Hyrje

769 35 50
                                    

Infiniti njihet si simboli i pafundesis shpesh here dhe si simboli i dashuris , por a do mundet profetsia e infinitit te mposhte padrejtesit , sfidat dhe veshtirsit e jetes si dhe ligesit njerzore ?
A egziston vertet pafundesia?
A egziston vertet dashurit e pafundme?
A do kete fund dhe infiniti ashtu si ka fund cdo gje tjeter ?

Austri,2023


Pas nje udhetimi nga Italia ne Austri me ne fund avioni u ul ne piste , aeroporti ishte plot me njerez , nje vajze e vogel ne trup me floket e drejta me baluke ngjyr geshtenj me syt ngjyr mjalti me tipatet e rregullta me fytyren e vogel dhe te embel  si dhe buzet e plota ku i kishin mare nje ngjyre trendafili  po dilte nga aeroporti duke terhequr valixhen e saj me gishtat e saj te holl ndersa valixhja bente nje zhurm te leht teksa ajo e terhiqte aeroporti gumezhinte nga njerzit por ajo ishte ne boten e saj nuk donte te dinte cpo behej perreth saj  , pasi del nga aeroporti qendron nje sekond dhe mer frym leht ndersa para saj shfaqet nje vajze me floket e zeza e mbushur ne trup dhe shkon me vrap drejt saj .

-Kushurira ime e preferuar mir se erdhe ne Austri .-i thot ajo dhe perqafohen fort .
-Zoiii jam shum e lumtur qe po te takoj .-i thot ajo kushurires se saj .
-Akoma nuk me besohet qe je ketu , habitem si te la daja im te lije Italin dhe te vije ketu tek un .-thot Zoi si e habitur.
-Flasim her tjeter per kete tem .-i thot ajo duke e shmangur kete bised .
-Ke te drejt sa budallaqe jam ti je e lodhur un ja nisa muhabetit eja shkojm ne shpi .-i thot Zoi dhe e ndihmon me valixhen me pas te dyja hipin ne nje taksi dhe nisen drejt shpis se Zoit ...

Pas 3 oresh

Ajo po qendronte shtrir dhe po shikonte Zoin sesi vinte verdall neper dhom duke provuar roba te ndryshme shpia e saj ishte e vogel por shum e kendshme .

-O bukuroshja e fjetur si te duket kjo veshja ?.-e pyet Zoi ajo kishte veshur nje bluze bust ngjyr te zez me bark jasht pantallona te gjera te zeza dhe nje kemish te bardh .
-Shum e bukur je bere por ku do vesh ?
-Nuk do vete do vem sheqerka ime cohu behu gati dhe ti .
-Ku do vem ?
-Do te prezantoj me nje shoqen time te ngusht .-ajo cohet me pertim dhe vesh nje kostum ngjyr roz me atlete nike te bardha floket i beri me onde beri dhe pak make up te lehte dhe dukej si karamele .
-Si dukem ?.-i thot ajo duke hapur krahet .
-Mjaltttt .-i thot Zoi dhe e puth ne kok me pas dalin te dyja per te takuar shoqen e Zoit , pas cerek ore ato te dyja futen brenda ne nje sallon estetik .
-Ketu punon shoqja ime esht pronaria e sallonit .-i thot Zoi nderesa ajo po shikonte rreth e rrotull vendin e punes dukej shum kendshem por syte i zune nje kliente qe nuk ishte aspak e kenaqur me make up qe i kishin bere .
-Cfar eshte ky make up kshu shum skandaloz do ankohem per ju .-bertiste klientia e cila hedh syt rastesisht nga Zoi dhe kushurira e saj .
-Ja make up e saj dua .-thot klientia dhe shkon e kap tek dora.
-Por un nuk ......
-Shtttt me pelqen shum make up jot esht shum i thjesht dhe shum i bukur te lutem ma bej .
-Beja ska gje .-i thot Zoi .
-Meqe po kemengul .-thot ajo dhe fillon i ben make up i rregullon floket .

Pas pak kohesh ajo mbaroi dhe klientia ngeli jashtzakonisht e kenaqur .
-Me ke bere jashtzakonisht te bukurr .-i thot ajo dhe e perqafon .
-Kush je ti ?.-e pyet pronaria e cila kishte pare te gjith skenen .
-Eshte kushurira ime ndersa kjo eshte pronaria quhet Melina .-i thot Zoi .
-A mund te prezantohesh per te gjitha ne ?.-i thot Melina me kurjozitet .
-Un quhem Alora Meèra kam lindur dhe kam jetuar ne Itali bashk me familjen time kam dy motra dhe jam 23 vjece kam bere nje kurs profesional per make up si dhe kam studjuar nje vit per psikologe por...
-Porr?
-Nuk dua te flas per kete .-i thot Alora dhe ul syt posht dhe shtergonte fort cepin e bluzes .

Cfar kishte ndodhur me Aloren qe kishte hequr dore nga shkolla dhe nga jeta e saj ne Itali?

-Urime je e punsuar .-i thot Melina ndersa Alora e shikon e habitur .
-Cke qe u habite a doje pun te gjeti puna ty .-i thot Zoi .
-Ti do jesh make up artistja ime e re .
-Shum faleminderit nuk prisja te gjeja kaq shpejt pun.-thot Alora duke buzqeshur leht .
-Kam dhe nje lajm tjeter per ty neser kemi nje seminar do vish dhe ti .
-Po patjeter ku behet seminari?
-Ne Paris .
-Ahhh Parisi qyteti i dashuris .-thot Zoi .
-A mundesh te vish ndoshta je e lodhur tek e fundit sot erdhe ketu !
-Jam shum mir dhe do vi me kenaqesi .-i thot Alora e lumtur e kush nuk do ta donte nje udhetim ne Paris .

Alora po njihej me koleget e saj dhe po studjonte vendin e punes ndersa Melina dhe Zoi ishin ulur aty pran dhe po pinin kafe .
-Shum e kendshme kjo kushurira jote .
-Esht si shpirt por ka vuajtur shum .
-Cfar i ka ndodhur ?
-Nese ne e kemi jeten e lehte ajo ka hasur perher sfida perher veshtirsi nuk thon kot qe njeriu i mir ka fatin me te veshtir .
-Duket kaq vajze e embel kaq e çilter sa sta jep pershtypjen qe ka vuajtur .
-Ajo eshte shum e fort .-i thot Zoi .
-Shum jet misterjoze paska .
-Koha do ta zgjidhe misterin por tani duhet te mendojm udhetimin ton ne Paris .-thot Zoi e lumtur .
-Mbase gjejm ndonj bukurosh andej .-thot Melina dhe i shkel syrin Alores .
-Un per vete do vi vet per te udhetuar sesht per mua dashuria .-i thot Alora dhe buzeqesh leht duke mos i interesuar cfar po bisedonte Zoi me Melinen .
Alora ishte nje vajze e thjesht e cila nuk kishte patur asnjher lidhje vet dy tre njohje te cilat i kishte mbyllur shum shpejt per te dashuria ishte thjesht vuajtje , mundim,  ajo besonte tek dashuria por nuk besonte tek njerzit , kur ishte ne Itali ajo enderronte shpesh sesi do ishte ndjesia e dashuris kush do ja zgjonte keto ndjesi keto endra!?
-Eja te ikim tani se na pret nje udhetim i gjat neser .-thot Zoi .
-Shihemi neser .-thot Melina , ndersa Alora dhe Zoi shkojn per ne shpi .
-Bera mir qe nuk e hapa valixhen .-thot Alora .
-Skagj se kemi timen sa per 5 valixhe .
-E cmendur vet nje udhetim 3 ditor esht .
-Bej shaka mjalti imm.-i thot Zoi , si do shkonte udhetimi i tyre ne Paris ?

Pershendetje te gjitheve un u kthevaaa shpresoj te jeni mir te gjith , kjo eshte hyrja e historis se re shpresoj tu kete pelqyer nje rrugetim i gjate na pret sebashku ❤❤❤❤

INFINITY ♾Where stories live. Discover now