Mivel nyári szünet volt, ezeket a tevékenységeket bátran tudtuk űzni, amíg anya és Zoli távol voltak. Napi rutinná vált, hogy a ház különböző pontjait jártuk pucéran és különböző módokon elégítettük ki egymást.
Például tegnap pont a szaunában voltunk (Zoli egy ilyen cégnél marketing főnök, így kaptunk egyet otthonra). Miután a konyhapulton 1 órán át keresztül szexeltünk, a szaunába mentünk lepihenni. Mindketten ledőltünk a kipárnázott padokon egymással szembe, kifulladva. Láttam, ahogy Viki feje piros a fáradságtól, liheg és a testén mindenhol folyik az izzadság. De hiába volt kimerülve, nem bírta ki, hogy ne nyissa szét a lábait, így elém tárult a sima, nedves kicsi puncija. Mivel még mindig őrülten kanos voltam, egyből odasiettem a fejemmel és előjáték nélkül szívni és nyalni kezdtem. A melegtől fülledt szauna csak Viki nyögéseitől volt hangos, miközben a padot elárasztotta a testnedve. Sok idő nem kellett és a fejemet szorítva, a nevemet kiabálva spriccelve elélvezett. Ezután egyből hátralökött és a kőkemény farkamnak esett a szájával. Már a hangjára iszonyúan beindultam, 1 percen belül fel is töltöttem a száját spermával. 10 perccel később anya hazaért, de mi már rutinosan felkészülve vártuk.
***1 év múlva***
Miután anyukám és Viki apja sok veszekedés után elváltak, a mi személyes kapcsolatunk is megszakadt. A legjobb megoldás erre csak a videochat volt, ugyanis egy megye választott el minket. Minden este felhívtuk egymást meztelenül és másikat nézve maszturbáltunk, élveztünk el.
Egyik nap mindketten egy baráti találkozót hazudtunk be otthon, hogy találkozhassunk. A megyehatáron lévő bevásárlóközpontban futottunk össze. Igazából ennek már teljesen randi hangulata volt. A kettőnk beszélgetése is már mélyebb volt, figyeltünk a másikra és sok szenvedélyes pillanat volt. Viszont mivel régen találkoztunk, muszáj volt egy üres mosdó fülkét keresni, ugyanis nem bírtuk már ki. Nem törődve a környező emberekkel, a bezárt fülkében hangosan, nedvesen és remegve élvezett el Viki a farkamon ülve, én pedig utána kivettem és a hasát tejesen elleptem.
Ezek a titkos találkák egyre romantikusabbá váltak, míg végül a szexen kívül is elcsattant egy meghitt, első szerelmes csók. Ezután teljesen máshogy álltunk egymáshoz. A mostoha tesó/barátság extrákkal kapcsolatot felváltotta egy érzelmekkel és rózsaszín köddel teli szerelem. Ezért úgy döntöttünk, hogy mindenki a saját szüleinek elmondja, hogy együtt vagyunk. Mindketten nevetve fogadták a hírt. Azt felelték, hogy már a kezdetek óta sejtették, látszott rajtunk valami.
Anya és Zoli félretették a saját problémáikat és engedték, hogy amikor csak időnk engedi, egymásnál aludhassunk és időt tölthessünk.
Pár hónap múlva a kapcsolatunk miatt a szüleink is egyre többet találkoztak, megbeszélték a múlt problémáit, míg végül összejöttek és eljegyezték egymást. Sort kerítettek az újboli házasság megkötésére és elmentek egy közös vakációra. Aminek mi nagyon örültünk, ugyanis egy teljes hétig miénk volt mindkét ház. Szóval fél hétig az én házamban voltunk, a másik felén pedig Vikiében. Már nem csak szexből és kielégítésből álltak a napjaink. Szerveztünk közös programokat, minőségi időt töltöttünk együtt és ezeket mindig megkoronáztunk egy izgalmas esti dugással.
///////////////////////////////
Ez lenne a sorozat befejezőrésze. Remélem tetszett az összes rövid történet, nemsokára jövök egy másik sztorival.
Akinek bármi tanácsa, észrevétele van, vagy csak beszélgetne, szívesen válaszolok privát üzenetekre.
ESTÁS LEYENDO
Mostoha tesók
RomanceA sztori két mostoha testvérről szól, akik a kezdeti nehézségek és hosszadalmas várakozás után engedtek vágyaiknak és felfedezték az egymásban rejlő izgalmakat... 🥵💦 Szexuális jeleneteket tartalmaz, mindenki saját felelősségre olvassa ❗❗