အပိုင္း ( 2 )

79 5 1
                                    

Unicode
~~~~~~~~

အပိုင်း ( 2 )
~~~~~~

" ကြည့်ပါဦး Ge ညီလေးက ဘယ်လောက်တောင် သိတတ်လိုက်တာလည်း အကိုအတွက် မိန်းကလေးလိုတောင် ဝတ်ပေးရဲတယ် Ge တာ JiLi နေရာမှာဆိုရင် ကိုယ်ကျေးဇူးရှင်ကို သစ္စာရှိရှိနဲ့ ကျေးဇူးဆပ်ပြစ်မယ်..."

JiLi သူကို အရွဲ့တိုက်ကာ ပြောနေသော Haikuan ကို ကြည့်ကာ မျက်နှာကို ရှစ်ခေါက်ချိုးပုံစံပြင်လိုက်သည်..

" အရွဲ့တိုက်ပြီးပြောနေလိုက်တာများ ယောကျာ်းလေးမဟုတ်တဲ့အတိုင်းပဲ ကျွန်တော် ဒီနေ့အထိ ဒီဆိုင်မှာ ဆက်နေပြီး အလုပ်လုပ်ပေးနေတာရော ကျေးဇူးမသိတတ်လို့လား ကျွန်တော်တို့ဆိုင်မှာ ဧည့်သည်မလာပေမဲ့ Online ကေန အော်ဒါမှာတာတွေက များတယ်လေ ဟော်...အဲ့ဒီ အော်ဒါတွေကို ကျွန်တော်ကပဲ တခါဆိုင်ကယ်ကို မောင်းပြီး လိုက်ပို့ပေးနေပြန်တယ် လက်တွေတောင် ရေကြည်ဖုထတယ် ဒါလည်း Ge ကျေးဇူးတင်ကို မသိတတ်တဲ့သူလို့ ပြောဦးမလို့လား..."

မရပ်မနားပြန်ပြောလာတဲ့ JiLi ကြောင့် Haikuan JiLi အစား ရေသောက်လိုက်သည် JiLi ပြောတာ အမှန်ပင် သူတို်ဆိုင်က အပြင်ကနေ ဧည့်သည်မလာပေမဲ့ Online ကေန မွာတာ များသည် အခုခေတ်က Delivery တွေရှိနေတော့ ဘယ္သူမွ အညောင်ခံပြီး ဆိုင်လာမည်မဟုတ်ပေ...

" ဟုတ်ပါပြီး..ဟုတ်ပါပြီး...ကောင်တာမှာ အော်ဒါ လေးခုတင်ထားတယ် နေရာအတိုင်းလိုက်ပို့လိုက်ဦး..."

JiLi >> 🙄

Haikuan ဝယ်သူတွေရဲ့ အိမ်နေရာနဲ့ လိပ္စာကို ပေးလိုက်တော့ JiLi က ဆွဲယူလိုက်ပြီး...

" ခိုင်းလို့ရတုန်း ခိုင်းထားပေါ့ ကျွန်တော် မရှိမှ ကျွန်တော် တန္ဖိုးကို Ge သိလိမ့်မယ် ဟွန့် .."

" ဘယ်သွားမလို့လဲ..."

ကောင်တာ စီကို သွားနေတဲ့ JiLi ကို Haikuan မေးလိုက်တော့ JiLi က မျက်စောင်းထိုးပြီး ပြန်ကြည့်လာကာ..

" အော်ဒါ သွားပို့မလို့ပေါ့ ကျွန်တော်တို့ စကားပြောနေရင် ဘယ်တော့ ဒီအော်ဒါတွေ ဝယ်သူအိမ်ရောက်မှာလဲ..."

" ဒီကောင်ကတော့...."

Haikuan စကားပြန်ပြောချိန်ပင် မရလိုက် JiLi က ဆိုင်ထဲကနေ ထွက်သွားပြီးဖြစ်သည် JiLi က အလုပ်ကြိုးစားပြီး တော်ပါတယ် တစ္ခုပဲ Haikuan သိချင်းတာ....

Spy SushiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora