0.3

4 0 0
                                    

Alaz çiftleşen aygır görmüş gibi bana bakarken bende aynı şekilde ona bakıyordum. "Ada.." "Alaz?" "Kafan mı güzel?" Daha fazla şüpheli gözükmemek için konuyu ona çevirmeye karar verip konuştum. "Asıl senin mi kafan güzel? Kimin numarasını araştırıyorsun psikopat.."

O hala aynı mallıkla bana bakarken elimi omzuna koydum. "Alaz.. Güzel arkadaşım.. Rahatsız mı ediyorlar? Söyle indireyim kellesini." dememle Alaz göz devirip omzundaki elimi itti. "Ne saçmalıyorsun yaa.. Yok öyle bir şey. Birkaç zamandır kafama takılan biri var. Onunla alakalı." dedi tekrar bilgisayarına dönerek. Çocuk başıma hacker kesildi Allah'ım yarabbim..

"Kafana takıkan biri?" diye sordum sanki bilmiyormuş gibi. "Birkaç gündür birisiyle konuşuyorum. Onu tanıdığımı söylüyor ama kim olduğunu söylemiyor. Bende kendim bulayım dedim ama pek başarılı olduğum söylenemez.."

Bir kahkaha patlattığımda Alaz 'Mal mısın amk?' der gibi bakmaya başladı. "Alaz Allah aşkına ne uğraşıyorsun ya.. Dalga geçiyor bildiğin.. Yani ben daha konuşmadan anladım sen nasıl anlamadın.."

Bir bana bir bilgisayara baktıktan sonra hızla bana dönerek bağdaş kurdu ve "Sence dalga mı geçiyor?" dedi merakla. Annem ya.. Benden şüphen olmasın diye hep bunlar yemin ederim.. Manyak gibi araştıracağını bilseydim en başından tanıdığımı söylemezdim zaten!

"E yani. Seni tanıdığını söylüyorsa kendin hakkında bir şeyler sor. Eğer bilirse cidden tanıyordur. Bilemezsene.. Üzgünüm Alaz bey.. Kandırılıyorsunuz.." Alaz omzuna koyduğum ele çatık kaşlarıyla bakar düşüncelere dalmıştı. Şuan varya,, anırmamak için kendimi zor tutuyorum..
...................

Hödük Yarim: Birkaç soru sormak istiyorum.

Sen: Hayrola taş mı yağacak?

Hödük Yarim: Bir kaç merak ettiğim şey var..

Hödük Yarim: Kafama takılan sorular.

Sen: Ne gibi?

Hödük Yarim: Beni tanıdığını söyledin

Hödük Yarim: Hadi onuda geçtim benimde seni tanıdığımı söyledin

Hödük Yarim: Beni tanıyorsan küçük bir kaç soruyuda bilirsin diye düşünüyorum

Sen: Hmm,,

Sen: Anlaşıldı, güvenmemen çok normal tabii

Sen: Hatta bu kadar çabuk inanmana şaşırmıştım

Hödük Yarim: Tamam o zaman..

Hödük yarim: Adımı falan biliyorsun zaten

Hödük Yarim: Nerede oturuyorum?

Sen: Ataşehir

Hödük Yarim: Nerede okuyorum?

Sen: Sen avukatsın Alaz..

Hödük yarim: Şaşırtmacalı soruydu zaten..

Hödük Yarim: Tamam bu kadar

Sen: Bitti mi?

Hödük Yarim: Daha ne olmasını beklerdin?

Hödük Yarim: Tc mide mi biliyorsun yoksa?

Sen: Yok be ne alaka..

Sen: Geçtim mi mübarek sınavından?

Hödük Yarim: Geçtin evet.

BİLİNMEYEN TANIDIK - YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin