Fang x Edgar

40 2 1
                                    

No co no, mój drugi ulubiony ship po
Leondy. Tyle mam do powiedzenia.

Ogólna ocena:
10/10

Wszystkie fanarty będą od avokaoo na Instagramie

Edit z Sierpnia
Okidok podobno to pr0ship bazujac na wypowiedziach fanow bs wiec moje uczucia sa mocno moeszane (doslownie bym ich teraz ocenila na ?/10) ja kumam ze wy coniektorzy to jestescie teraz w ch empatyczni, tak bardzo ze az wcale ale wyobrazcie sobie tak to pod mostkiem gleboko boli ze wasze drugie otp najpierw jest mocno krytykowane przez fandom a potem „w kanonie jest nielegalne" niektorzy n zrozumieja przez brak dojrzalosci emocjonalnej, niektorzy nie chca a jeszcze inni wola jechac. To jest pierwszy i ostatni raz jak zdradzam jak sie czuje w internecie ze swiadomoscia jakie krwa wieprze tu grasuja. N przekona mn tez fandom i n bede shipowac Fangster jako zamiennik. N jestem wbrew pozora ani zazdrosna ani splakana, ale jest jakis powod dla ktorego jeszcze jak Fangar uwazano za normalne to po wyjscu Bustera n chcialam shipu zastapic popularnym bromance. Nie lubie go, nie nienawidze, ale poptostu n lubie. Wydaje wam sie ze najwieksza patologia w polskim fandomie bs sa splakane shiperki fangar ale n, to wy co sie znizacie do ich poziomu a konczycie jeszcze nizej poczynajac od jakis cringowych pojbanych filmikow po "broni na fangar shiperki" (co widzialam na tiktoku). To wy osoby ktore zmuszaja do shipowania juz n popularnego tylko overrated shipu - to wy jesyescie tu problemem. Wy co sie nonstop czepiacie konczac nizej niz jadro ziemskie - to wy jestescie glownym problemem w tym fandomie. Juz nawet n te dziwne n dojrzale yaoistki, ktorych absolutnie n bronie bo one sie zachowuja karygodnie, tylko wy ktorzy zamiast probowac ich uchronic to jedziecie po nich jak po bandzie. Yaoistki moga wyrosnac na ludzi, ale ci co dreczycielami sa i nauczki n dostana juz dreczycielami beda. Zapytacie sie czy wg mn one potrzebuja nianki - n kuzwa nianki, wy potrzebujecie nianki a ci dziwni shiperzy nowego autorytetu bo to sa zazwyczaj mlodze osoby ktore sie zgubily. Jestem mocno asertywna w tej sytuacji a jesli moja wypowiedz brzmi dla kogos przewrazliwionego agresywnie to tylko wina czyjejs interpretacji.
Do widzenia :)

P. S.
Glupio mi w tej sytuacji za sama siebie bo avokaoo mimo iz rysunki miala cudne to rysowala rowniez nsfw ktore mn obrzydzilo, tak wiec jesli chodzi o moje uczucia do artystki to wsm n mam ich zbyt wiele i mg byc w wiekszosci negatywne.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 03 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Oceniam shipy niczym z 2020 roku puki mam chęci to wgl robić Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz