Vizes hancúr

7.1K 31 0
                                    

Amíg én elmentem fürdeni, Viki bement a szobájába. Levetkőztem, gyorsan megnéztem magam a tükörben és beálltam a zuhany alá. Kis idő múlva már megmosakodtam szinte mindenhol, viszont nem tudtam kiverni a fejemből az előbb történteket. És ez nem csak nekem nem ment, ugyanis a farkam kőkeményen állt egész tusolás alatt és hívogatott egy menetre. Engedtem a csábításnak és elkezdtem verni.

Nem siettem el, minden percét élvezni akartam. Aztán mintha egy ajtó nyikorgást hallottam volna, de annyira elvoltam foglalva, hogy nem érdekelt. Mint utólag kiderült, Viki volt az. Besurrant az ajtón, levetkőzött és szép lassan a hátam mögé settenkedett. Hirtelen észrevettem, hogy arrébb tolja a kezem és átveszi a stafétát.

- Héé mit csinálsz? Anya itthon van, bármikor észrevehet!! - suttogtam kicsit indulatosan.

- Nyugii, lementem az előbb és alszik a kanapén. Mellette megy a tévé, nem is hallhat minket - erre mégjobban rászorított és felnevetett huncut hangon.

- Ezesetben a tied vagyok, csinálj velem amit akarsz... - fordultam meg és mondtam mélyen a szemébe nézve, miközben a duzzadó farkam súrolta a punciját.

Nem kellett neki kétszer mondani. Leültetett a kádban, hasra feküdt és egyből a szájába kapta. Mivel eddig vertem, már jól bevolt melegedve. Ezért is bírtam nehezen, amikor a meleg, nyálas szája körbe ölelte a makkom. Néha tövig is bekapta, amibe bele rezzentem. Sok már nem is kellett, így amikor épp a torka mélyén volt, elengedtem magam és a teljes adagot beleeresztettem a szájába. Az arca hirtelen bepirosodott, szemei könnyeztek, de ennek ellenére hagyta és hősiesen bírta a nagy adagot. Amikor végeztem, megbizonyosodott hogy minden csepp kijött és gyorsan még végig nyalta mindenhol.

- Ez istenien finom volt... - nézett rám perverzen a kipirosodott és kifáradt szemivel. 

- Tudok még ennél is jobbat.

Egyből megfogtam a derekát, a kád másik végébe toltam és széttártam a lábait. Annyira nedves volt odalent, hogy már a combjain is látszott, amikor szétváltak. Az arcán látszott, hogy már nagyon akarja, de húztam az idegeit. Először szépen lassan a combjáról lenyaltam ami odakerült és nem sietve haladtam felfelé. Minél közelebb voltam a nyílás felé, annál nagyobbakat sóhajtott. De nem adtam magam ilyen könnyen. Amikor felértem a lényeghez, akkor is még csak a kis-, és nagyajkakat puszilgattam és nyalogattam. Ekkor már Viki nyögdécselt is és hallatszott a hangján a sóvárgás.

- Ahhh.. Ne kínozz már, nyalj kiii - nyögte fel az egyik pillanatban libabőrösen és izgatott hanggal.

Nem húztam tovább, egyszer csak bedugtam tövig a nyelvem a nyílásba és egy hatalmasat szívtam. 

- AAAAAAHHHHHHHH... - nyögött nagyon hangosan.

- Csönd legyen, még végül anya felébred  - befogtam a száját.

Ezután a csiklójához mentem át, amit szép lassú és körkörös mozdulatokkal izgattam. Tudtam hogy élvezi, mivel egész végig kapaszkodott a hajamba és a fejemet a combjai közé nyomta. Nehezen kaptam így levegőt, de nem érdekelt, csináltam. Aztán feltoltam a tempót, újra elkezdtem kinyalni és szívni a hüvelyét, míg a másik kezemmel a csiklóját izgattam gyors tempóval. A lábai hirtelen remegésbe kezdtek, fejét pedig hátra hajtotta. Csak a nagy sóhajtásait hallottam, mivel a száját csukva tartottam. Egyszer csak, amikor már a fénysebességnél is gyorsabban csináltam mindent, belespriccelt a számba, a lábai csapdosták a kádat, kezei és lábai szorították a fejem és hosszan, nagyot felsóhajtott. Ekkor tudtam, hogy elélvezett, ezért abbahagytam. Felkúsztam mellé, hogy megnyugtatásképp a hasát és a melleit simogathassam.

- Életemben nem éreztem még ilyen jó dolgot... - suttogta akadozva, mert minden erejét elvettem.

- Én pedig soha nem kóstoltam még ilyen finomat. - közbe mosolygott rám, mert az egész arcom a nedvétől volt tele.

Néha-néha még megbirizgáltam a csiklóját, amibe beleremegett az érzékenységtől, de hagyta. Kiszálltunk a kádból, megszárítottuk egymást és pucéran átrohantunk a szobámba. Bezártam az ajtót és lefeküdtünk. Még akartunk volna dugni, de elvettük egymás erejét. Ezért a hátamra fektetett és a meztelen testével rám ereszkedett. Annyira jó volt érezni, ahogyan a sima és puha bőre hozzámér. Még egy ideig simogattuk egymást, végül elaludtunk. 

(Pár óra múlva)

- Kész a vacsora gyerekek! - ordított anya konyhából.

Erre mindketten felpattantunk, felöltöztünk, adtunk egymásnak egy gyors csókot és elindultunk lefelé.

- Mintha hallottam volna a fürdőből valami nagy kopogást... - vetette fel anya.

- Ohh az én voltam, csak elcsúsztam. De minden rendben. - nevettem fel kínosan.

- Megint együtt jöttök le, ma nagyon összenőttetek. - jegyezte meg újra

Hirtelen megijedtünk és egymásra néztünk.

- Jajjj annyira örülök nektek. Azt hittem nem lesz soha olyan a kapcsolatotok, mint két jó testvéré. - szólalt meg vidám hangon és megölelt minket. Pedig ha tudná milyen jó a kapcsolatunk...

Leültünk az asztalhoz, mi Vikivel egymás mellé. Nem habozott, szinte egyből elkezdte az asztal alatt verni a farkam. Anya szerencsére nem látta, mert a másik végén ült és nem üvegből az asztal. Az előzőek után sok idő nem kellett. Amint látta, hogy el fogok élvezni, véletlen (direkt) leejtette a kanalát és bekúszott az asztal alá "keresni". Ekkor gyorsan bekapta a farkam és lenyelte az egész adagot. Hogy ne legyen gyanús, gyorsan vissza is jött és folytatta a vacsit. Nem hagyhattam viszonzás nélkül, ezért egyből a bugyijába nyúltam. Hirtelen meglepődött picit, felnyögött.

- Mi a baj Viki? - kérdezte anya

- Semmi, csak ez a krumpli forró volt, nem fújtam meg...

Neki sem kellett sok idő, hogy elmenjen. Mivel nedves volt nagyon, az ujjazást lehetett hallani. Ezért hangosabban csámcsogtunk és a kanalat is nagyobb erővel ütöttük a tálhoz. Hogy letudja vezetni a nagy élvezetet, a csúcsnál Viki jó erősen megszorította a kezemet és a hang visszatartásától vérvörös lett a feje.

- Mi a baj, tiszta vörös a fejed? - kérdezte mostmár picit gyanakvóbban anya.

- Ez a darab most nagyon forró volt, de nem akartam elkiabálni magam...

Úgy nézett ki elhitte a sztorit. Mint akinek ízlett a vacsi (tényleg finom volt), lenyaltam az ujjamat (vagyis a nedvet) és felmentem a szobába.

10 perc múlva Viki benyitott és becsukta az ajtót. 

- Anya elment aludni? - érdeklődtem.

- Igen. Mondta, hogy reggel korán megy, szóval nem zavar már minket holnapig. - mondta Viki boldogan.

De mivel mindketten hulla fáradtak voltunk az egész napos kényeztetéstől, csak levetkőztünk és egymáson feküdve elaludtunk.


///////////////////////////////

Kész a harmadik rész is. Igyekeztem sok részlettel kitölteni a jeleneteket. Minden kritikát elfogadok, jelezzétek ha tetszett/nem tetszett.

Mostoha tesókDonde viven las historias. Descúbrelo ahora