GÜNAYDIN WABİ SABİ YERLİLERİ HALA HAYATTA KALDIĞINIZ İÇİN TEBRİKLER.
2.OYUN 10DAKİKA İÇİNDE BAŞLAYACAKTIR ALANA YÖNELMEK İÇİN 10DAKİKANIZ VAR(suga)
bi gün atlattık yerlisi olduk hemencecik ne güzelmiş ya böyle bi yere ait olma duygusu falan(seokjin)
10dakika sonra yanıp kül olabileceğin ütopyanın yerlileri olmak canım inan hiç beklemediğin bi anda oluyo 🌈💝🩷💗💘💗🤍💓💞🩶🤍(taehyung)
hey siz acıktınız mı ya da susadınız mı?(jimin)
hiç farkında bile değildim saatlerdir bir şey yiyip içmedim ama değilim sanırım(hobim)
bende açlık hissetmedim cok garip aç olan var mı aramızda(seokjin)
aç değilim ama denizden babam çıksa yerim şu an(jungkook)
bende de açlık yok normal mi(namjoon)
oyun kaybettikten sonra öldürüldüğümüz ama açlık ve susuzluk hissetmediğimiz bi yerdeyi.z yaşadığımızı düşündüğümüz dünyadan farklı bi yer burası ve oyunlarda başarılı olamazsak neden, nasıl geldiğimizi öğrenemeyip kendi dünyamıza dönemeyeceğimiz bi yer .konuşmalarımız bitmiş oyun alanına varmıştık ikinci oyunun nasıl bir oyun olacağını merakla beklerken gelen siren sesinin ardından gelen anonsla merakımız giderilecekti
2.OYUN BAŞLIYOR
GRUPLARINIZDAN İKİ KİŞİ SEÇİN VE HER GRUP İÇİN AYRILMIŞ KABİNLERE OYUNU OYNAMAK İÇİN YÖNELİN. OYUNCULARI SEÇMEK İÇİN 3DAKİKANIZ VAR .(suga)
birinci kişi benim ikinci kişiyi seçelim(taehyung)
ben bu yarısı yerin altında olan adama hiç güvenmiyorum onun oyunda olmaması taraftarıyım(suga)
heyyy yattığın uyku az geldi herhalde ebedi uykuya yatırmamı istemiyosan sus(taehyung)
ya canım o kadar iyisin ki sağolll bu uyarını dikkate alacağım(seokjin)
mantıklı düşünelim oyunun ne olduğunu bilmiyoruz ve iki kişiye ihtiyacınız var güç gerektiren, şans veyaa zeka gerektiren bir oyun olabilir bu saydıklarım arasından en az birini karşılayan var mı aramızda ben üçünüde karşılıyorum bcuse i am worldwide resourceful guy(hobi)
esnek ve hızlıyım ama güç oyunlarında başarılı olamam gibi(jimin)
jungkook ve namjoon aramızda en yapılı olanlar güç oyunuysa ikisini birlikte gönderebiliriz ama zeka ile ilgili bi oyunsa ikinci kişiyi değiştirmemiz daha sağlıklı olur(namjoon)
övünmek gibi olmasın ama aranızda en zeki olanın ben olduğum gibi bir his var içimde kaslı ve geniş göğüslerimlede bu iki kriteri karşılıyorum gerekirse ikinci kişi olabilirim jungkookta birinci kişi olarak kalsın güç oyunu çıkarsa daha da avantajlı oluruz.OYUNCULAR KABİNE İLERLESİNLER VE OYUN BAŞLASIN
Grup kararıyla jungkook ve namjoon diğer beş kişiyi de temsil etmek için kabine ilerlerken ikilinin tek temennisi oyunda başarılı olmak ve diğer grup üyelerinin ölümüne sebep olmamaktı.
2.OYUNA HOŞGELDİNİZ ÖNÜNÜZDEKİ DÜZENEĞE ELLERİNİZİ KOYUN VE KİMLİK TANIMLAMASINI BAŞLATIN
111.GRUP ÜYESİ KİM NAMJOON 1.OYUNCU OLARAK TANIMLANDI
111.GRUP ÜYESİ JEON JUNGKOOK 2.OYUNCU OLARAK TANIMLANDI
2.OYUN BAŞLIYOR. KURALLAR ;
ÖNÜNÜZDEKİ MASADA SİZLER İÇİN İKİ HAP VE İKİ BARDAK SU VAR SANDALYELERİNİZE OTURUN VE TALİMATLARI DİNLEYİNBU HAPLARDAN BİRİ ZEHİRLİ İKEN DİĞERİ ZARARSIZDIR. 10DAKİKANIN SONUNDA İKİ GRUP ÜYESİDE SEÇTİĞİ HAPI İÇMEK ZORUNDADIR.
OYUNDA BAŞARILI OLMAK İSTİYORSANIZ HAYATTA KALIN. 10DAKİKA SÜRENİZ BAŞLADI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hiraeth bts
Fanfictiongeçmişin ve geleceğin bir öneminin olmadığı, sadece şu anın önemli olduğu bir ütopyada kendi gerçekliklerine dönmek için hayatta kalması gereken 777 kişi içinde birbirlerine ihtiyacı olan 7 yabancının kurduğu ilişki...