KAN BAĞI-1

19 2 4
                                    

Ben Alya şimdi 10 sene öncesine gidelim...

10 yaşındaydım yaz mevsimiydi ve çok arkadaşım yoktu.Tek bir arkadaş grubum vardı.Onlar bana iyi davranmıyolardı ama arkadaşsız kalmamak için sesimi çıkartmıyordum.Kahvaltımı yaptım ve arkadaşlarımın yanına gittim.Beni görünce hemen yüzleri düşmüştü.Gururumu ayaklar altına alıp yanlarına oturdum.Her zaman alay konusu olan üvey çocuğu olmam yine onların sohbet konularıydı.Yaptıkları kötü şakaları ve fikirleri beni ağlamak üzereyken bardağı taşıran son damla bu cümleydi."Ben bir baba olsam üvey bir kızım olsa onu ve güzel olursa onu sürekli öperdim.Alya baban seni çok öpüyordu değil mi?" Dedi ve alaycı bir şekilde güldü aralarından bir çocuk. Benim babam beni öz kızı olarak görüyor ve beni sevdiği için öpüyor dedim ve çocuğa bir tokat atıp oradan uzaklaştım.Ağlaya ağlaya sokakta yürüyordum.Bankta kucağında kediyle oturan bir kız ağladığımı görüp yanıma geldi.Beni banka oturtturdu.İçmem için bir su uzattı ve gözyaşlarımı silmem için bir mendil verdi.Suyu içtim ve sakinledim.Kıza yaşadığım olayı anlattım ve kızın üzüldüğü yüzünden belliydi.Bana "Gel sana bir çikolata ısmarlayayım." Dedi ve gülümsedi.Bende gülümsedim ve "Hadi gidelim!" dedim heyecanla.Çikolatalarımızı yedik ve evlerimize gittik.Kız bizim bir kaç sokak ötemizde oturuyordu.


10 senenin ardından en yakın arkadaşımızla ailelerimizden ayrılıp kendi evimize çıkmıştık.Ailelerimiz de artık birbirlerini tanıyorlardı.Hayat çok güzel geçiyordu.Birlikte okula gidiyor,geziyor ve bir sürü aktivite yapıyorduk.

Biz müstakil bir evde yaşıyorduk ve kapımız bir anda çalmıştı.Tırsmıştık çünkü beklediğimiz biri yoktu ve kargoda sipariş etmemiştik.Kapıya ağır adımlarla ilerledik.Kapıyı açtığımda yerde bir kutu gördüm.Derin bir nefes alıp kutuyu içeri aldım.Masaya oturduk ve aldığım nefesi hızla verip kutuyu açtım.

"DNA TESTİ" yazısını görünce kalp atışlarım dahada arttı.Paketi açtım ve okumaya başladım.

ASYA AKAY DNA TEST SONUCU

MUSTAFA AKAY ve ECRIN AKAY'IN KIZI OLMA YÜZDESİ
%10

Kağıda dik dik bakarken Asya'nın gözünden bir yaş geldiğini gördüm.Kağıdı masaya bıraktım ve Asya'ya sarıldım.Asya hüngür hüngür ağlarken sadece ona sarılmakla kaldım.Ne diyeceğimi nasıl motive edebileceğimi bilemiyordum.Ayağa kalktım ve Asya'ya bir su getirdim.Asya titreyen elleriyle suyu içti ve kağıdı alıp yırttı.Kağıdı bin parçaya ayırıp sinirini biraz attıktan sonra ağlamaya devam etti.


4 saat sonra...

Asya ağladıktan gelen yorgunlukla uyuya kaldı.Üzerimize bir örrtü aldım ve koltukta Asya'nın yanına kıvrılıp üstümüzü örttüm.

Asya gece boyu sürekli gördüğü kabuslardan korkarak uyanıp geri uyuyordu.

Acaba o test gerçekmiydi,testi kim yapmıştı?
Aklımda binbir düşünceyle ben de uykuya daldım.

Sabay uyandığımda saat sabah 7'ydi.Asya hala uyuyordu.Yavaşça yanından kalktım ve üstünü geri örttüm.Hemen telefonumu alıp Asya'nın annesini yani Ecrin teyzemi aradım.

Olan olayları anlattım ve ben telefonda konuşurken Asya şişmiş gözleriyle yanıma gelip "Kiminle konuşuyorsun?" dedi. Annenle dedim sesi hapörlere aldım.

-Anne ben evlatlıkmıyım?
-Kızım sana anlatıcam ama senden kendini yıpratmanı istemiyorum.
-Anlat
Dedi Asya sert bir ses tonuyla.

-Biz babanla evlendik birbirimizi çok seviyorduk ve bir çocuğumuz olmasını istiyorduk.Ama bazı nedenlerden dolayı çocuğumuz olmuyordu.Bizde seni evlatlık edindik.Kimse sana farklı bakmasın diye kimseyede evlatlık olduğunu söylemedik.Sende garip bir şekilde bize benziyordun kimsede şüphelenmedi.Biz seni hep öz kızımız olarak gördük.Şimdi ne dersen ne yaparsan haklısın.

Asya'ya baktığımda Asya sinirli değildi üzgünde değildi.

"Siz benim ailemsiniz beni sen doğurmasanda beni büyüten kişi sizsiniz ne olursa olsun siz benim ailemsiniz ve hep öyle kalıcaksınız." dedi emin bir şekilde.

Asya'ya baktım ve gülümsedim.

Ecrin teyzenin ağlama sesleri telefondan gelirken dayanamayıp "Ecrin teyze akşam size geliyoruz annemleride çağırırız uzun zamandır toplanmıyoruz." diyiverdim.

Ecrin teyzemin ağlama sesleri kesildi ve gülmeye başladı.
"Tamam kızlar ben hazırlıkları yapayım sizi seviyorum,öptümm"dedi.

Bizde "Öptüük!" dedik ve telefonu kapattık.

Asya güldü ve bana sıkı sıkı sarıldı.
Ve "Teşekkür ederim." dedi.

"Ne için?" diye sordum.

"Her zaman yanımda olduğun için." dedi.

Sarılmayı bıraktım Asya'nın ellerini tuttum ve "Her zaman." dedim.

Bu güzel ortamı garip bir ses bozdu.

-Şey bu ses sanırım karnımdan geliyor.
-Hadi Asya gel kahvaltı yapalım.
-Yüzümü yıkayıp geliyorum.

Kahvaltımızı hazırladık ve bir güzel yedik.Bugün haftasonuydu ve gezmezsek olmazdı.

-Bugün lunaparka gidelim mi?
-Olur!Hem kafamız dağılır.

Asya'ya gülümseyip boş tabağımı tezgaha koydum.Ve hazırlanmak için odama gittim.

Üzerime pembe bir crop altıma siyah bir eşofman giyip elime kısa siyah hırkamı alıp saçlarımı topladım ve aşşağıya indim.

Asya çoktan hazırdı.Hemen çantalarımızı hazırlayıp evden çıktık.













Kan BağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin