-1-

56 1 2
                                    

A nyári melegtől túlfűtött buszon ülök suliba menet. A fejhallgatómból halkan kiszűrődik a zene. Feloldom a telefonom és a felvétel gombra nyomok. Drága barátnőm,Lucy, mindennél kíváncsibb arra,hogy én ezen a meleg napon mit vettem fel,ugyanis neki,elmondása szerint, nincs semmi ötlete. Leállítottam a felvételt és elküldtem neki a mindössze 5 másodperces videót. Ma egy rövid fekete bőrnadrágot és egy fehér crop topot viseltem a fehér nike cipőmmel és pár kiegészítővel.

Lucy<3

Lucy<3 : Szerintem nekem is van ilyen nadrágom, tök szupi lenne ha összeöltöznénk!!!<3

Lara:) :Ne felejts el a sulikapuhoz érni 7:45-re!!

Lucy<3 :Nem fogoooom!! 

Az üzenet láttán halvány mosolyra húztam a szám. Mindig elkéseik. Lucy-t 5 éves korom óta ismerem, ő a legjobb barátnőm, mindig ott volt nekem amikor kellett. Együtt nevetünk és sírunk. A tavalyi toxicus kapcsolatomból is kisegített, hát igen, megcsaltak:).Gondolatmenetemből a busz ajtajainak nyitódása zökkentett ki. Azzal a lendülettel felpattantam a jármű egyik üléséről és a vállamra kaptam az iskolatáskám. A suli kapuján csak úgy özönlött a rengeteg gimis diák. Az okosórám 7:50-et mutatott, de drágalátos barátnőm még sehol. Ígyhát arra gondoltam felhívom, hisz nélküle egy tapottat se.

-Hol vagy már?? Nem hiszem el hogy te mindig elkésel!!

~Jó na, már a parknál vagyok!

-Lucy ne szórakozz már velem! Az vagy 1km-re van innen!!

~2 perc és ott vagyok! Nem kell kiakadni!

-Ha elkésünk egyesével töröm le a csinos kis pink körmöcskéidet!

Azonnal le is tette, remélem azért mert fut. Jajj, Lucy-t nem tudom elképzelni ahogy a rózsaszín magassarkújával tipeg a suli felé. Lucy olyan mint egy életre kelt barbie baba.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8:15-kor drágalátos barátnőm megjelent az orrom előtt.

-Már hívhatod is a körmösöd új időpontért.-mondtam neki unottan.

A csuklójánál fogva az épületbe rángattam, egészen a 202-es termig.

-Egyébként milyen óra van?-kérdezte ijedten.

-Nem tudom..-töprengtem el.

Mindketten gondolkoztunk egy kicsit majd egyszerre kiáltottuk el magunkat.

-KÉMIA!-majd eszeveszett rohanásba kezdtünk. Ugyanis ezt az imádnivaló tantárgyat az imádnivaló igazgatóhelyettes asszony tartja. Remélem, hogy ebből a mondatból csak úgy csöpög az irónia. Gyorsan kopogtunk hármat majd beléptünk. Mrs Watson gyilkos pillantásokat vetett ránk amiből már tudtuk, hogy elérkezett a halálunk napja.

-Lám-lám Lucy és Lara is megtalálták a 202-es termet?-kérdezte fintorogva.

-Elnézést kérünk a késésért.-nyögte be Lucy.

-Elnézést?? Remélem tudjátok, hogy ez büntetéssel jár. Extra házifeladat!-jelentette ki széles vigyorral az arcán.-Most pedig TŰNÉS A HELYETEKRE!-váltott hangnemet.

Elfoglaltuk a helyünket a hátsó padsorban egymás mellett és némán bambultunk ki a fejünkből.

-Extra házifeladat.-motyogtam magam elé, megismételve a tanárnő szavait.

-Hogy fogunk így bulizni ma??-kérdezte Lucy.

-Milyen buli?-kérdeztem érdeklődve.

-Noah szülinapi bulija. Sok helyes focista fiú, sok piaaa..-merengett.

-Ugyanarra a Noah-ra gondolunk?-kérdeztem teljesen kiakadva.

-Hát ismersz más Noah Sendersont?-kérdezte hatalmas vigyorral az arcán.

Az édes hármas. Noah Senderson, Josh Black és Nick Miller. A suli csak úgy hívja őket ,,a három bajkeverő". 

-Kizárt, hogy én oda elmenjek.-mondtam ellent nem tűrő hangon.

-Csajsziiii, érezd már jól magad a fenébe is!-válaszolta Lucy.


folytatás hamarosan...

2023.06.04.


Mit akarsz tőlem?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon