Minho
Bahçede banklardan birine oturduk ve sohbet etmeye başladık. Birbirimize oldukça yakın hissediyorduk. Hyunjin kendini tanımladı.
"Ben genellikle duygusal oluyorum. Çabuk kırılıyorum ama intikam almayı da biliyorum. Herneyse tarzımın güzel olduğunu düşünüyorum. Genellikle zor durumda olan birini görmek içimi yakar ve hemen yardım etmek için yanına giderim. İyi kalpli olduğumu düşünüyorum ama üstüme bir ara zorbalık iddiaları atıldı en sonunda kanıtlandı.."
Hyunjin duygulanmıştı. Çünkü hala zorbalık iddialarının etkisinden çıkamamıştı. Hyunjinin gözleri doluyordu..
Neyse ki arka taraftaki banktaydık, kimse göremiyordu sadece hocalar gelebilirdi ama kimse gelmemişti. Hyunjini teselli etmek istedim ve onun kafasını göğsüme gömdüm. O kucağımda ağlarken bir yandan saçını okşuyordum.Onun kiraz kokulu şampuanı...
Onun saçları gerçekten güzel kokuyordu ve saçları yumuşacıktı.Hyunjin
Neden.. neden böyleyim? Neden böyle duygusalım. Minho'ya bile rezil oldum.. Ama onun kokusu bana cidden huzur veriyordu. Minho'ya rezil olmak istememek neden benim için önemliydi ki?
Daha bugün tanıştığın bir insanla ne bağın olabilir hyunjin? SÖYLESENE!? tabiki bunları içimden diyorum hala onun kucağına kafamı koymuşken zihnimin içinde kendi kendimi suçlayıp sorguluyordum.Minho'nun parfümünün kokusu ile beraber karışan minhonun kokusu cidden çok güzeldi. Keşke sonsuza kadar böyle kucağında yatabilsem..
Minho
Hyunjin en sonunda kafasını kaldırdı. Onun üzülmesi niye canımı sıkıyordu. Benim için neyi önemliydi? Cidden çok karışık kafam. Ama onun kokusunu sonsuza dek içime çekip onunla uyumak... gerçekten ne diyorum ben...
(KESIN SESINIZI IKINIZDE BIRBIRINIZI ISTIYORSUNUZ. BIRBIRINIZE DEGER VERIYORSUNUZ NEYI ANLAMIYORSUNUZ AAA öhöm öhöm neyse ben yazmaya devam edeyim.)
(Zil çalar. )
Minho
Kahretsin. Onunla daha çok vakit geçirmek istiyorum..
Ama en sonunda kalktık ve dans stüdyosuna gittik.
İkimizde birbirimizin danslarını merak ediyorduk.
Bu gün ilk günümüz olduğu için ders işlemedik bizde anlamadık ama sonuçta Hyunjin ile vakit geçireceğim. İlk Hyunjin dans etmek üzere sahneye çıktı stüdyonun kapısını kapattım ve bir şarkı açmasını bekledim hyunjin'in. Hyunjin onun oynadığı ve gerçekten beğendiği bir şarkının klibini açacağını söyledi."İsmi ne?"
"Red Lights."
"Biliyor musun ki Min?"İçimde nedenini bilmediğim bir kelebeklenme oldu. Bana takma isim verdiği için olabilirdi.. demek "Min" hm.. Çok bekletmeden;
"Hayır ama şimdi senin dansını ve sesini dinleyeceğim. "
Dedim ve sustum.
Hyunjin şarkıyı açtı ve sahneden indi yanıma oturdu. Klibini izlememi istediğini biliyordum ve bir anda dalmıştım. Hyunjinin güzelliğinden ve sesinden klipteki o adama dikkat bile etmemişti.
Hyunjin
Acaba beğendi mi ki ama gerçi çok odaklanmış.. acaba açmamalı mıydım? Off. O klibi izlerken bende onu izliyordum.
O ordaki bana odaklanmıştı bende ona.'Gözünde cidden değerli miydim?'
Diye sordum kendime.
Ama sanmıyordum.Minho
Klip bittikten sonra M/V'nin ismini aklıma kazıdım. Sonra hyunjine baktım. Sanki kendi düşünceleri ile savaşıyordu. Belki de iyi gelir diye düşündüm ve ona şunu söyledim.
"Sana değer veriyorum Hwang Hyunjin. Eğer benim seni düşünmediğimi düşünüyorsan veya senin düşündüğün gibi olmadığını falan. Kendi düşüncelerinle savaşmak yerine benimle konuş Hyun."
-------------------------------------------------
ABOOO COK IYI GELDI AMA NIYE KISA GIBI GELDI acaba bosluklari az koydum diye mi?? Of neyseee 506 kelime rekorr yuppiii 🦍💨💨 PAUSHSHCNDNCNOY VE YORUM YAPINN YAPMAYANLARIN RUYASINA BEN GIRIYORUM👹👹 MUAHAHAHHAHA CABUK NAŞ NAŞ HADİ OY VER YORUM YAZ👹👹👹
HUAAAAAAAAAAAAAAAA 👹👹👹👹👹👹👹 🦍💨💨💨💨💨💨