အပိုင္း ( 4 )

77 10 0
                                    

Unicode
~~~~~~~

အပိုင်း ( 4 )
~~~~~~

" ကိုယ်မင်းကို တွေ့ဖူးသလိုပဲနော် :) "

" !!!!!! "

XiaoZhan စကားကြောင့် Yibo ရင်တွေခုန်ကာ လက်တွေ ဒူးတွေပါ တုန်လာသည် Yibo XiaoZhan ကိုတာ မျက်စိမလွယ်ပဲ စိုက်ကြည့်နေမိသည် XiaoZhan ကလည်း ထိုနည်းတူပင်..

" Ge ကလည်း...ကျွန်တော်တို့ဆိုင်ကို မလာဖူးပဲနဲ့ ကျွန်တော်ဆိုင်မှာ အလုပ်သမားလိုနေတယ်ဆိုတာ သိမလား..."

" စဉ်းစားပြီးမှ မေးပါဦး မေးခွန်းကို..."

ZhuoCheng ဖဲ့ရုံတင်မကဘူး Yubin ကပါ ဝိုင်ဖဲ့လာတော့ XiaoZhan သွားတွေပေါ်တဲ့အထိ ပြုံးလိုက်သည်..

" ငါအတတ်နိုင်ဆုံး လမ်းဖွင့်ပေးနေတာလေ တကယ်လို့ ဒီတစ်ယောက်သာ " လာဖူးတယ် " " အရမ်းလည်းစားကောင်းတယ် " အရမ်းစားကောင်းလို့ ဒီမွာ အလုပ်လာလုပ်ချင်းတယ် " အဲ့လိုပြောရင် ငါချက်ချင့် အလုပ်သမားအဖြစ်လက်ခံလိုက်မယ်.."

" Ge ကေတာ့ အမြဲတမ်း အဲ့လိုပဲ... "

ZhuoCheng နဲ့ Yubin ကိုယ်နေရာ ကိုယ်ထိုင်လိုက်ကာ Yibo ရဲ့ လျှောက်လွှာကိုကြည့်လို်က် Yibo ကို ကြည့်လိုက်ဖြင့် မျက်စိလည်အောင် ကြည့်နေကြသည်..

" ကျွန်တော်..ဒီကိုလာဖူးပါတယ်.."

" ဟမ် ့..."

" Yibo ဒီကိုလာဖူးတယ်..."

" အော်....နာမည်က Yibo လား..."

ZhuoCheng XiaoZhan ရဲ့ မျက်နှာကို ကြည့်ကာ အလိုလို မဲ့သွားသည် Yibo က ချစ်ဖို့ကောင်းသလို အသားဖြူဖြူလေးနဲ့ အရပ္က ZhuoCheng လောက်ပဲရှိသည် ဒါပေမဲ့ ယုန်ဖြူလေးလို့ ချစ်ဖို့ကောင်းနေတဲ့ Yibo ကို ဝါးစားမတတ်ကြည့်နေတဲ့ ကျားကိုတော့ ZhuoCheng ဘယ်လိုလုပ်ရမှန်မသိပေ...

" Yibo အသက် ဘယ်လောက်ရှိပြီးလဲ..."

" 22 နှစ်ပါ... "

" အော်..ငယ်သေးတာပဲ "

စကားပြောရင် လူမျက်နှာကြည့်ပြီး မပြောတတ်ဘူး ဘာကြောင့် တစ်ကိုယ်လုံးကို ခြုံကြည့်နေရတာလည်း Yibo စိတ်ကြင်ကြပ်လာသည်..

" ZhuoCheng နဲ့ အသက်တူတူပဲဆိုတော့ အဖော်ရတာပေါ့"

" အာ....ဟုတ်ကဲ့..."

Spy SushiWhere stories live. Discover now