1.1

1K 43 8
                                    

'Elfin! Hadi uyan güzelim antrenmana geç kalmanı istemem'
Evet, teyzemin o sesini duyunca sabah olduğunu anlamıştım.
'Tamam teyze uyanıyoruuum'
Bir an önce kalkıp banyoya doğru yöneldim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama geri döndüm
üzerime hızlıca formamı ve şortumu geçirip alt kata teyzemin yanına indim
'Ben işe gidiyorum Ekin'cim' dedi
Aslında bana Elfin derdi ama bazenleri Ekin de derdi teyzem.
'Tamam teyze iyi işler sana' deyip kapıyı kapattım
Teyzem bana bir şeyler hazırlamışt ı, ama ben akşamdan kalan yemeğimi yiyecektim, saat daha erken olduğu için televizyon başında yiyecektim yemeğimi.
Sırasıyla kanalları geçerken bir haber gözüme ilişti
''Ünlü Galatasaray Altyapısında Oynayan Voleybolcu Elfin Ekin Karakaya Yaptığı Hareket İle Dikkatleri Üzerine Çekti Maçı İzleyenler Arasında Ünlü Futbolcu Kerem Aktürkoğlu'da Vardı''
Haber bana saçma gelse de kanalı değiştirmedim.
Haberde benim vurduğum smacın ve Keremin izlerken ki videosu vardı pek aman amanlık bir vuruş değildi benim için ama, 'haber için önemli olmuş' dedim sırıtarak kendi kendime.
Futbolla aram iyidir öyle çok da değil ama, Galatasaray'lıyım
Hayatımda sadece 1-2 kez maça gitmişimdir
Saate baktığımda 07:30 olduğunu fark ettiğim de aceleyle çantamı alıp çıktım. Antrenmana 20 dakika kalmıştı.
Neyse ki ben tam aşağı indiğimde servis gelmişti.
Hemen takım arkadaşım Tuğba'nın yanına oturdum.
Ben tam olanları anlatacakken Tuğba lafı ağızımdan alıp 'Kerem ile olan haberi gördüm nasıl hissediyorsun senin sevdiğin bir futbolcu' demişti
'Pek bir şey hissetmedim aslında ' ne hissedebilirdim ki?
Tuğba 'Anladım, yarın ki maça geliyorsun değil mi?'
'Ne maçı?' dedim
'Galatasaray-Başak şehir maçına, bilet işini dert etme ben çoktan hallettim'
dedi
'Bilmem ayarlarsam neden olmasın' dedim
Antrenmanın olacağı sahaya gelmiştik. Eşyalarımı dolaba yerleştirip sahaya döndüm. Sevmediğim kız Sıla' da oradaydı takımdaki diğer kızlara benim haberimi izletiyordu. Pişkin bakışlarla bana bakarak bir şeyler söyledi umurumda değildi zaten.

( 𝘔𝘦𝘳𝘩𝘢𝘣𝘢 𝘦𝘷𝘦𝘦𝘵 𝘪𝘭𝘬 𝘩𝘪𝘬𝘢𝘺𝘦𝘮𝘪 𝘺𝘢𝘻𝘥ı𝘨̆ı𝘮 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘩𝘦𝘺𝘦𝘤𝘢𝘯𝘭ı𝘺ı𝘮, 𝘦𝘭𝘧𝘪𝘯𝘪𝘯 𝘴𝘶𝘳𝘢𝘵ı𝘯ı 2. 𝘣𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮𝘶̈𝘯 𝘴𝘰𝘯𝘶𝘯𝘥𝘢 𝘱𝘢𝘺𝘭𝘢𝘴̧𝘢𝘤𝘢𝘨̆ı𝘮 𝘮𝘦𝘳𝘢𝘬 𝘦𝘥𝘪𝘯 𝘣𝘪𝘳𝘢𝘻 𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩 2. 𝘣𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮𝘶̈ 𝘥𝘦 𝘣𝘶 𝘨𝘶̈𝘯 𝘺𝘢𝘻𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘳ı𝘮)

Her Şey Doğru Mu? | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin