İyi okumalar...💌💕
Hyunjin
Ne diyecektim?
Bu bir aşk ilânı mıydı?
Hayır, hayır olamazdı..
Daha 1 gündür tanıdığı birine,
âşık olamaz. Yani değil mi..Uzun süre sessiz kaldım o da cevabımı bekliyordu.
"Bu ne demek oluyor Minnie?"
"Yüzünden okunuyor kendinle çelişiyorsun. Seni tanıdığım kadarıyla çok çabuk bağlanıyorsun ve karşında ki kişinin aynı düşünmediğini onun değer vermediğini düşünüyorsun değil mi?"
Nasıl olur?
O beni nasıl bu kadar
iyi tanıyor?..."Sanırım haklısın."
Onun gözlerinin içine baktım
Gözlerimizin buluşması..
Sanki bir zaferdi."Beni önemsemiyorsun diye korktum Lee. Hem de çok Bilmiyorum bu kadar hızlı bağlanmam iyi birşey mi
ama sana bağlanıp yaralanacaksam, yaralanayım."Minho
Neler hissediyorum?
Neden garip hissediyorum?
Duygularımı algılayamıyorum.Bi' dakika, hyunjin
yine mi duygulanıyor?
Gözlerinin içine bakarken
Sanki gözlerinde ufak dalgalar oluşuyordu.
Bana bu kadar çabuk
bağlandı ve benim için
bu kadar çabuk mu ağlıyor?
Sanırım onun gözünde gerçekten değerliyim."Jinnie, seni asla yaralamam. Hele ki senin gibi birini asla yaralamam. Sen benim için özelsin, sen... sen çok güzelsin. Olağanüstü bir güzelliğin var. Dolgun dudakların, anlamlı bakan gözlerin, yumuşacık saçların, mükemmel iri vücudun. Kelimeler yetmiyor Hyunjin ne kadar anlatsam dahası geliyor. Lütfen, Hwang Hyunjin. Benden başkasına bu kadar değer verme. "
Ne diyorum ben?
Resmen Hyunjin'e ilânı aşk ettim.Hyunjin'in gözlerinden damla damla, yaşlar akmaya başladı o an da sandalyemi ona yaklaşırdım ve kafasını omzuma koydum. Baş parmağım ile göz yaşlarını sildim.
"Teşekkürler Lee Minho. Beni değerli hissettirdin. Her zaman böyle olucak mı? Doğrusu şüpheliyim. Ama söz veriyorum senden başkasına böyle değer vermeyeceğim. "
Yüzümde sırıtış belirdi.
Her ne kadar duygularımı anlayamasam da mutlu olduğumu anlayabilmiştim nihayet.Hyunjin kafasını omzumdan kaldırdı neden kaldırdı diye bakacaktım ki sahneye doğru ilerlerdi.
Sanırım dans edicekti..
HEY HEY! YOKSA O M/V??!
Sanırım çok geç...
Başladı bile.Dans ederken kendini kaptırıyordu.
Çok profosyoneldi.
Bu şarkının anlamları çok garip hava veriyordu bana. Şarkı arkadan gelirken onun dans edişi... Ne yapıyordum?
bilmiyorum ama sadece onu izlemeye bıraktım kendimi.
Hyunjin sahneden inip yanıma geldi şarkı hala çalıyordu..
Mayışmıştım.
Hyunjin dansı önümde yapmaya başladı..
Dans ederken arada bana değen elleri, temasları..
Anlatamıyorum.Hyunjin
Ne yaptığımı bilmiyorum ama onu etkilemek istiyorum.
Sadece bana ait olsun istiyorum.
Peki neden böyle hislere, duygulara kapıldım? Beni böyle yapan nedir?