Sen kimsin ?

5 2 0
                                    

  Sabah he zaman ki gibi anemin sesiyle uyandım hemen a lt kattaki lavaboya indim diş fırçama biraz macun sürerek dişlerimi fırçalamaya koyuldum.Taşınma süreci bittiği için rahatlamıştım annem beni Kaslan kolejine yazdırmıştı yeni yaşantım için bir ilkti 12.sınıf olduğum için kaydolduğum yeni okulu pek sorgulamadım hemen kısa bir duş alıp saçlarımı kurulamaya başladım odama çıkıktan sonra telefonu elime alıp  saate baktım  saat 06.20 gösteriyordu okula daha çok vardı yeşilli beyazlı çantama bir defter ve bir kalem koydum çok bişeye ihtiyacım yoktu.Dolabımı açıp içinden basic bir t-shirt ve bol paça bir pantolon çıkardım onları yatağıma koyduktan sonra makyaj aynamın önüne bir sandalye çektim ve oturdum sade bir makyaj yapacaktım doğrusu makyajdan pek anlamam benim için makyaj rimel ve rujdur ama herkes için değişir makyaj masamın çekmecesinden tokamı çıkarım yukardan sıkı bir topuz yaptım saçlarımı salık çok seviyorum ama topuz bana daha rahat geldiği için bu stili kullanıyorum.Makyajımı bitirip mutfağa gittim annem o sırada omleti benim için tabağa koyuyordu.
Annem:Rüya ben çıkıyorum işe gitmem lazım omleti bitiriyorsun küçük kunduzum
Anne ben senin küçük kunduzun değilim
Annem:Sen benim için hep küçük kunduzsun rüya iyi dersler küçük kunduzum
:)
Annemin çıkmasıyla omlet tabağını alıp masaya geçtim kendime bir meyve suyu koyup oturdum.Aklımda binlerce soru vardı
Orası  nasıl bir okuldu? Ögretmenler nasıdlıdı?ve daha binlerce sorular.
Yemeğimi bitirip mutfaktan çıktım hemen odama gidip telefonumu ve kulaklığımı aldım en sevdiğim grup olan yüzyüzeyken konuşuruzun şarkılarından birini açıp kulaklıği kulağıma taktım ve evden çıkıp otobüs beklemeye koyuldum.


Yarım saat sonra
Otobüsün gelmesiyle bindim ve en arkaya oturdum yol boyunca şarkı dinkedikyen sonra sıkmaya başlıyınca ınstagrama girdim benden önce o koleje giden en yakın arkadaşım tuana vardı ona yazdım

Rüya:kanka tuana gittin mi okula ?
(07.30)
Tuana:kunduzcuk ben okuldayım seni bekliyorum.
(07.35)
Rüya:Tuana!sana bana kunduzcuk deme demiştimm 💀
(07.35)
Tuana:Olabilir ama ben dicem aşkom hahhahahha💗
(07.35)
Rüya:😑

Onla konuştuktan 10 dk fln sonra indim doğrusu tuana benim küçüklüğumden beri en yakın arkadaşımdan zaten ondan başka çok fazla arkadaşım yoktu otobüsden okulun biraz daha gerisinde inmiştim.Heyecanla okulun bahçesine girdim telefonu ve kulaklıği çantama koyup okul koridorlarında gezmeye başladım sınıfı aramakla meşguldum tuana bana 12/F olduğunu söylemişti sağa dönmemle bir beden beni durdurdu..




1.bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir yeni olduğum için anca bu kadar oluyor umarım düzeltirim..:)

Ben ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin