TANITIM

1.8K 106 38
                                    


MAVİ GÖZLÜM

İlk görüşte aşk var mı?
Ben hiç inanmam inanmadığın taki o güne kadar...

Bir fotoğraf karesinden zihnime  kazınan kadın gözlerin mi yoksa gökyüzümüydü bakınca gorduklerim ilk görüşte aşka inanmayan ben sadece bir fotoğraf karesinde gördüğüm kadına aşık olmuştum..

********

Lelav ile konuşmaya dalmıştık okulundan bahsediyordu.

"Böyle işte güzel geçiyor şimdilik kızlarla bir gezi düzenlemeyi düşünüyoruz ama ancak cenaze bittikten sonra  "

"Güzel sevindim senin adına eğlen kafanı dağıt yorgunluğunu atarsın"

"Evet yani umarım sen ne zaman gidiceksin belli oldu mu? Hem uzun kalıcaksan sende bizimle gelirsin güzel olur sen ve ben takılırız guzel olur"

"Bilmiyorum desem Lelav babam ve annemi biliyorsun ne zaman ne yapıcakları belli değil bile o yüzden kesin bişi diyemem sana üzgünüm herseyı biliyosun yeterince acı çekiyorum ve bişi dersem daha kötü olabilir bilmiyorum "

Koluma birinin dokunmasıyla konuşmamız yarıda kesildi

" Nasılsınız darya sipayi?"

"İyiyim de siz kimsiniz ?"

"Seni seven bir adam ben seni seviyorum sana aşığım iki hafta sonra seni istemeye geleceğim"

"Ne diyosun sen be ayı "

" Sana aşığım "

"he he sen öyle say  Sen kimsin de bana aşık olacaksın "

o da Lelavı  işaret ederek
" Numaramı kuzenimden al " göz kırptı ve  gitti...



Eveeeett hepinize merhabalar canlarım gerçek hayat kurgusu serimizin ikinci kitabıyla karşınızdayız umarım keyif alıp okuycağınız bir kitap olur bu sadece bir tanıtım geri kalan herseyı panomuzdsn duyuru olarak sizlere bildiriceğiz sağlıkla kalın

Mavi gözlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin