Come on guys...
Aarambikkalaama ?
----------------------------------------------
Scene 1 :
Ashwin went to take Maida from the pantry making Darsha glare at him. He gulped.
Ashwin : Enna nga ?
Darsha : Enakku help panna sonnappo.. idhu cook uh time neengale pannikkonga nu sollittu ippo set la irukkura ellarukkum help pannittu irukkinga ?
Ashwin : Enna nga neenga suthama arrive illama irukkinga ?
Darsha glared him deadly making Ashwin give a thiruttu muli.
Ashwin : Ella cook Kum help panna dhana Namma bonding valarum.
----------------------------------------------
Scene 2 :
Ashwin stood near Sivaangi looking at her with a dreamy smile who was kneeding the maida. Sivaangi looked at him and wordlessly started doing her work that is maavu pesanjufying. Ashwin pouted.
Ashwin : Ma enna ma nee kandukkave maatra ?
Sivaangi suppressed her smile. But Ashwin noticed it.
Ashwin : Adha sirippu varudhu la ? Sirichuru na edhum nenaichukka maaten. (Shrugging his shoulders)
But Sivaangi gave him a blank expression. Ashwin sighed at looked at the camera.
Ashwin : Enna nga cook ah kootittu vandhurukkinga ?
Sivaangi snapped her head towards him and glared at him deadly. He gulped and smiled sheepishly at her.
Ashwin : Seri na poittu varen. Byeee.
----------------------------------------------
Scene 3 :
Ashwin was standing with Rakshan and two chefs on the stage grinning. His happiness was visible in his eyes.
Rakshan : Ivan kitta ketta epdiyum sonnadhe dha solluvan. Neenga sollunga Sivaangi. Ashwin ungalukku pair aairukkan epdi irukku ungalukku ?
Sivaangi : Oru nimisham oru nimisham. Actual ah oru vishiyatha na Inga padhivu pannikka virumburen. Idhu pona vaarame solla vendiyadhu but solla mudiyura situation la illa..
Ashwin who understood what she is going to say looked at her with wide eyes.
----------------------------------------------
Avlo dha bhaaa . .
Konjo curiosity laye irunga 😂
Tataaaaaaa ❤️
YOU ARE READING
🤍❄️ Venpani malare 🧚♀️🌺 (SLOW UPDATES)
FanfictionA different concept 👀 Dive in to explore the journey of our very own Ashaangi but in a different case 😜