuta,unde esti?
-Sunt peste tot si niciunde! Voi sunteti alesi pentru jocul meu! Nu puteti scapa de aici daca nu treceti de probe!
-Ce fel de probe sunt?
-Trebuie sa fiti personaje in 10 jocuri! Aveti 3 vieti in fiecare joc.
-Si daca unu isi pierde toate 3 vietile?
-Cel ce isi pierde vietile o sa fie pus ca si spectator,ceilalti 2 o sa continue.
-Aha!
-Vocea ta mi-e cunoscuta! Esti Sebi Anghel.
-Pentru tine sunt Lordul Curcubeului.
-Serios?
-Da!
Ultimul cuvant a fost dat de o voce feminina.
-Ce? Mai e si o femeie,ce se tot intampla?
-Stai,vocea asta o recunosc oriunde,Alexxa? Ai lucrat cu Seb la jocul asta?
-Da!
-De ce?
-Fiindca si mie imi plac foarte mult curcubeele,plus ca a zis ca sunt urmatorul Lord,nu puteam sa refuz.
-Offf,atunci,sa incepem!
-Care este primul joc?
-Ăăă,nu stiu inca,o sa aflati maine!
-Unde dormim? Parintii nostri,ce facem cu ei?
-Paturile o sa apara in cateva minute,si stati chill,in real life,timpul e oprit
-Aha!Ziua urmatoare,la masa,m-am gandit la variantele de jocuri care se poate sa ne pice si care le stiu eu.O varianta ar fi Minecraft,care toti 3 il stim,al doilea ar fi league of legends,care doar eu si Theo suntem bunicei,si ar mai fi CS:GO, care nu prea mai stiu sa joc...Vedem noi.
Imediat dupa masa:
-Sunteti pregatiti? zise Seb
-Da! vrem sa aflam jocul!
-Primul joc este.....CS:GO!!!***********************************
Incepe actiunea ^_^