Selam askolarimm
Napionuzzz
Keyifli okumalar<33
____
Salı |11.43 [1. Hafta]
Teneffüste Seungmin'i arıyordum çünkü ders biter bitmez direkt olarak sınıftan çıkmıştı. Merak etmiştim. Arkadaşım değil mi sonuçta? Koridorun sonuna gelmiştim, köşeyi dönecekken duyduğum ses ile duraksadım. Seungmin birisiyle konuşuyordu ama tam konuşma değil gibiydi. Tartışıyor gibilerdi.
Göz ucuyla onlara bakmaya çalıştım. Gördüğüm kişi ile ağzım açık kalmıştı. Seungmin'in konuştuğu kişi dün Seungmin merdivenlerden düştüğünde yanımızda olan çocuktu. "Seungmin'im!" diye bağıran.
Konuştukları şeyi anlamaya çalışıyordum. Okuldaki gürültüden biraz duymak zordu ama yine de deniyordum işte.
"Bırak peşimi. Ben seninle tanışmakla hata yaptım zaten! Bu hata bir daha tekrarlanmayacak. Ayrıldık biz Junseo. Beni kullanan sendin. Şimdi bana gelip neden ayrıldın diye sorma. Artık müsaade edersen işim var." Demişti Seungmin sinirle.
"Sana gitmene izin vermedim? Nereye gidiyorsun?" Şu Junseo denen çocuk Seungmin'i rahat bırakmayacak sanırım. Duvarın arkasından çıkıp yanlarına gidiyordum ki Seungmin'i Junseo'yu duvara doğru iterken gördüm. Çok sert itmişti eminim ki. Çocuk yere yapışmıştı.
"SİKTİR GİT OROSPU EVLADI!" Diye bağırdı Seungmin, Junseo'ya. Beni henüz fark etmemişti. Sinirden gözü dönmüştü. Henüz yerden kalkamamış Junseo'ya bir hamle daha yapacakken onu omuzlarından yakalayıp kendime çektim ve sıkıca sarıldım. Beni itmeye çalışırken hâlâ Junseo'ya küfür ediyordu.
Saçlarını okşayıp sakinleşmesini umuyordum. En sonunda debelenmeyi bırakıp nefesini düzenlemeye çalışıyordu. Kafasını göğsüme yaslamış, bana sıkıca sarılmıştı. "Shh, tamam sakin ol." Dedim hâlâ saçlarını okşarken.
"Sen kimsin? Çık kenara. Seni ilgilendiren bir şey yok." Demişti Junseo yerden kalkıp bana doğru adımlarken.
"Ananım ben senin. Beğendin mi? Beni çokta ilgilendirir." Dedim ve Seungmin ile beraber gidecekken kolumdan tutup kendine çekti. Sırıttı, "Neyini ilgilendiriyormuş?" dedi. Kolumu hızla ondan çektim.
Yalan söyleyecektim. Evet, ikimize de sıkıntı açabilecek bir yalan ama söyleyecektim. "Sevgilimle alakalı her şey beni ilgilendirir." Dedim net bir ses tonuyla. Seungmin gözlerini kocaman açmış, bana 'Ne saçmalıyorsun?' dermişçesine bakıyordu.
Junseo'nun yüzü asılmıştı. "Sevgilisi? Daha ayrılalı 2 hafta olmuştu. Hemen yerimi doldurmuşsun Seung." Seungmin elimi bıraktı ve Junseo'ya doğru adımladı bir şey demeden. Yapacağı şeyi bilmiyordum ama bekliyordum. Bacak arasına tekme geçirmesiyle ağzım açık kaldı. Junseo bağırarak altını tutmuş, bir yandan da Seungmin'e küfür ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In His Eyes | CHANMIN | [Türkçe]
Mystery / ThrillerPişman oldum, o gün Minho'nun teklifini kabul etmemeliydim. Her şey benim suçum. Sevdiğimi incittim. O da bana karşılığını verdi. Bütün bunları hak ediyorum. Bu benin cezam. Bu Tanrı'nın bana verdiği bir ceza ve ben cezamı ödemeden buradan ayrılamay...