iki genç beş dakikayı sadece birbirlerine bakarak, eğer haplardan biri zehirliyse ve bu birinin ölümüne sebep olacaksa ikisi nasıl hayatta kalacak ve oyunu başarılı bitirecekler diye düşünerek geçirmişlerdi.
(jungkook)
haplardan biri zehirliyse diğeri panzehir görevi görebilir mi hapları kırıp yarım yarım bi hap olarak içebilir miyiz ? böylece hayatta kalır ve başarılı oluruz(namjoon)
kurallarda ikimizinde önümüzdeki haplardan sadece birini içmemiz gerektiği söylendi parçalara ayırıp içersek kural ihlalinden başarısız olabiliriz(jungkook)
biliyorum biliyorum sadece bi fikirdi peki ya şimdi napacağızSON UC DAKİKA
(jimin)
oyun ne acaba napıyolardır şu an kaç dakika sürecek bu oyun iyi gidiyorlar mıdır umarım başarılıdırlar aaaaay her şeyi merak ediyorum burda bu şekilde beklemek cok zor(hobi)
zeki ve güçlüler başarılı olacaklardır eminimmm(suga)
hay aq ya içerde ne olup bitiyo onu bile bilmiyoruz kaç dakika sürecek oyun nasıl bi oyun oynuyolar bilmiyoruz... gerçi başarılı mı başarısız mı olduklarını öğrenebiliriz doğru..(seokjin)
nasıl öğrencekmisiz onu abla be abi(yoongi)
düşünün burda içerde onların oyunu oynamasını bekliyoruz her şeyden habersiz birbirimizle acaba içerde napıyolardır başarılıdırlar mı diye düşünüyoruz ama eğer başarısız olurlarsa bunu öğrenebileceğiz(tae)
ahjusshi mal mısın nasıl öğrencez başarılılar mı başarısızlar mı uzatma anlat işte yok öyle yok böyle(yoongi)
sen çok konuşuyosun senin sonun hayır olsun he(tae)
🤨🤨🤨🤨(yoongi)
işte tam burda bekleyerek öğrenebiliriz ikisi kabinden çıkmaz hava kapanır şimşek çakarsa anlayın işte o zaman başarısız olmuşuzdur gerçi biz bunu idrak edene kadar cız bız köfteye döneriz 🤔(tae)
aynştayn nasılsın ayştaynn...
(jungkook)
üç dakika kaldı ben mavi hapı seçiyorum yani seçebilirim değil mi buna tek başıma karar vermem doğru olmaz(namjoon)
bi çıkış yolu düşünüyorum ama yok gibi hapları içip ne olduğuna bakmaktan başka şansımız yok istediğini al nolcaksa olsunSON 1DAKİKA OYUNCULAR SEÇTİĞİ HAPI ALIP İÇSİNLER.
iki gençte seçtiği hapı alıp içmeye koyulmuşlardı
SON10, 9,8,7,6
küçük olan hapı içip suya yönelmişti
2.OYUNUN SONUNA GELDİK. BAŞARILI OLUP HAYATTA KALANLARI TEBRİK EDERİZ.
hava aniden kapanmış şimşek sesleri kulaklarda zangırdamaya başlamıştı
(tae)
siktir siktir siktir ölüyoruz tam su an(yoongi)
WABİ-SABİ DÜNYASIYMIŞ SİKE-2.OYUNDA BAŞARISIZ OLANLAR DİSKALİFİYE EDİLDİ. 2.GUN BİTTİ DİNLENMEYE GİDEBİLİRSİNİZ.
32 GRUP BAŞARILI 17 GRUP BAŞARISIZ.
AKTİF OYUNCU SAYISI:224 KİŞİ(yoongi)
lan laannn ölmedik başarılı mı oldular nasılküçük olan hapı içip suya yönelmişti ki büyük olanın elindeki su bardağına vurmasıyla şaşkına dönmüş ona naptıgını sormuştu
(namjoon)
haplar hakkında açıklama yapıp sular hakkında hiçbir kural söylemediler hapları içmek zorundayız sulari içmek zorunda değiliz(jungkook)
yani ne demek istiyosun hyung(namjoon)
zehirli olan haplar değil sular diyorum!! aklımızı karıştırmak için haplar üstüne kural koydular suları unutup içmemiz için"OYUNCU KİM NAMJOON VE JEON JUNGKOOK DOĞRU SEÇİMİ YAPIP OYUNU BİTİRDİNİZ. DİĞER OYUNLARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE, GRUP ARKADAŞLARINIZLA BULUŞABİLİRSİNİZ."
ikili bulundukları kabinin dışına çıkmasıyla beş bedenin onları çığlık çığlığa zıplayıp sarmalamasıyla bulmuşlardı.
taehyung ve yoonginin birbirlerine sarılıp ağlayarak hayatta kalmalarını kutlamaları taenin ağlamasını daha da şiddetlendirip yoongiye "ahhh yungi ölceksin sandım" ağlaması o kadar şiddetlenmisti ki cümlesini tamamlayamamış derin bi nefes alıp tekrar devam etmisti. " şu an ö-- ölseydik kısa boyuna yetirince zorbalık yapamadan ölmüş olacaktım gözlerim açık giderdi" tae hıçkırarak ağlamaya ve kısa olana sıkı sıkı sarılmaya devam ederken diğer grup üyeleri anlamsızca onlara bakıyorlardı.
(seokjin)
ne yaşıyor bunlar(jimin)
pudracınız kim lütfen söyleyin(jungkook)
a- arkadaşlar ben sanki biraz kötüy-cümlesini tamamlayamadan bayılmıştı dövmeli olan üyeler telaşla başına toplanmaya başlarken gamzeli olan konuşmaya başladı
(namjoon)
jungkook suyu icseydi ölcektik son 10saniyede bardağı fırlatmas-cümlesini tamamlayamadan gamzeli olanda bayılmıştı..
diğer grup üyeleri iki üyeyi de sırtlayıp dinlenme alanına konuşa konuşa ilerliyolardı...son
bölüm sonu namkook ikilisi
bölüm nasıldı 👉🏻👈🏻
ciddiyeti ara ara bozuyorum böyle devam mı sizce de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hiraeth bts
Fanfictiongeçmişin ve geleceğin bir öneminin olmadığı, sadece şu anın önemli olduğu bir ütopyada kendi gerçekliklerine dönmek için hayatta kalması gereken 777 kişi içinde birbirlerine ihtiyacı olan 7 yabancının kurduğu ilişki...