Je středa, a já se brobouzím a moje první krůčky směřůjí k váze... přibrala jsem ... je to pro mě hrozné ani si nedokážete představit jak se cítím... jako kdyby mi někdo zlomil srdce, jako kdyby .... ani nevím jak to popsat je to tak strašně těžké, protože si nedokážete představit tu bolest někdo asi anoo... ASI.
Nejsem si vůbec jistá , jestli vám to říci... Měli by jste že mě opět srandu.
Už si konečně uvědomte že já nejsem vaše rezerva.. když se na vás někdo naštve, tak hned jdete za mnou máte to jako zvyk . ale proč?? Proč to děláte víte jak mě to ničí... Ne nevíte, protože jste sobecký. Já se už nechci cítit jako náhradní součástka když se něco pokazí...Jsem dobrák a vy toho opět využíváte.... Co kdybych teď vzala nůž a započala vás?? Tak ráda bych to udělala.... Nečekali by jste to.....Tak ráda bych to udělala, ale všichni víme že to nedokážu.... Proč? (To by mě taky zajímalo...) Asi ,protože jsem přeci ta vzorná,milá, vstřícná, empatická hola... a empatické holky takhle chladnokrevně nezabíjí... Kdybych to udělala aspoň v něčem bych byla první... Ale neeee já to neudělám.... bylo by to ještě horší moje sny by byli noční můry.. to nedopustím!!!! Teď se mi všechny pocity konečně vyprázdnily z hlavy. Teď je tam vzduchu prázdno...
ČTEŠ
Deník Anorektičky
AléatoireDívka , která je mezi skupinou lidí kteří jsou hubení, hezký , rozhodne se že přestane jist. Hrozí jí Smrt. jak to dopadne ?