Prima proba

50 4 0
                                    

-CS:GO? Toti 3 in cor
-Da,o sa jucati 3vs3,in echipa adversa o sa fie persoane cunoscute.
-Ai de capul meu,cred ca stiu cine-i capitanul.
-Ok,in 5 minute sa fiti prezenti in sala.
-Stai! Ce arena o sa fie?
-Ce mapa? Ăăă,cred ca dust 2!
-E bine,e usoara,dar daca jucam cu cine cred eu...
-Mda.

In gandul meu era nebunie,ma gandeam numai la adversarii posibili,si,din pacate,stiam cine e.Dar tot nu realizez,cum dintre toate jocurile,fix cs-ul l-a ales.Da-l dracu de Lord al Curcubeului.

Intram in arena,dust 2-ul obisnuit si ne aflam adversarii.Primul este Channel,un prieten de-al lui Razvan care nu stiu cum joaca.Al doilea este Thiago,nu stiu cum joaca,n-am mai vorbit de mult cu el,presupun ca Theo stie,il stie de mai mult timp.Iar,in cele din urma,capitanul,acela find Sara,colegul meu de clasa.

-Tu!
-Eu!
-Stiai de planul lui Seb si nu mi-ai zis,jigodie de prieten!
-Acum am aflat,hahaha,a zis ca-mi baga 20 de € in steam,nu puteam refuza.
-Mdea,vedem noi,eu nu cred ca-ti pot face nimic,dar ceilalti pot!
-Ce ma? Idiotii aia? Stateam cu ei si ii caram deoarece imi dadeau iteme.
-Mdea,vedem noi!

Stiam eu,el este! Puteam sa jur ca e Sara in echipa adversa,sigur i-a spus Alexxa,nu trebuia sa am incredere in ea! Ahh,sper sa ma care,nu prea mai stiu sa car.

-Sunteti pregatiti?!
-Da!
-Meciul v-a incepe in 3.. 2..1...START!

Runda de pistoale,runda mea preferata!Aici ii fac pe aia 2,cu Sara e treaba.

-Ma duc eu B! zice Theo
-Ok,ma duc eu A long! zice Razvan
-Ok,merg eu A short! zic eu

~P.D.V Sara~

-Baieti,o sa fie un meci usor,va car eu daca e,nu va concentrati pe Alex,ii dam rekt-ul

~P.D.V Alex~

-Ahh,am uitat sa iau alt pistol! ei au pistoale mai bune! Sper sa fie bine,aud ceva!

Ei sunt aici,i-am auzit dand smoke-ul pe mid,trebuie sa ii chem pe aia 2.

-Ba,veniti dracu short! Sunt aci!
-Aci? Serios?
-Taci si vino!

Intru repede,il omor pe Channel,ii dau damage lui Sara si sunt omorat de Thiago.

-Veniti aici,mai repede,nu-i lasati sa planteze.
-Sunt aici man!
-Theo,tu stai in baza,daca scapa unul,sa nu se duca B.
-K,aici raman!

Sara si Thiago intra A,Razvan e ascuns la masina,3 gloante si-l omoara Sara.Trage,dar nu-l nimereste,il loveste pe Thiago,dar e omorat de Sara.

-Theo! Du-te repede si fa curat pe acolo.
-Receptionat!

~P.D.V Sara~

Aici nu mai ne pot oprii,am plantat bomba,mai e doar Theo,la cum ii stiu,nu si-ai luat defuze,deci runda e cam a noastra

-Treci si uita-te short,long-ul e al meu!
Dintr-o data Thiago moare.

-Ce dracu? Cum de-ai murit?
-Am fost luat prin surprindere!Vezi ca vine!

~P.D.V Alex~

-Aia-i ma,Sara mai are putin,da rush si da-i defuze la bomba!
-Zis si facut!

Ce? Cum? Unde am fost? Theo a si dat defuze,am luat runda! Ala-i ma! Dar acum eu si Razvan mai avem 2 vieti.

~P.D.V nararor~

Rundele au trecut,era 2vs1,din echipa lui Sara doar el mai avea o viata,iar in echipa lui Alex,el si Razvan mai erau in viata,dar tot cu o viata!

~P.D.V Alex~

-Razvane,mai avem o viata ambi,trebuie sa-l luam acum, runda asta ne trebuie neaparat!
-Da,hai sa-l omoram!

Mi-am luat AWP si m-am dus long,deoarece stiam ca el sta mid,si e net superior fata de mine la arma asta.Razvan s-a dus B.

-Ba! Pe long nu-i nimeni,pe short nici atat,cred ca-i B,daca te omoara,macar sa-i dai damage.
-Da ma,stiu ce fac!

~D.P.V Razvan~

Runda asta-i super importanta,nu vreau sa repet meciu deci,hai sa-l omoram pe nenorocitul ala!
Am intrat B,nimeni aici,stai,stiu! Dau o grenada pe scari si vad ca sare sange!

-Iesi de acolo,esti mort!
-Mai uitete cine-i mort!

In doua secunde ma trezesc mort.

-Este B.
-Ahh,i-ai dat damage?
-Da,dar nu stiu cat!

~P.D.V Alex~

-Ok,trebuie sa-l omor!

Intru B,stau window,si dintr-o data,ma trezesc cu 1 HP!
Ma duc la usa,si-l vad pitit la cutii,imi pun tinta pe capul lui si:

-POC!
-Castigatori meciului sunt Alex,Theo si Razvan!
-Ala-i ma,nu trebuie sa mai repetam meciul!

Seb a.k.a Lordul Curcubeului intra in sala:

-Ati treut in etapa urmatoare,ati catigat corect! Recompensa voastra consta intr-o masa imensa plina de mancare!

-Ok,care este urmatorul joc?
-Urmatorul joc este...League of Legends!

***********************************

Cam lung,nu?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

FlowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum