"𝙱𝚘𝚘𝚖!''
𝙸 𝚓𝚘𝚕𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝙼𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚜𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝚃𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝙳𝙽𝙳 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚆𝚒𝚕𝚕, 𝙳𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗, 𝙻𝚞𝚌𝚊𝚜, 𝚉𝚘𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚒𝚗𝚐 "𝙵𝙸𝚁𝙴𝙱𝙰𝙻𝙻" "𝙲𝙰𝚂𝚃 𝙿𝚁𝙾𝚃𝙴𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽 ".
𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍 𝚏𝚒𝚡𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚟, 𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚝𝚎𝚗𝚗𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚙𝚘𝚝. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚢𝚎𝚕𝚕 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 "𝙼𝚒𝚔𝚎!"
𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚒𝚗𝚐.
"𝙼𝙸𝙺𝙴" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚜 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛. "𝙼𝚘𝚖, 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚊𝚒𝚐𝚗" 𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚗𝚎𝚜. 𝙸 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚐𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚞𝚙𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜. "𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍. 𝙵𝚒𝚏𝚝𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛." 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗. "𝙷𝚒 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚎 "𝙷𝚒 𝙼𝚘𝚖" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 groggily 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚕𝚏 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚙. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝙼𝚒𝚔𝚎 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚜𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜. "𝙼𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝟸𝟶 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜" 𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚜. "𝙸𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝙼𝚒𝚌𝚑𝚊𝚎𝚕, 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚘𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚎𝚗𝚍" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚜. 𝙸 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍. "𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚕𝚕 𝚛𝚞𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚠." 𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚗𝚎𝚜, "𝙼𝚒𝚌𝚑𝚊𝚎𝚕-"
"𝙸'𝚖 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚖𝚘𝚖. 𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚊𝚒𝚐𝚗 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚠𝚘 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚗." 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎.
"𝙷𝚘𝚠 𝚠𝚊𝚜 𝙸 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝟷𝟶 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜" 𝙼𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢, 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚖𝚘𝚖 𝚕𝚘𝚞𝚍𝚕𝚢 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 "𝚈𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝟷𝟶 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜?!"
"𝟷𝟶 𝙷𝚘𝚞𝚛𝚜!" 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑. 𝙷𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚍 "𝙳𝚊𝚍, 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝟸𝟶 𝚖𝚘𝚛𝚎-" "𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛... 𝙳𝚊𝚗𝚐, 𝙳𝚞𝚖𝚋 𝚙𝚒𝚎𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚓𝚞𝚗𝚔" 𝚏𝚘𝚌𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚟, 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚒𝚌 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍𝚜 𝚏𝚛𝚞𝚜𝚝𝚛𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚛𝚘𝚊𝚗𝚜 𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚔. 𝙼𝚒𝚔𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍 𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚕𝚕𝚢 𝙳𝙽𝙳 𝚐𝚊𝚖𝚎. "𝙼𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚒𝚛 𝚞𝚙 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 ." 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙻𝚞𝚌𝚊𝚜, 𝚆𝚒𝚕𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝚉𝚘𝚎, 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝 "𝙽𝙾!" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚛𝚊𝚐𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎. "𝙴𝚟𝚎𝚕𝚢𝚗"
"𝙷𝚖𝚖?" 𝙸 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚍 𝚜𝚠𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚙 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚑𝚊𝚍. 𝙽𝚘𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝙳𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗. "𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚕𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚙𝚒𝚣𝚣𝚊? 𝙸𝚝𝚜 𝚜𝚊𝚞𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚙𝚙𝚎𝚛𝚘𝚗𝚒" 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙸 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝, 𝙳𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝, 𝙳𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗 𝚒𝚜 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚕𝚕 𝙼𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚜𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜. "𝙽𝚘, 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚜𝚎𝚎 𝚒𝚏 𝙽𝚊𝚗𝚌𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚒𝚝." 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙱𝚛𝚊𝚋 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚘𝚖 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜. "𝙾𝚔, 𝙶𝚘𝚘𝚍𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝙴𝚟𝚎𝚕𝚢𝚗 ." 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜, 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝙽𝚊𝚗𝚌𝚢𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖. "𝙶𝚘𝚘𝚍𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝙳𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗, 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚊𝚏𝚎." 𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚜. 𝙸 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚘𝚍𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍. 𝙸 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝙽𝚊𝚗𝚌𝚢 𝚜𝚕𝚊𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚘𝚗 𝙳𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚎. 𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚏𝚞𝚗𝚗𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚎. 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚢 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚖𝚢 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢, 𝙸 𝚜𝚕𝚒𝚙 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚙𝚓 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚝𝚊𝚗𝚔𝚝𝚘𝚙. 𝙸 𝚝𝚛𝚞𝚗 𝚘𝚏𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚊𝚕 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝙹𝚘𝚗𝚊𝚝𝚑𝚊𝚗, 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚊𝚏𝚎. 𝙸 𝚐𝚎𝚝 𝚗𝚘 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚛 𝙼𝚜. 𝙱𝚢𝚎𝚛𝚜 𝙸 𝚊𝚜𝚜𝚞𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚐𝚛𝚘𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝙽𝚊𝚗𝚌𝚢'𝚜 𝚗𝚊𝚞𝚜𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙱𝚊𝚛𝚋. 𝙸 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚛𝚒𝚏𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙, 𝚑𝚘𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎.
YOU ARE READING
𝒞𝓁𝒶𝓈𝓈𝒾𝒸 𝒞ℴ𝓁𝒶
FanfictionThis story takes a little time to update but I hope you enjoy It's 1983 and Evelyn Wheeler is now begins her journey into the dark side of Hawkins Indiana join her side of "𝑺𝒕𝒓𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝑻𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔" through each season. Evelyns description sin...