Gondolatok kavalkádja

58 6 18
                                    

*Haewon szemszöge*
Ha valaki, hát én tudtam azt a leginkább, hogy milyen, amikor az embert átverik, megvezetik. Azért tudom, mivel megtették velem, pontosabban csak Soobin.
A zenéje menekültem, leginkább Seventeen-t hallgattam, és sírtam, semmi mást nem tettem, csak is bőgtem. Akkor jöttem rá, hogy odavagyok Joshua-ért. Nem csak a hangjáért, nem csak a kinézetéért, hanem teljesen önmagáért. Vonzónak találtam a fiú minden egyes megmozdulását, akár egy olyat is, amit egy videóban csinált.

Egyszerűen csak tudtam, hogy ő a lelkitársam. Apu és a nővérem mindig evvel piszkáltak. Anya csak próbált úgy tenni, mintha hinne benne, hogy én meg Joshua valaha egy pár leszünk. Mindegy is!

Mindig azt mesélte nekem mindenki, hogy az élet egy ajándék, illetve ezt kéne hirdetnem is, mint jövőbeli pszichológus, ám az életem jelenleg nem pont úgy alakult, hogy ezt magamról is el tudtam volna mondani.
Mindig úgy éreztem, hogy egy különc vagyok, mivel soha nem rendelkeztem sok baráttal, persze az sem segített, hogy alig bírtam megszólalni. A szüleim mindentől is védtek, a testvérem pedig állandóan ott volt velem, hogy amolyan testőröm legyen. Kicsit idegesített, hogy én vagyok az az igazgyöngy, akire mindig mindenki vigyáz.

*Bae szemszöge*
Mondjuk úgy, hogy Haewon barátnőmmel ellentétben, én nem vagyok kiskedvenc. Akkor ki az? Hát az öcsém! Őriznem kell éjjel-nappal, mivel anyáék ritkán vannak otthon.
Igazából én a campus környékén éltem, de 2 naponta haza kellett mennem ránézni tesómra, mert nagyi is ugyan mindig ott volt, de a nagymamám híres volt arról, hogy nagyon szeretett aludni.

Szerelmi életem akkor még 0 volt. Gimiben végig egy sráccal jártam (aki egy tipikus, népszerű fiú volt), de azt mondta, hogy egyetem alatt nem akar távkapcsolatot, úgy hogy szakítsunk (Amerikába ment továbbtanulni). Nem bántam annyira, hiszen egy kicsit már untam, hogy minden évben az újoncok kértek, hogy szakítsak vele.
És mi a neve ennek a fiúcskának? Taeyoung, Kim Taeyoung (írói megjegyzés: igen, a CRAVITY-ben lévőre gondolok, de ő nem idol a könyvben). A tanárok odavoltak érte, mivel nagyon helyes volt, ami ugyan igaz, de ezen kívül is jófej volt. Sajnálom, hogy szakítottunk, de számomra nem volt elég szórakoztató, illetve vicces. Én változatosságra vágytam, ő pedig ennek az ellentétére.

*DK szemszöge*
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én gyűlöltem, ha valami uncsi volt. Állandóan ugrálni, táncolni akartam, vagy énekelni, a lényeg annyi, hogy izgalmasabb legyen az adott pillanat.
Ilyen emberre vágytam magam mellé, ki bármelyik pillanatban ott terem, ahol szeretném, meg kifejezi önmagát. Aki elrejti az igazi énjét, az mindenkinek hazudik, de főleg magának, na én nem ilyen párt szerettem volna! Mint idol, mondhatom azt, hogy nekem kifejezetten nehéz feladat volt kimutatni önmagamat, de megoldom, és így is rengeteg rajongóm volt (valahogy).

*Joshua szemszöge*
Az élet olyan, aminek megteremted. A te döntéseid által lesz olyan amilyen. Az élet nem egy előre kitervelt tervből született. Persze, akik hisznek különböző lehetetlen dolgokban (pl. szerelem), azoknak lesz véletlenszerű is az életében, akik viszont szeretik a megszokott, nyugalmas dolgokat, azoknak viszont olyan is marad.

Ki lehet találni, hogy a szerelmi életem egyenlő a nullával. Egyszerűen annyit tudok, hogy a lányokat szeretem (volt már néhány celebcrushom), ezen kívül viszont semmi. Ez viszont egy kitervelt tervnek tűnik nekem...
Próbálkoztam én már sok lánnyal kapcsolatba kerülni, kik mindegyike idol, de nem sikerült, mondjuk így, mivel a visszautasítás rosszabbul hangzik. Ahjjj...velem van a baj? Nagy valószínűséggel!

Nem vagyok se helyes, se cuki, sem semmi ilyesmi (írói megjegyzés: EZT NAGYON NEHÉZ VOLT LEÍRNOM!!!)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Nem vagyok se helyes, se cuki, sem semmi ilyesmi (írói megjegyzés: EZT NAGYON NEHÉZ VOLT LEÍRNOM!!!). Amerikában nevelkedtem, ahol a legtöbb lány csak kínainak hívott, vagy éppen valamiért felkapottnak számítottam, viszont akkor se volt egyetlen egy barátnőm sem. Lúzernek számítottam, egyetlen egy lány barátom volt, de ő meg nem akart velem összejönni, csak barátságot akart, így is történt. Szóval úgy is lehetne fogalmazni, hogy nem vagyok egy ,,CUPID", illetve nem is volt a közelemben egy sem.

————————————————————————
Sziasztok!
Ez amolyan visszatérő rész akart lenni, ugyanis szeretném bejelenteni, hogy folytatom ezt a könyvemet, ellenben nem lesz hosszú, szóval ha valaki erre számított, azt sajnos el kell szomorítanom.
Próbáltam nem uncsira megcsinálni ezt a részt, hát nem tudom, hogy sikerültem, de én mindent megtettem, amit csak megtudtam.
Igazából arra a döntésre jutottam, hogy felváltva jönnének a társalgós, rendes részek, illetve az ilyenek, amikben a gondolatait írom le a szereplőknek, remélem, hogy ez így jó lesz!

Vigyázzatok magatokra, és élvezzétek ki a nyarat!
Legyen fantasztikus napotok/estétek! <33

A DINOszaurusz fan - Dino ff. BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora