Autopilot

228 2 0
                                    

𝐇𝐨𝐦𝐮𝐫𝐚𝐬 𝐏𝐎𝐕
𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝? 𝙸'𝚖 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚖𝚊𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚍 "𝚍𝚊𝚖𝚗" 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝚃𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚍𝚊𝚠𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞. 𝚂𝚙𝚘𝚗𝚝𝚊𝚗𝚎𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚏 𝚠𝚑𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎.

𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕 𝚛𝚎𝚌𝚊𝚙 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝙸𝚗 𝚖𝚢 𝚌𝚊𝚜𝚎, 𝚖𝚢 𝚊𝚕𝚊𝚛𝚖 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚒𝚝 𝚍𝚛𝚊𝚒𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛𝚢 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝.

𝚂𝚘 𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚐𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍. 𝙸𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚏 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚙𝚘𝚌𝚔𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚛𝚢 𝚜𝚕𝚒𝚙 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚞𝚝𝚒𝚗𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚝 𝚝𝚘𝚘𝚔. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚞𝚝𝚒𝚗𝚎 𝚒𝚝 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚝. 𝙵𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗.

𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚏 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚒𝚌𝚔 𝚞𝚙 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚂𝚎𝚗𝚓𝚞̄𝚛𝚘. 𝚂𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚊𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚎𝚎.

𝚆𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚖 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚞𝚝𝚘𝚙𝚒𝚕𝚘𝚝. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔 𝚒𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚞𝚝𝚘𝚙𝚒𝚕𝚘𝚝. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝚆𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙸'𝚖 𝚒𝚗 𝚊𝚞𝚝𝚘𝚙𝚒𝚕𝚘𝚝 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚒𝚌𝚝𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚙𝚘𝚌𝚔𝚎𝚝. 𝙸 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚞𝚝𝚒𝚗𝚎.

Putting Out The Flames (Rengoku x Tanjiro)Where stories live. Discover now