Naziler Almanyada ırkçı bir örgüt olarak başlamışlardı , en sonunda hükümeti ele geçirdiler ve katliam başlamıştı naziler bir çok yeri harap edip yok etmişlerdi adeta ama bunların sırrı neydi nasıl bu kadar güçlendiler nasıl bir imparatorluga dönüştüler,herkes korkuyordu onlardan onlar Naziler,Muhteşem bir şekilde eğitilmiş katillerdi herşeyin başı adolf ile başlamıştı ve o ilk gün birşeyler yapacağını hep düşünürdü adolf çok iyi bir çocukluk geçirmesine rağmen içinde bir şeytan yatıyordu ve herzaman uzay bilimlerine hayran olan birisiydi o cani insan ileride bunları yapabileceğini hissedebiliyordu ve nazileri yönetmeye başladigi zaman ölüm ü herkes hissetmeye başlamıştı adolf gücü elde edince tam bir psikopata dönüştü ve uzay ile iletişime geçmek için bir ekip oluşturdu "U12 gizli ekibi" ışte herşey o gün başlamıştı U12 uzaydan ilk sinyali aldığı zaman adolf adeta çılgına dönmüştü U12 uzaydan gelen o değişik sinyali çözmeye çalışıyordu günler, aylar geçti ancak bir sonuç yoktu ve bir gün adolf özel olarak bu işi çözebilecek adamlar ı arayacaktı ve heryere gazetelere duvarlara bir şifre yazdı ve altına bu" mesajı 10 dakika içinde çözen olursa onlara devlette özel iş imkanı sunulacak " yazmıştı ve bunu cozenlere bir adres verip orda toplanmalari gerekecegini ve orda bir test daha yapacaklarini söyledi böylelikle gizli dahiler bir yerde toplanacak ve onlar belkide bu uzayın muhteşem gizli sırrını çözebilecek ekip olacaklardı jack in liderliğinde thomas ve alex seçilmiş takımın adamlarıydı onlar bu mesajı çözebilecek tek uzay bilimcilerdi onlar bunu başarabilirdi adolf ise bu sıralarda yahudi katliamına devam ediyordu ve jack sanırım ilk cümleyi çözmüştü o cümle "savaş yakın müttefiklerimiz" idi çok garip birşeydi uzaylılar veya her neyse onlar bize müttefik demişlerdi jack gayet şaşkın bir halde adolfun yanına gidiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazilerin Sırrı
Science FictionNaziler, Uzaylılar,Deneyler,Mutasyonlar ve değişime uğramış yaratıklar Herşey yeni başlıyor. bu işe yeni başladım yorumlarınız benim için çok önemli teşekkürler eğer beğenilirse devamını yazmayı düşünüyorum