အပိုင္း ( 1 )

201 11 1
                                    

Unicode
~~~~~~~~

အပိုင်း ( 1 )
~~~~~~

ကလင်း...ကလင်း!!

တံခါးဖွင့်သံအတူ မြည်းလာတဲ့ ခေါင်းလောင်သံကြောင့် ကောင်တာမှာ ထိုင်နေတဲ့ သူမွာ အမြန်ဆိုင်ရှေ့ကိုလာပြီး ဧည့်သည်မျက်နှာပင် မကြည့်ရပဲ ခါးကိုင်ပြီး ခေါင်းငုံကာ နှုတ်ဆက်လိုက်သည်..

" Light Sushi ဆိုင်ကနေ ကြိုဆိုပါတယ်.."

" Hello~~~..."

တစ္ဖက္က ပြန်ပြောလာတဲ့ အသံကြောင့် ခါးကိုင်ထားတဲ့သူမှ ခေါင်းကိုမော့ကြည့်လိုက်တော့ ရင်နှီးနေတဲ့သူဖြစ်သည်..

" JiLi!! ငါစိတ်ထင် ဧည့်သည်ထင်နေတာ..."

ဆူပုတ်နေတဲ့ မျက်နှာလုပ်ကာ ကောင်တာမှာ သွားပြန်ထိုင်နေတဲ့ သူကိုကြည့် JiLi ရီလိုက်လေသည်..

" ဒီဆိုင်ပိုင်ရှင်က ကောင်းလိုက်တာနော် အလုပ်သမားကိုတောင် အရိုအသေပေးတယ် HaHaHa..."

LiuHaiKuan JiLi ကို မျက်စောင်းထိုးကာကြည့်လိုက်သည် ဆိုင်ရှေ့ကခေါင်းလောင်းသံကြားတော့ ဧည့်သည်ထင်ပြီး သွားနှုတ်ဆက်တာ ဘယ်ဟုတ်မလည်း သူဆိုင်မှာ အကူအနေနဲ့လုပ်ပေးတဲ့ JiLi ဖြစ်နေသည်..

" မင်းလာတာနဲ့အတော်ပဲ ထမင်းတွေသွားပြီး စစ်ကြည့်ဦး ရပြီးလာလို့..."

ဆူပုတ်ပုတ်နဲ့ပြောလာတဲ့ Haikuan ကြောင့် JiLi အနီးနားက ခုံတစ်လုံးမှာဝင်ထိုင်လို်က်ပြီး ပြန်ပြေလိုက်သည်...

" စိတ်လေ ဘာလေလျှော့ပါဦး ဆိုင်ရှင်ရယ် Ge အဲ့လို မျက်နှာဆူပုတ်နေမှတော့ ဝယ်သူတွေက ဘယ္လိုလာမွာလဲ..."

" မင်းမပြောနဲ့! ငါဆိုင်ကို ဝယ်သူတွေမလာသေးတာ အစာစားတွေ အဆင်သင့်မဖြစ်သေးလို့!..."

" ကိုယ်ကိုကိုယ် အားပေးတတ်တာပဲ အမွန္တရားကို လက်ခံလိုက်ပါ Ge ရယ် ကျွန်တော်တို့ဆိုင်ကို လူတွေလာမဝယ်တာ ဆိုင်က ဟောင်းနွမ်းတဲ့ပုံပေါက်နေတာလေ အဲ့ဒါကြောင့် တစ်ခြားဆိုင်ကို လူတွေဝင်ထွက်များတာပေါ့..."

Haikuan JiLi ကို ဒေါသဖြင့် စူးစူးရဲရဲစိုက်ကြည့်ကာ...

" မင်းငါ့ဆိုင်က အလုပ်သမားရော ဟုတ်ရဲ့လား ငါလခဖြတ်မှာ မကြောက်ဘူးလား..."

Spy SushiWhere stories live. Discover now