Uyandığımda burnumda iğrenç bir hastane kokusu vardı. Burası da neresiydi böyle? Bu siyah giyinmiş adam kimdi ve en önemlisi neden gözlerini dikmiş bana bakıyordu? 1-2 dakika tereddüt etsem bile bunu yapmam gerekiyordu yatakta kolum bedenimin altında kalacak şekilde yan dönüp siyahlı adama baktım ve sorularımı adeta taramalı tüfek gibi dizdim "burası neresi" "neden buradayım" "sen kimsin" "bu burnumdan gitmeyen iğrenç hastane kokusu neden var" Adam bana dikkatlice bir süre baktı sorduklarımı sindirmeye çalışıyordu herhalde kısa bir süre geçtikten sonra hiç konuşmadan komidinin yanında duran buruşmuş gazeteyi elime tutuşturdu ve parmağıyla bir haberi gösterdi makalede aynen şunlar yazıyordu "AKYILDIZ AİLESİNİN AKIL ALMAZ ÖLÜMÜ: DÜN GECE SAAT 02.30 SULARINDA TATİLE GİTTİKLERİ İZMİR'DEN DÖNEN AKYILDIZ AİLESİ ARABA KAZASI GEÇİRDİ. BARIŞ AKYILDIZ, KARISI İPEK AKYILDIZ HAYATINI KAYBETTİ. KIZLARI DEFNE AKYILDIZ İSE ŞUAN YOĞUN BAKIMDA." Okuduklarım karşısında şok geçirmiştim peki ben bu olanları neden hatırlamıyordum? Gözlerim doldu tam ağlayacakken siyahlı adam elimden gazeteyi aldı ve bana kağıt peçete verdi. "ağlamayın Defne hanım Barış Bey'in vasiyetinde eğer bana birşey olursa kızıma Erdal'ın bakmasını istiyorum" yazıyordu. Yani artık ben sizin yanınızdayım lütfen göz yaşlarınızı silin. Bu günden sonra ağlamak yok Defne hanım. Demek adı Erdal'dı güçlü olmalıydım ve ağlamamalıydım hayat devam ediyor , ölenle ölünmüyordu bu günden sonra yeni bir okul yeni arkadaşlar,dostluklar beni bekliyordu bunları düşünürken derin bir uykuya daldım...
EVEEET ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM VE ORJİNAL BİR KURGU İLK BÖLÜMDE HATALAR OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN YAZA YAZA ÖĞRENECEĞİM EĞER HATALARIMI YORUMA YAZARSANIZ SEVİNİRİM BENDE KENDİMİ BUNA GÖRE GELİŞTİRİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER YORUMLARINIZI BEKLİYORUM @fuuckuimdead BANA İLHAM VERDİĞİ İÇİN AYRİYETTEN TEŞEKKÜR EDİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEFO
Teen FictionZengin bir ailenin kızı olan Defne geçirdiği trafik kazasında annesini ve babasını kaybetmiştir. Sadece ailesini değil hafızasını da acaba Defne namı diğer Defo bu hayatına alışabilecek mi bazen eğlenceli bazen hüzünlü bazen kahkahalarla güleceğiniz...