Primesc un apel, este de la tata, mă așteptam să sune pentru că deja era târziu, răspund:
-Acum am ajuns, vin sus să te ajut cu bagajele. Eram fericit, scăpasem de cel mai urât vis al meu. Eu apuc de câteva valize, tata la fel, îmi iau laptopul, mă admir pentru ultima dată în oglinda mare din holul apartamentului, ochii mei verzi sunt fericiți în sfârșit după mult timp în care majoritatea timpului au vărsat lacrimi sau au fost pur și simplu triști. O oglindă care a văzut multe, o oglindă care m-a văzut râzând, plângând, o oglindă care a admirat fiecare parte din corpul meu gol și fierbinte.
Închid luminile și închid ușa pentru ultima dată, tata îmi oferă încredere și suport:
-Ai făcut tot ce ai putut, încercăm data viitoare, puștiule. Zâmbesc, îmi lipseau toate aceste conversații, îmi era dor să primesc suport din partea lui și acum chiar simțeam asta, simțeam că am un tată din nou.
Urcăm în mașină, nu o văd pe mama nicăieri, dar nici nu întreb unde e, vreau doar să ajung acasă, să mă întind în patul meu și să adorm fericit pentru că s-a terminat tot calvarul. Poate mi-a fost greu pentru că am locuit singur, m-am gândit de multe ori cum ar fi fost dacă locuiam la cămin, înconjurat de alte persoane, cum ar fi fost? Mi-ar fi fost mai ușor? Cine știe, e prea târziu și sunt bine așa cum sunt acum.
Pornește motorul mașinii, tata se uită lung la mine și mă întreabă:
-Vrei să conduci?
-Nu, vreau doar să mă bucur de drum.
Și discuția se încheie aici, se așterne o liniște profundă. Este un drum frumos, orașul luminat cu străzile goale, este atât de liniște. Încerc să mă bucur de această liniște cât mai mult, pentru că știu ce o să urmeze. Voi fi întrebat ce am de gând să fac, unde dau la facultate anul viitor, și multe altele. Prefer să mă bucur de liniște.
Nu este un drum tocmai lung, în jur de două ore până acasă, acasă unde mă așteaptă animalele mele de companie, scumpii mei copilași, cum îi alintam eu adesea.
Între timp decid să mă uit prin telefon, observ că primisem câteva mesaje de la prietenii mei, unul de la Rareș și altul de la Diana, o veche prietenă de a mea. Ambii acceptă să-și petreacă timpul alături de mine. Eram fericit, aveam cu cine să ies pe afară cam aproape un an.
Timpul trece repede și intrăm în oraș, parcă îmi pare rău că deja am ajuns, dar mă arăt mulțumit. Peste alte zece minute ajungem acasă unde ne întâmpină mama care plângea de bucurie pentru că mă vedea. Împreună cu ea ies și animalele mele de companie, pisicile mele mult iubite și cățeii mei, un ciobănesc german și un pechinez. Cu toții mă întâmpină cu dragoste și căldură. Deschidem portbagajul, luăm bagajele și intrăm împreună în casă. Mirosul casei mă bucură, este ceva ce mi-a lipsit de foarte mult timp, este cald și miroase a mâncare, o mâncare gustoasă pe care mama o face de fel. Sunt fericit să stau din nou cu ei la masă. Mă maturizasem complet, sau cel puțin asta spuneau ai mei, că sunt o persoană nouă, o persoană încercată care a trecut și văzut multe. Eram recunoscător de cele auzite și le mulțumesc pentru tot ce au făcut, pentru suport.
Mai stau puțin alături de ei la masă și decid să mă retrag în camera mea drept pretext oboseala, pe dracu, voiam doar să fiu singur. Merg în camera mea, închid ușa și decid să mă dezbrac, nu doar de haine, ci și de gânduri, de emoții. Mă admir în oglindă, nu sunt tocmai fericit cu corpul meu, dar totuși îmi place ceea ce văd, nu am eu mușchi sau cine știe ce, dar e ok, încerc să mă mulțumesc.
Primesc un mesaj de la Rareș:
-Bună Caius, cum ești, când vrei să ieșim?
-Vreau să stau puțin pe acasă zilele astea, te anunț eu, mersi pentru tot.
Decid să intru pe profilul său de instagram, profil pe care găsesc poze cu el și prietena sa. Mă atrage tipa, dar în același timp îmi e rușine să dau ochii cu ea.
În urmă cu câțiva ani vorbeam cu el despre relația sa pe instagram, la un moment dat l-am întrebat dacă s-a culcat cu ea, aceasta văzând mesajele s-a supărat și a început să mă certe și să-mi spună tot felul de chestii. Am murit de rușine, mi-am cerut scuze în nenumărate rânduri.
Decid să intru pe contul ei de instagram pentru a vedea mai multe imagini, dar din păcate era pe privat. M-am întristat. Nu după mult timp mă gândesc să o caut pe facebook. O găsesc și intru pe profilul ei. O fată drăguță, atrăgătoare, de ce să mint, mă atrăgea din toate punctele de vedere. Vreau să văd mai multe și intru în galeria ei, are multe imagini. Inspectez mai mult profilul până găsesc ceva ce mă lasă uimit.
CITEȘTI
Inainte de noi
RomancePovestea de iubire a doi adolescenti, aflati in cele mai complicate situatii, Evolette aflandu-se intr-o relatie de iubire toxica, lipsita de speranta, cu gandul ca intr-o zi totul o sa fie ca la inceput, ca iubitul ei o sa se indrepte si o sa redev...