Herşey gerçek,herşey yalan

19 4 0
                                    

Güneşin görünürlüğünü sonlandırdığı o arada, aceleyle bindiğim dolmuşta ayakta giderken ayni zamanda saati kontrol ediyodum günlük planlarım arasında asla geç kalmak ve iki saatlik bir azar işitmek yoktu.

  telefonumdan gelen titremeyle gözlerimin odak noktasını değiştirdim ekranda kayıtlı olmayan bir numaradan geldiğini gösteren bildirim vardı.Mesaj sayfasına girdiğimde gördüğüm mesaja verdiğim tek cevap kaşlarımı çatmak olmuştu.

05*********

Herşey gerçek,herşey yalan

Gerçekleri kimse göremez yalanları görenler farkedemez.

Görmeyi dilediğin gerçekler ama sürekli kaçtığın yalanlar için yarın saat 17.00 da.

Ve bir konum vardı.

Bu neydi şimdi?

  ellerim klavyeye gittiği zaman hareketsiz hale gelen dolmuşla şuan bu saçmalıkla ilgilenmenin anlamsız olacağının farkına vararak telefonun ekranını kapatarak indim. Saate baktığım zaman 19.28 olduğunu gördüm koşsam 6 dakikalık yolu yürüyerek 9 dakika da gelmiştim.Kapıyı çalmama gerek kalmamıştı annem bana olan özlemini bastıramamış(!)ve beni kapıda karşılamıştı.
 
"Kapıyı kapat ve oturma odasına gel"
  
  Daha sonra içeri giren anneme kısa bir bakış attıktan sonra ayakkabilarımı çıkarıp içeri girmiştim.oturmuş beni bekleyen annem ona anlatmamı beklediğini belli eden otoriter bir yüz ifadesiyle ve kalkan kaşlarıyla belli ediyordu. Sabahtan beri uğraştıgım şeyleri tekrarlamak zorunda kaldığim eylemleri anlatacakken çalan kapı kurtarıcım oldu denebilirdi herşeyi anlatmaya taakatim kalmamıştı artık annem gözlerini benden ayırarak kapıya giderken arkasından gidiyordum kapiyi actığı zaman bir adam vardı ciddi bi adamdı iş adamı gibi veya avukat.Adamin mesleğiyle alakali çıkarım yapmak yerine annemin gözünden bağımsız olduğum bu fırsatta odama geçmiştim.
Ayaklarım iflas ediyordu beni bi sal hazel diye çığlık atıyordu.Üstüme rahat bir seyler gecirdikten sonra yatağıma uzandım aklıma gelen şey yolda gelen mesajdı.Telefonu elime alıp mesaj kutusuna girdiğim zaman konumdan sonra hiç bir şey atmamıştı seninle romantik bir konuşma içerisine girmediği  af buyur hazel.

Herşey yalan hersey gerçek ne demekti?
Gerçekten herşey bu kadar karışık olmak zorunda mıydı cevap olarak soru işareti attım ama tek tik gitmişti bu numara kimdi?
Arasam açar mıydı umarım bu kadar aklıma takılan şey bizimkilerin çok komik(!) Bir şakası değildir.
   

  Aradan geçen 26 dakika da numarayı iki kez 8 dakika aralıkla aramış fakat sekreter sesinden başka bir sesle karşılaşamamıştım.Yarın gidecek miydim bilmiyorum ona yarın karar verirdim şuan düşünmem gereken şey uykum ve göreceğim tatlı rüyalarım olmalıydı kim olduğundan bihaber olduğum o kişi değil.


  
  

Her Yalan Senin Gerçeklerin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin