~3~

33 4 9
                                    

Alış veriş merkezindeki utanç ve "ankastre"min tuttuğu o olaydan sonra o adam mı sürekli merak etmeye başladım.Şuan napiyodu acaba yemek yedimi geceleri uyuyabiliyo mu ve ya keyfini bozucak bir şey oldu mu?..

Neden merak ettiğimi anlamdıramiyorum sadece aklıma takıldı işte belkide ona karşı mahcup hissettiğim için öyle oluyordur.

Bildiğim bişey varsa oda gözlerinin çok güzel baktığıdır.Tabi insanlık halı hayranlık duyabiliyoruz sadece onun gözlerimi öyle bakıyor sanki canım..

Her neyse kendimle ve bu düşüncelerim ile cebelleşirken Hyun ve Seung ile sahille yürüyüş yapıyorduk ki, bilin bakalım ne oldu

O Adam oradaydı.
Hemde yanında birisi daha vardı.Onunla baya eğleniyo gibi gözüküyodu aynı dün bana sırıtırkende baktığı gibi bakıyordu ona kahkaha atarken.Keyfi yerindeydi , bu nedense sinirime dokunmuştu ve kendimi sorguladım.

Niye sinirleniyom lan.
Yüzümde büyük ihtimalle anlam veremez ve sinirli bir ifade vardı ki Hyun;

"Knk niye sıcaktan donun götüne girmiş gibi bakiyosun" demesiyle öksürdüm ve önüme döndüm.

Seung dün yaptığı gibi bana;

"Aa kanka dün o senin aşık gibi baktığın adam değil mi o? QOWJWBWNJS" dalga geçmişti

"Bak Seung  denizden somon balığı çıkartıp üzerine seni oturtup surdaki bankla bütünleştiririm rahat dur"

"Tamam ya sakin bı saka yaptık bı skmediğin kaldı"

Konu kapandı ve ben çaktırmadan(gayette çaktırıyordum) adama bakıyordum. Aniden oda bu tarafa doğru bakınca korkuyla kafamı çevirdim ve sonra selam verdiğini duydum sanırım bana demişti..

"Ah,selam sizde mi buradasınız?" Diye karşılık verdim sanki bilmiyormuşum gibi.

O buraya doğru gelirken yavaştan yanındaki adamın yüzünün düştüğünü gördüm göz ucuyla.Acaba ona bakarken beni gördü mü diye korkudan gotumden kan cikicakti çünkü fark ettiyse utanc vericiydi.Adama alıcı gözlerle süzüyordum makarna süzer gibi. Ama adam çok çekici bir tarzı vardı yürüyen karizmayı kim görse hayret eder bakar tabi kiii. Seung ve Hyun bir süre adamla muhabbet etti ama ben kafamı bile zor kaldırıyorum utançtan.

"Selam siz bize yardım eden adam olmalısınız ben Hyun bu seung ve bu kafasını kaldirayaman şahıs Jisung"

"Selam Bay Jisung" diyerek eğildi ve bana elini uzattı.Elini sıktım ve

"Selam Bay..?" Dedim sorarcisina adını bile bilmiyordum daha ve bu sıcak kanlı adam çok nazikti yeni bize sadece yardım etti ama bize selam bile veriyor arkadaş mışız gibi..Bu hoşuma gitmişti

"Minho,Bay Minho" dedi gülümseyerek.

"Memnun oldum Bay Minho"bı süre havadan sudan muhabbet açıldı birbirimizi tanıdık Bay Minho  ile yaşıttık ama ünlü bir firmanın CEO'su hatta kurucusuydu.Sefalet içinde yaşıyor olmalıydı benim aksime. Ona artık bay zengin diycem sanırım wiwnajjwsiaj.

Oda bana bay fakir der..
Bu hiç hoş değil işte o yüzden dikkat edicem buna. Bay minhonun yanındaki adam abisiymiş.Seung ve Hyun onunla muhabbete geçmişken biz Bay Minho ile sessizce oturuyorduk ki bu sessizlik uzun sürmedi.

"Günleriniz nasıl geçiyor Bay Jisung"

"Güzel geçiyor"

"Benim pek güzel geçmiyor"

"Neden efendim?"

"Kendimi yanlız hissediyorum, yıllardır."

Niye ki abiniz ve aileniz var"

"Ah, ben aptalım özür dilerim daha yeni tanıştık ve ben senin kafanı şişiriyorum özel hayatımı açtım üzgünüm affet!"

"Bayım hiç sorun değil anlaşılan sadece zor zamanlardan geciyorsunuz  bu sizin suçunuz değil inanın"

"Gözüme samimi göründüğün için oldu sanırım tekrardan özür dilerim"

Bunları konuşurken sahilde biraz yürüyorduk diğerlerinden uzaklaşmıştık ve Bay Minho bana "sen" diye hitap etmişti.

Bu hoşuma gitti sanki kısa sürede daha da yakinlaşiyor gibiydik ve o bana neredeyse içini döküyordu ama hattini aştığını sandı oysa ben ona saatlerce dinler ve yanında olurdum çünkü her insanın buna ihtiyacı vardır.

Bir süre daha muhabbet ettik. Sonra diğerleri bizim yanımıza geldi. Minho ile ben hala saygımdan ötürü istemesemde sizli bizli konuşuyordum.

~~~~~~~
Asklarim kursa gitmem gerekiyo o yüzden çerezlik attım eve gelince ve ya yarın sabah yb atarım uzun tutmaya çalışıyorum ama çok vaktim yok gün içerisinde öptümmmm💓💓

𝙷𝚊𝚢𝚊𝚝ェ𝚖   𝙿𝚊𝚛𝚊  𝙾𝚕𝚖𝚞𝚜̧~ BxB (minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin