Daha 6.sınıftayım ama bana hayat şimdiden acımasızlıklarını gösterdi bile.Bir arkadaşım var adı tuğçe.Onunla 1.sınıftan beri en iyi arkadaşız.1.sınıftan beri demiyim de 2.sınıftan beri diyim.Çünkü 1.sınıf daha karmaşık olaylarla dolu...
1.sınıfa hiç girmeyeceğim çünkü okadarda eskiye gitmeme gerek yok.Neyse neyse nerede kalmıştım Tuğçe;beyaz tenli,birazcık sivilceli,kahve rengi saçlı,ela gözlü,koç burçlu,kafa dengi bir kız.Ben ise;koyu tenli,tuğçeden daha az sivilceli,siyah saçlı,siyah gözlü,terazi burçlu biriyim.2.sınıftan beri ailemiz görüşüyor, buluşuyor ve tuğçeyi yada beni bir yere görürüyorlar.4.sınıfta 1kere tuğçelerde kalacaktım ama annemin babamın haberi geç olmuştu.tuğçenin babası beni ve tuğçeyi evlerine götürdüler. Ozamanlar anlamsız bir korkum vardı.evdeki her kes uyuduktan sonra uyuyamıyordum.ama bu korkum o günden sonra bitti ama o gün onlarda kalamadım.tuğçenin babası erken uyuyor 22.30 gibi.annesi babasından daha geç yatıyor ama yinede uyuyamıyordum çünkü ikidebir annem,babam ve ablam beni arayıp niye haberimiz yok? Niye öyle niye böyle diye benim içimde korkular havalandı o yüzden gece 12de annemi arayıp beni almalarını söyledim ve hemen geldiler aldılar.zaten eve gidince telefonda sordukları sorularımyine,yine ve yine sordular.
Soruları bitince açıklamamı yaptım ve hen uyudum.4.sınıfın sonunda bir balo yaptık benim elbisem toz pembe,tek kol belinde çiçekler olan, önü kısa arkası uzun bir elbise giymiştim. ayağıma;gümüş ,birazcık topuklu bir ayakkabı giymiştim.
Başta bu baloyu o kadarda önemsemeyip tek kol dizimin üstünde yine pembe ama cırtlak bir pembe çiçekli bir elbise ayağıma;sadece toz pembe bir babet almıştım ama onu arkadaşımın doğum gününde giydim.balomda saçım çok güzeldi içinde örgü,düz fön,maşa ile karmaşık yadan bir saç kafama minik minik çiçeklerden oluşan bir taç takmıştım.balonun tek bozulmayan saçıydı benimki.tuğçenin elbisesi su yeşili dizinin bir tık üstünde bir elbise ayağına beyaz bir babet giymişti bu baloyu tuğçenin ve benim babam organize etmişti babam madalyonları ve belgeleri,tuğçenin babası balonun yapılacak yeri ayarlamıştı.ve ben şok ! Okula makyaj malzemesiyle gelen kız sadece duz bir elbise sıfır makyaz ve sandeletle gelmişti.ve balonun en kötü anı ağlamak hepimiz birbirimizden ayrılacağımız için hüngür hüngür ağlamıştık.
Aynı yıl yine bir tiyatromuz vardı ama bildiğiniz tiyatrolara benzemez bu çünkü ingilizceyedi oldukça güzel bir performans sergilemiştik ve sonunda tuğçe ben ve eylül modada olan aki usta dondurmacısından dondurma yiyerek bunu kutlamıştık.