Lehull a lepel

7.7K 36 0
                                    

Ez a nyári nap is szokásosan indult. Már egy hete tartott az iskolai szünet és eddig nem történt semmi izgalmas. Megint arra keltem fel, hogy anya és Zoli, a nevelőapám veszekszenek. 1 éve házasodtak össze, és a lányával, Vikivel együtt azóta élünk ebben a közösen vásárolt házban.

Egyébként Zoli nagyon jófej, semmi panaszom nem lehet. Legfőképpen arra nem, hogy a nálam 1 évvel fiatalabb Viki egy bombázó. Kis alkatú, viszont annál vonzóbb. A feszülős ruháinak köszönhetően szinte mindennap megcsodálhatom a kicsi kerek melleit, a formás fenekét és a feszes hasát, ahogyan kilóg a haspólók alól. Kezdetek óta megfigyelhető közöttünk valamiféle vonzalom, ugyanis mindig közel jön hozzám és sosem rejtegeti előttem a testi adottságait. Amikor pedig jövök ki egy szál boxerben a fürdőszobából és meglátja a kockahasamat, midig elpirul, utána pedig befut a szobába és magára zárja az ajtót.


Szóval visszatérve a reggelemhez. Kimásztam az ágyból, felöltöztem és elindultam a konyha felé reggelit készíteni. Viszont út közben Viki szobájánál elhaladva meghallottam egy szokatlan hangot így megálltam. Tőle jöttek a hangok. Nyögéseknek véltem, ezért közelebb mentem megbizonyosodni. Valamiért résnyire nyitva maradt az ajtó, ezért betudtam kukkantani anélkül, hogy észrevegyen. Lassan körbenéztem a szobájában és amikor a tekintetem elért az ágyához, megláttam, hogy a 16 éves mostoha húgom teljesen meztelenül fekszik az ágyon és maszturbál. A látványra egyből akcióba lendült a boxeremben rejtőző szörnyeteg. Azt láttam, amint Viki bal kezével a már izzadt testét simogatja, jobb kezével pedig a nedvben tocsogó punciját ujjazza. Közben csukott szemmel és hatalmasra nyitott szájjal nyögve a levegőbe. Mivel anyáék ekkorra már elmentek, gondoltam nincs itt más, ezért éltem az alkalommal és előkaptam a már ágaskodó, kőkeményen duzzadó farkamat.

- Ahh.. Ezaaz Dani, dugjad meg a lucskos puncimat!! - kiabálta Viki a nevem.

Ez teljesen meglepett, viszont annál jobban felizgatott, hogy rám gondol ujjazás közben. Telt az idő és ahogyan ő is, én is közeledtem az orgazmus felé. Egyszer csak sikított egy hatalmasat, a nedv spriccelt a puncijából és hangosan elélvezett. Erre én olyan tempóval kezdtem verni a farkam, hogy azzal a lendülettel véletlen belöktem az ajtót és beestem a szobájába.

- DaaAAani, te-ee mit csinálsz itt? - kérdezte meglepődve, miközben a remegő, izzadsággal teli testét félve takarta el.

- Őőőőő... Semmiit, bocsi! - feleltem ijedten és kirohantam a szobából, becsukva az ajtót.

Ezután lementem a konyhába és felkészültem életem legkínosabb beszélgetésére Vikivel. 10 perc múlva lejött ő is vörös és kifáradt fejjel.

- Sajnálom, hogy ezt látnod kellett. - mondta megbánt arccal, miközben még a kezein látszódott az enyhe remegés.

- Nem, én sajnálom. Nem kellett volna bemennem.

- De egyébként mit kerestél az ajtómnál? - kérdezte picit megemelkedett hanglejtéssel.

- Hát őő... Hangokat hallottam és megnéztem, hogy nincs-e valami baj.

- És ezt lehúzott nadrággal kellett megtenni? - ezt már kissé huncut nézéssel a szemembe nézve mondta.

- Tudod amikor megbotlottam, leesett... - válaszoltam makogva.

- Mindegy is, az én hibám. Nem kéne ilyeneket csinálnom nyitott ajtónál.

Ezt a mondatot meghallva gyorsan gyűjtöttem egy kis erőt, gondolván hátha tudok plusz pontot szerezni nála.

- Nincs ezzel semmi baj. Képzeld, néha-néha én is szoktam magamhoz nyúlni, ha úgy érzem.

- TÉÉNYLEEEEG DANIIII??? - kiáltott fel megkönnyebbülten és látszott a szemeiben az öröm.

- Perszee, ezt minden korunkbeli csinálja. Akár tagadja, akár nem.

Ezután elkezdett kérdezgetni a szokásaimról. És mivel éreztem, hogy tetszik neki a téma, válaszoltam mindenre. Viszont ekkor egy váratlan kérdést tett fel, amire mai napig egy hatalmas mérföldkőként tekintek.

- Figyu, ez lehet most fura kérdés lesz. Megígéred, hogy nem fogsz haragudni?

- Sosem haragudnék, bármit kérhetsz tőlem. - mondtam magabiztosan és nyugtattam.

- Őőő hát ezek után arra gondoltam, hogy mivel te ilyen tapasztalt vagy és sokat tudsz... Őőő.. Ahhjj ez nehéz. - suttogta már könnyes szemekkel.

- Nyugodtan mondd Viki, bármit - bíztattam és megfogtam a kezét.

- Esetleg egyszer... valamikor... tudnál mutatni trükköket? Tapasztaltnak tűnsz, viszont ez volt az első orgazmusom és ez is csak véletlen sikerült. - ezután hatalmasat sóhajtott és izgalmában szorosabban fogta a kezem.

- Ez volt olyan nehéz? Szívesen segítek, de várj. Azt kéred, hogy miközben maszturbálsz, feküdjek le melléd és segítsek benne?

- Háááát.... Lehe... - be se fejezte a mondatot, hanem sírva fakadt, elengedte a kezem és felszaladt a szobájába.

- Viki váárj!! - kiáltottam utána és szaladtam fel én is, hogy utolérjem


///////////////////////////////

Ez volt a bevezető, nemsokára érkezem a második résszel. Ha tetszett, mindenképpen jelezzétek, hogy tudjam miket szeretnétek még olvasni!

Mostoha tesókWhere stories live. Discover now