Bölüm 1

9 1 0
                                    

Yazım yanlışları olabilir şimdiden kusura bakmayınnn.

Yeni bir şehir, yeni bir okul, yeni arkadaşlar...

Ben Arya YILMAZ 17 yaşındayım bugün tekrar okul için erken kalktığım günlerden biriydi, fakat yeni okulum. Hiç heyecanlı değildim belki de içten içe heyecanlıydım ama dışardan belli etmiyordum... Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetlerimi giydim.

o sırada annem;

-Hadi kuzum yoksa geç kalacaksın. diye mutfaktan seslendi.

-Tamamm anne geliyorum. dedikten sonra aşağı inip masaya geçtim annemin birkaç lokmada olsa yemiştim. Ardından toparlanıp arabaya geçtik, arabaya bindikten sonra annem heyecanlı olup olmadığımı sordu.

-Hayır anne ilkokul çocuğumuyum ben hiç heyecanlı değilim. biraz daha sohbet ettikten sonra hemencecik okula varmıştık.

Anneme dönerek;

-Ben halledebilirim anne sen gidebilirsin bi sıkıntı olursa ararım seni merak etme. dedim

annemde onaylarcasına kafa sallayıp;

-Peki kızım merakta bırakma beni, seni seviyorum görüşürüz tatlım. dedi

-Görüşürüz anne. dedim ve okula girdim bahçesi güzeldi neyse fazla düşünmeden giriş yapıp müdürün odasını aramaya başladım ve sağa sola bakınırken bi kız yanıma geldi ve bi sorun olup olmadığını sordu.

-Müdürün odasını arıyorum. dedim

-Sola dön ilerde. dediğinde ben de 'Tamam' deyip gösterdiği tarafa gittim.

Müdürün odasına girdim ve yeni öğrenci olduğumu söyledim.

Müdür sıcakkanlılıkla;

-Bakayım kızım...adın Bade miydi?

-Evet. dedim

-Arya Yılmaz 11/B sınıfındasın kızım, istersen nöbetçi öğrencilerden birine söyleyebilirsin sınfını gösterebilirler. Onaylarcasına kafamı sallayıp çııktım.

Nöbetçi öğrencilerin yanına gidip onlara dönerek 11/B nin nerde olduğunu sordum. Kız bana cevap vereceği sırada yanındaki çocuk bana eşlik edebileceğini söyledi reddetmedim.

çocuk;

-Adın ne?

-Arya... senin?

-Samet. diyerek cevap verdi

.

-Sınıfın burası Aryacım. dedi anlamayarak ona baktım

-Teşekkür ederim görüşürüz. diyip omuz silktim

Arya''cım'' ne ya (yavsak samet) ne bu samimiyet diye içimden geçirdim.

Öncelikle derin nefesler aldıktan sonra sınıftan kapısını açtım.

Herkes bana meraklı gözlerle bakıyordu ben ise bos sıra olup olmadığına bakıyordum. Boş bir yer bulup;

-Burası boş mu? dedim normalde olsa sormazdım fakat eski okulumdakiler sıra kavgası yapıp duruyorlardı bu yüzden ilk günden tartışıp dikkat çekmek istemedim.

(mert)-Kafana göre takıl. dedi şaşırmıştım biraz fakat belli etmedim.

Hemen ardından bir kız nazikçe;

-şeyy Ben Melis orası benim yerimde geçebilir miyim?

-Aah üzgünüm boş yer arıyordum. dedim

(mert)-Cam kenarı en arka boş. diye karşılık verdi az önceki çocuk yüzüme bakmadan

-Teşekkür ederim. diyerek gösterdiği yere geçtim

Sonra uzun boylu bi çocuk sınıfa girdi evet gerçekten uzundu yada ben abartıyordum fkjhdsfsjkf

(mert)-Ooo basketbolcumuzda gelmişş. diyerek yapmacık şekilde abarttı.

Herkes fark edecekki Uzun boy;

-Abartma Mert okulda basketbol oynayan tek kişi ben değilim. diye sırıttı.

O sırada mert Uzun boyun kulağına bişeyler fısıldadı ve Uzun boy bana bakarak sırıttı bana doğru gelmeye gelip dik dik bakmaya devam etti.

-Neye bakıyorsun öyle? biraz daha baktıktan sonra

-Bakmayı istediğim yere tatlı şey.

sınıftaki herkes bize bakıyordu ah harika kızlarda nefret dolu gözlerle bizi izlerken cevap verdim.

-Cidden çok komiksin. diyerek göz devirdim. Tabi ki cevap eksik olmadı egoist tavırlarla;

-Biliyorum. dedi ve sırıtması gülümsemeye dönüþtü

-iyi tamam. dedim ve kafamı sıraya koydum kısa bir süre sonra biri kolumu dürtmeye başladı dürtmekten çok beni sallıyordu resmen.

-Ne var be!? diye sitem ettim

-şştt hoca burda. diye fısıldayarak söledi. Hoca sesimi duymuş olacak ki tam o sırada;

-Ne oluyor orada? dedi bi an duraksadım ve ne diceğimi düşünürken

Uzun boy;

-Hocam sınıfa yeni geldide arkadaş onu söylemek istemiştim kusura bkmayın. dedi minnettar sekilde iki gözümü kırpıp ona baktım

-evet kızım bize kendini tanıt öyleyse.dedi genelde bu ''kendini tanıt'' fasıllarını hiç sevmezdim fakat herkes bakıyordu.

-Ben Arya...annemin işi sebebiyle taşındık sonrasında bu okula nakil oldum bu kadar.

Hocada daha fazla konuşmak istemediğimi anlayacakki daha fazla sorgulamadı.

Ben tekrar kafamı gömdüm bi süre sonra uyudum rüyamda babamı görüyordum.Biri beni dürtüklemeye başladı nefes nefese kalktım ter içinde kalmıştım.Uzun boy endişeli gözlerle beni süzüyordu.

-iyi misin noldu? hemen yerimden kalktım ani haraketlerle kekeleyerek

- i-iyim ders ne? inanmamış gibi görünüyordu zaten işe yarayacağını düşünmemiştim.

-Neden geçiştiriyorsun beni tatlı şey? sinirlenmiştim kendimi tutamayarak

-Bana bir daha tatlı şey deme.diye bağırdım istemeyerek ağlamaya başladım.

-Hey hey neden ağlıyorsun özür dilerim.

gözyaşlarımı silip sessizce;

-Sorun yok... ama bana bir daha tatlı şey deme olur mu...? lütfen.

-Peki tekrar özür dilerim.

Uzun boydan;

Gerçekten tuhaf bir kıza benziyor sanırım uykucu biriydi çünkü hala uyuyordu zil çalmıştı fakat hala uyanmamıştı aksine yüzünde korku dolu bir ifade vardı alnından terler akıyodu. Uyandırmak için onu dürttüm nefes nefese kalmıştı korkmuşa benziyordu sorduğum halde geçiştirdi beni

''neden geçiştiriyorsun beni tatlı şey''dedim ve sinirlendi ağlamaya başladı bir şey olmuştu yanlış bir þey demiştim ''tatlı şey'' demem onu üzüyordu. Özür diledim fakat hala üzgündü.

-Tekrar özür dileyerek sanırım''tatlı şey'' demem sende kötü bir şeyi anımsatıyor gibi, istersen anlatabilirsin?

-Hayır şuan değil ayrıca daha ilk günüm arkadaş bile değiliz ve sana güvenmemi mi bekliyorsun?

haklıydı bir şey diyemedim

-Ders beden gidelim mi? diye sordum

-Sen git ben gelirim arkadan. dedi

hala sinirliydi...

713 kelime

Aşk çemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin