13

77 10 3
                                    

Euijoo gozlerini yavasca acti. Yuzune gunes vuruyordu. Bir anda aklına nicholas'ın sinavi oldugu gelince hemen oturur pozisyona geldi ve kollari kendisinin beline sarili olan nicholas'ı durttu.

"Nicholas kalk! Sınava geç kalacaksın."

Nicholas gozlerini acti ve saate bakti. Sonra kafasini tekrar yastiga gomdu ve gozlerini kapatti.

"Daha 2 buçuk saat var Euijoo. Uyu lütfen."

"Kalkıp hazırlanman gerek nicholas. Sen hazır olana kadar 2 buçuk saat geçer zaten."

"O sınavı kazanmayacağım."

Euijoo, nicholas'ın bu lafı karsisinda dona kalmisti. Ne yani nicho bu sınavı kazanmak istemiyor muydu?

"Ne demek istiyorsun sen? Ben seni 1 ay boşuna mı çalıştırdım ha?!"

"Hayır boşuna değildi. Tüm konuları anladım ve ezbere biliyorum."

"O zaman git ve kazan şu sınavı."

Nicholas israrciydi, "Kazanamam."

Euijoo kendini daha fazla yormak istemedigi icin tekrar yataga uzandi. Nicholas, kollarindan destek alarak euijoo'nun üstüne gecti. Euijoo biraz urkmustu.

"Euijoo, bir daha bu anı yaşayabilir miyim bilmiyorum o yüzden seninle yapmak istediğim son birşey var."

"N-nedir o?"

Nicholas yavasca euijoo'nun yuzune dogru egildi. Euijoo'nun durumu kavramasi zor olmamisti bu yuzden gozlerini kapatti ve gerisini nicholas'a birakti.

İlk once dudaklarının uzerine minik minik opucukler kondurdu. Daha sonra yavasca dudagini emmeye basladi ama gittikce hizlaniyordu. Tabi euijoo'da karsilik vermeden duramadi. Dudagindaki hos koku ve tat nicholas'ı mahvetmisti.

Dilini onunkine surttugunde ise ikisde cok huylanmisti ama hoslarina gitmisti. Hic nefes almadan opusmeye devam ettiler.
Ta ki kapi calana kadar.

Kapi calinca ikiside sicramisti ama bu hic iyi olmamıstı cunku euijoo korktugu icin bir anda nicholasin dudagini isirmisti.

İkiside hizlica kalkip yataga oturdu. Nicho dudagindaki minik kanı silmeye calisiyordu.

"Acıyor mu nicholas? Özür dilerim." euijoo kendini suçlu hissediyordu.

"Acımıyor euijoo sakin ol."

"Ben kapıya bakayım-"

"Hayır olmaz!"

Nicholas euijoo'yu durdurmustu.

"Neden?"

"Babam veya annemse basılırız. Çünkü seninle beraber çalıştığımı bilmiyorlar. Sen saklan ve sakın çıkma, ben kapıya bakarım."

"Peki ya dudağın ne olacak?"

"Isırdım derim."

"Tamam."

Euijoo dolabin arkasina saklandi ve oturup icerden gelen sesleri dinlemeye basladi.
Nicho'da gidip kapiyi acmisti.

"Bu ne sürpriz baba, hoşgeldin."

"Hoşbuldum." babası yine cok ciddiyi.

"Niye buraya geldin baba?"

"Seni almak için. Sınava gireceğin okula ben seni bırakmak istedim. Ama gördüğüm kadarıyla daha hazırlanmamışsın."

"Bende tam duşa girecektim ki sen geldin baba. Sen beni burada bekle yarım saate hazır olurum, hemen çıkarız."

"Tamam. Hadi hızlı ol bakalım."

---

Nicholas dustan cikti ve giyindi. Evden cikmadan once hala sakli olan euijoo'yla konusmasi gerekiyordu.

"Bu sınavı kaybedip tekrar yanına geleceğim euijoo."

"Emin misin? Sırf benim için hayallerinden vaz geçme."

"Şaka mı yapıyorsun sen? Tüm sevdiklerim ve ailem burda. Sizi bırakıp hiç bir yere gidemem ben."

"İyi tamam. Sana şanssızlık diliyorum."

Nicholas son bir kere euijoo'nun saçını oksadi ve babasının yanına dondu.

"Evet hazırım baba. Hadi gidelim."

------------

selam bebikler nasilsinizzzzzzz🫶🏻💌🎀😭💓⭐✨💗🤏🏻

~bie

tutor ๑ nichojoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin