ayrılık

12 0 0
                                    

Merhabalar!! Bu benim ilk fanficim olacak,umarım beğenirsiniz<3 yorumlarınız benim için önemlidir,iyi okumalar.

Jisungdan
Yavaşça minho ile buluşacağım kafeye gidiyordum,ondan ayrılmak istemiyordum,onu tek başına bırakmak istemiyordum. Yalnız kalmak,kaldırmak istemiyordum,ama zorundaydım...
Kafamı kaldırdığımda kafeye gelmiştim,içeri geçtim ve oturan minhoyu gördüm yanına gittim.
Karşısındaki sandalyeye oturdum.

Minho:"bir içecek ister misin miniğim?"

Kafamı hayır anlamında salladım ve masaya koyduğum elimi okşayan minhoya baktım. Elimi yavaşça geriye çektim."minho..." konuşmaya dilim varmadı,sadece ona dolu gözlerle bakıyordum.

Flashback
Bahçede çimenin üstünde oturmuş etrafa dolu gözlerle bakıyordum,ta ki yanıma bir kişi gelene kadar. Sakin sesli kişi "merhaba,iyi misin?" Sorusuyla elini bana uzattı. Elimle yerden destek alarak ayağı kalktım.
Hâlâ meraklı gözlerle bana bakıyordu.
"Kötüyüm tamam mı? Kötüyüm.." tuttuğum gözyaşlarım akmaya başlamıştı. Yabancı çocuk bana sarıldı.
"Ağlama,gözyaşlarını mutlu olduğun zamanlarda dök...üzülme.."

Şimdiki zaman

O günden beri aslâ ağlamıyordum minhonun yanında..tabii sadece onun yanında.
"Güzelim?" Minhonun sesini duyduğumda kafamı kaldırdım.
"söyle bakalım,neler oldu?"
Derin bir nefes aldım

Haydi jisung..1,2,3..

"Minho,ayrılalım. Yapamıyorum ben,olmuyor."

"Jisung? Yapamıyorum ne demek? Ben seni seviyorum..böyle şeyler demek. Şaka yapıyorsun değil mi? Hadi şaka olduğunu söyle...jisung..bu bir şakaydı..şaka.."

Dolu gözleriyle bana baktığında gözyaşlarım dökülmeye başladı.

"Değil..yapamıyorum ben..çabaladim ama olmuyor minho..anla beni.."
Ordan ağlayarak koşar adımlarla,arkamda bıraktığım minhoyu düşünerek çıktım.

226 kelime..

Bu Kadar Kolay Mıydı?//minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin