Connie
Olm hadi nerede kaldiniz ya
Bu Sasha yemeklerin hepsini bitirecekMikasa
Levi apartmandan cikacagi zaman kedi bokuna basti ondan dolayi ayakkabisini degistirmeye gitti
O yuzden biraz gec kalabilirizNasl becredi lan
bko bsmayaaMikasa
Allah bilirEren
Olm bu slk Zeke merdivnlerdn yuvarlandi
JDNFJDBSİDHDJDUBDS
Totosunun ustune dustu herhalde
Gotum diye aniriyorZeke
Tum yuku bana kitlersn tabi duserm salak
İnsaalh sende gotunun ustune dusersin
AminEren
Abi dedik bagrimiza bastk serefsz ciktiZeke
Siktir lan
Sen bana hic bir zaman abi demedinEren
İcimdn gecirdim amaZeke
Bundan sonra icinden de gecirmeLevi
Ben size diyorum Jaeger'lar sıkıntılı diyeErwin
Levi arkadaşlarına bu kadar kötü davranman hiç iyi değil.Levi
Sen konuşma KaşJean
Kabak yine Erwin'e patladı mkConnie
Dimi⑅
Herkes gelmişti ve yemekleri yemek için çimenlik alana örtü serip ardından malzemeleri yerleştirdiler. Levi ilk başlarda çimlerde oturmayı kabul etmese de zorlayıp kabul ettirtmişlerdi.
"Hepinizin eline sağlık gençler. Yemekler çok güzel görünüyor." diyerek söze başladı Erwin.
"Eyvallah Erwin Reis!" diyerek karşılık verdi Jean. Levi yine mızmızlanmaya başladı.
"Ne gerek vardı yerde oturmamıza mis gibi banklar ne güne duruyor." Mikasa Levi'ın bu sözüne karşı göz devirerek "Banklarda daha çok pis vardır." dedi. Levi ağzında tch benzeri bir ses çıkarıp yemeğini yemeye başladı.
Herkes sakin bir şekilde yemek yemeye başlamışlardı. Yemeklere o kadar dalmışlardı ki konuşmuyorlardı bile.
"Sasha neden benim yemeğimi yiyiyorsun" diyeyerek bağıran Connie ile etrafta gür bir kahkaha yükseldi.
⑅
Yemekler yenilip toplanmıştı. Armin'in getirdiği top ile oyun oynamaya karar verdiler. Vermez olaylardı.
"Banane lan futbol oynayacağız, voleybol ne!" diyerek bağırmaya başladı Zeke.
"Futbol ne oynayacağız be sen daha adam akıllı topa vuramıyorsun futbol mu oynayacaksın!' diyerek Zeke'ye bağırmaya başladı Hange.
"Arkadaşlar arkadaşlar, sakin olun." diyerek sakince araya girdi Erwin.
"Bir oyun için bu kadar kargaşaya gerek yok. Bütün oyunları sırasıyla oynarız olur biter."
"Banane be! Ben voleybol falan oynamam!" diyerek mızıkçılık yaptı Zeke. Hange yine sinirle araya girdi. "Ben de çok meraklıydım sanki seninle voleybol oynamaya! Allah'ın kıllı maymunu!"
Zeke söylenen söz ile Hange'ya doğru yürümeye başladı. "Ne dedin sen?" Hange sırıtarak "Kıllı Maymun." diyerek cevap verdi. Ama bunu alaylı bir tınla söylemişti. Zeke Hange'ye daha fazla yürümeye başlayacağı sırada Armin araya girdi.
"Ş-şey yakan top oynasak daha iyi olur bence." diyerek ortamdaki soğuk havayı dağıtmaya çalıştı Armin. Çoğu kişinin isteği üzerine yakan top oynanmaya başlandı.
A grubunda; Zeke, Erwin, Eren, Mikasa, Connie. B grubunda; Levi, Hange, Armin, Jean ve Sasha vardı. A grubu ortaya geçtiler ve oyun başlamıştı.
Jean elindeki topu hızlı bir şekilde Connie'ye attı ama Connie toptan kaçmayı başarmıştı. Connie dilini çıkararak "Ne oldu lan at vuramadın beni!" diyerek Jean ile dalga geçmeye başladı. Ama arkasından gelen topu hesaba katmadı ve vuruldu. Sasha sevinçten zıplayarak "Yehuu! Connie'yi vurdum!" dedi.
Jean bundan dolayı Connie ile dalga geçmeye başladı. "Ne oldu lan kel!"
"Boş yapma at" diyerek karşılık verdi Connie.
Connie çıktıktan sonra toplar genelden Levi'a geliyordu Levi da eline gelen tüm topları Zeke'ye atıyordu.
"Lan Levi ne varda bana atıp duruyon lan!" diyerek bağırdı Zeke.
Levi ise "Top topu çekermiş Zeke. Ondan dolayı geliyordur belki tüm toplarım sana!" dedi.
⑅
Ben sözde Levi ile Zeke'yi kavga ettirecektim. Hange ve Zeke oldu. Neyse en azından kavga çıktı bu da bişi.
Sürekli kısa kısa yazıyorum ama olsun. Hiçbir şey Levi'ın boyundan kısa olamaz.
Ehehehehhe
Gününüz Hange kadar mükemmel geçer umarım görüşürüzzzz