Hödük yarim: Ne yapıyorsun
Sen:
Hödük yarim: Şunları piyasadan kaldırsınlar artık kötü etkiliyor
Sen: Ne alaka yahuuuu
Sen: Bak ne güzel soruyor işteee
Hödük Yarim:
Sen:
Hödük Yarim: İyice kocan yaptın sende beni utanmasan nikahına alsana diyeceksin
Sen: Utanmıyorumki..
Sen: Neyse sen zaten benim gönlümde kocamsın o kağıtlara gerek yok
Hödük Yarim: Anlıyorum
Sen: Ee?
Hödük Yarim: Ne ee?
Sen: Bu kadar mıydı?
Hödük Yarim: Daha ne olmasını bekliyordun?
Sen: Ay gerçekteen,, seni konuşturmak için götüm yırtılıyor
Hödük Yam: Normal olsa daha çok konuşurduk beni tanıyorsan mesajlaşmayı sevmediğimide biliyorsundur.
Sen: Biliyorum
Sen: He bide..
Sen: Yaa sen beni çok mu görmek istiyorsunn
Hödük Yarim: Merak ediyorum evet
Hödük Yarim: Ama dediğim gibi çokta uzun sürmeyecek
Hödük Yarim: Bir kaç oşasılıkta var zaten
Hödük Yarim: Her an bulabilirim yani hazırlıklı ol
Sen: Göreceğiz bakalım
Hödük Yarim: Görelim bakalım
...................Sen: Alaaaaaaaaaazzz!!!!
Hödük Yarim: Efendim
Sen: Kazandıııkkk!!
Hödük Yarim: Neyi?
Sen: Maçı kazandık maçııı!!
Sen: Galatasaray kazandııı!
Hödük Yarim: Fanatiksin..
Hödük Yarim: Büyük bir bilgi daha
Sen: Ya bırak şimdi bilgiyi falan!
Sen: Hemen dışarı çıkıp kutlamam lazım!
Sen: Hadi görüşürüüüz!
Hödük Yarim: Görüşürüz
....................Hızla evden çıkıp bayraklarımla beraber arabaya koştum.
Galatasaray şampiyon olmuş oğlum! Arabaya binip Alaz'ın evinin önüne geçtim. "Alaaz!!" diye bağırırken bir yandanda kornaya basıyordum. Bir kaç defa bastıktan sonra Alaz camda belirdi.Of şu kaslı kollarında boğ beni.. Ha şu bigboy un içinde nasıl bir kedi yatıyor bir bilseniz.. Pembe aslanım benim..
"Basmasana kızım şuna!" Dediği şeyle bayrakları sallayarak ona gösterdim "Kutlama yapacağız gel!" dedim otuz iki diş gülerek bayrak sallarken. "Avukatsın kızım sen kendine gel!" dediğinde yüzümü buruşturdum.
Derin nefes alarak bayrakları içeri koydum. "Pardondaa! Avukatım diye şampiyonluk kutlaması yapamayacak mıyım ne alaka?!" Göz devirdiğini ikinci katta olsa bile görebiliyordum. Çıktı çıktı az çevir o gözünü!
"Bakmam gereken dosyalar var! Sen git!" Dediği şeyle afallamıştım. Biz hiç şampiyonluk kutlamasını ayrı yapmadıkki..
"Ne demek sen git?! Sen niye gelmiyorsun?!" "Dedimya bakmam gereken dosyalar var diye!" Sokarım dosyana şimdi tövbe estağfurullah.. Adamı boş yere sinirlendiriyor.. " Tabi dosyalar! Kafan o dosyaların içinde boğulup geberecen bir gün!" dedim sinirle.
"Boşuna uğraşma gelmeyeceğim! Hem şu kızıda araştıracağım! O yüzden iyi eğlenceler sana!" Ney ney ney neeeeeyyyyy?!!! Kıza mı bakacakmış??! Hehe.. Ben yanlış anladım değil mi?! Bıçaklarım oğlum seni!!
"Bir kız için sattınya beni Alaz Yörük! Yazıklar olsun! İyi gelme! Çokta umrumdaydı! Ben kendi kendime eğlenirim!" Sinirinin bozulacağını bildiğim için kornaya basarak mahalleden ayrıldım.Kızı araştıracakmışmış. Götüm hazretlerine bak sen! İki günlük kız için sattı beni.. Kendimi kıskanmam normal mi şuan?!
.......................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN TANIDIK - YARI TEXTİNG
HumorHadise'ninde söylediği gibi. 'Bir kalp kaç defa sever?' Başkalarını bilmem ama benim kalbimin bir sınırı olmadığı kesin. Gördüğüm her erkeğe hayatımın aşkı gibi takıntılı olabilirim. Ah pardon.. Olabilir-dim.. Taki,, Terminatörümü bulana dek. Ah o v...