before we begin!

203 8 0
                                    




· · .           ·* . ✵ + ✵          *   . *  *  ·    * . ˚ . .  .  *    . . ·   +   ✧.    +   . . .✵ ✵ * ✷   ˚   ·       ✫           *          ·     ·   · · . ** .    * .  + ˚     ˚              . ✵     ✵  ·          * .       .  * .             · ✷ ✵ . ·     ✫ * ⋆ ·.           ✦ ✷   ·        ✷        .   . ✵           · ⋆             . ⊹ ⋆ . ˚   ·     ·       ˚     ·       ·     · · .             . ✫ . ✵      ✷      * ˚         ✺ . ·       ·       ˚     ·     ✫   ·     · · .             . ✫ . · . * · ✷   ⊹   ·           ·     ·     ✺ * +   .  . *      . ·       ·       ˚     ·       ·     · · .             . ✫ .            * ˚         . ·            . * ·         ·   .   .           ·             . . ˚   ·        . * ·       ✫ ⋆   ·    *        ✫     ✷ ˚ ·        · ✹ . * · ✧ ·✵     .      ˚ . · · ·     *   .  .   ✵ .  . *      *      ✦ . ✵          · * ˚   ✦ ·   ˚     ˚      ✫ ✦   .     . . ✦ · ˚ ·   *   ✦ ✷ .   ✫        · ˚   . ✦   ˚ ˚   ✫  *      ·    ·  · · .                  ** .   * .  + ˚     ˚             . ✵     ✵  ·          * .       .  * .             · ✷ ✵ . ·     ✫ * ⋆ ·.           ✦ ✷   ·        ✷        .   . ✵           · ⋆            . ⊹ ⋆ . ˚   ·       ✧ ⋆ . * ·       ✫ ⋆   ·   ✺   .   . ✵           · ⋆            . ⊹ ⋆ . ˚   ·       ✧ ⋆ . * ·       ✫ ⋆   ·   ✺ ·    ·    ˚ · *    * . . ⊹ +   ·   · ˚   ·   · ˚ ✵ ·  . ✧  * .    ✵    .               ✫         ✵ * ✹      ˚      .           ✺  ·     * .✫         ✵ * ✹      ˚      .


load...

loading!

[hunterpedia]

LET THE LIGHT IN || CHROLLO LUCILFERWhere stories live. Discover now