Bölüm 2

1 0 0
                                    

 Arya'dan

Kafamı boşaltmam gerektiği için spor salonuna gittim öğretmene kendimi iyi hissetmediğimi kütüphanede test çözmek istediğimi söyledim.Kütüphanenin yerini öğrendikten sonra kütüphaneye gittim. Kapıyı açtığımda şaşkınlıkla raflara baktım, her yer çok renkliydi büyülenmiştim resmen. Test kitaplarımı masaya koydum ve test çözmeye başladım aradan 15dk geçtikten sonra biri geldi fakat bakmaya tenezzül bile etmedim karşıma dikilene kadar..

Uzun boy karşımda ifadesiz biçimde duruyordu.

-noldu. dedm

-seni görmek istedim. kırgınlıkla gulumsedim.

-peki neden

-iyimisin diye merak ettim 

-iyim test çözmek için geldim.

- he tamam kantine gidelim mi peki?

_olur diyip teklifini kabul ettim cunku acıkmıstım.

merdivenlerden inip kantine giriş yapacaktıkki bi kız uzun bpyun kucağına atlayıp

-nasılsın aşkım? diye sorana kadar herşey normaldi şaşkındım ''bu neydi şimdi sevgilisi mi vardı'' kafamdaki deli sorularla kalakaldım.

Uzun boy kızı bi sandalyeye oturtup kulağına bişiler söyledi kız mutlu bi şekilde ''olurrr'' dedi.

Bende artık bunları çekemeyeceğim için bahçeye çıktım bahçe büyüktü fakat benim için hala küçüktü okulun kapısında güvenlik vardı bir çocuğa güvenliğe "kantinde kavga oluyor şuan" demesini istedim fırsattan istifade okuldan çıktım sokakta yürümeye başladım sanırım istemeden yanlıs yola girmiştim çünkü ortalık filmlerdeki gibi hem kasvetli hem dar hemde karanlıktı.
Evet korkmaya başlamıştım bi sürü şey düşünüyordum fakat birşeyde düşünmüyordum hiç birşey düşünmekmekte bir düşüncedir sonucta değil mi?
Geldiğim yoldan geri dönmeye başladım.
Sokağın bitişinde sarhoş olduğunu tahmin ettiğim bir adam elindeki içkisiyle birlikte gevşek gevşek yürüyordu. Koşarak geçmeye çalıştım fakat kolumu sertçe yakaladı çok içtiği için ayakta duramıyordu ittirdim sendeledi ve elindeki içki şişesi sertçe yere düşüp kırıldı adam öfkeyle bana bakıyordu ayağa kalkmak için hamle yaptı fakat o kadar sarhoştuki ayağa bile kalkamıyordu. Bende  koşarak uzaklaştım ne zaman geldiğimi fark etmeden kendimi okulun önünde buldum nefes nefese kalmıştım okula girerken güvenliğe yakalanmamaya özen göstererek girdim. Hemen sınıfa çıktım sınıfa girer girmez çoğu kişi yanıma gelip nerde olduğumu sordu. Aralarından uzun boy geçip yanıma geldi ve kolumu tutup sınıftan çıkardı.
Bense acıyan kolumu bırakması için uğraşıyordum. Uzun boy yüzüme baktığında kolumun acısıyla gözümden yaş geldi.

-kolumu bırakır mısın?dedim zorca, endişelenip kolumu çevirdi morarmıştı çok kötü görünüyordu

-NOLDU KOLUNA AMK?! Dedi sertçe
-Sakin ol bağırma.
-Sana koluna noldu dedim cevap ver!
-İyim bişey olmadı.
-Nasıl iyisin ya az önce acısından duramıyordun.
-Kolumu sıktığın için olmasın Uzun boy?
-Uzun boymu?
-Evet, Uzun boy.
-Benim bir adım var.
-Adının olduğunu biliyorum fakat adını bilmiyorum.
-Aslına bakarsan birz tuhaf oldu. Deyip güldü
-Neden? Dedim
-Genelde herkes beni tanır ilk kez biri bana böyle bişey dedi.
-Anladım adını söyleyecek misin?
-Aa tabi doğru .... Ben Atlas KARAHAN.
-Peki Atlas, sen benim adımı biliyorsun zaten
-Biliyorum ama tekrar duymak isterim...senden...
-Bende Arya YILMAZ tanıştığımıza memnun oldum.
-En çok ben.diyip gülümsedi
-Konu sapmasın noldu sana
-Dışarıya çıktımyanlış bi sokağa girdin geri dönerken sarhoş adamın teki çıktı karşıma kaçacaktım fakat kolumu tuttu cebelleşip ittirdim onu, sendeleyip düştü bende kaçtım.
-Arya sen ne diyorsun neden gittin neden dışardaydın ne kadar endişelendim biliyot musun?
-Açıkçası ben aklına gelmediğimi felan düşünüyordum o kız senin kucağına atladıktan sonra. Diyip gözlerimi kaçırdım.
-Ne demeye çalışıyorsun.
-hiç diyip gülümsedim:)
-Arya söler misin?
-Belki daha sonra ... diyerek sınıfa girdi Atlas'ta arkamdan geliyordu.

   
     504 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk çemberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin