Arabamıza bindik ve evimize en yakın lunaparka gitmek için navigasyonu açtık.Arkada çalan "Kız Kıza" şarkısını bağıra bağıra söylerken ni yandanda navigasyonu takip ediyorduk.
Lunaparka sonunda gelmiştik.Arabamızı lunaparkın otoparkına bırakıp arabadan indik.Hızlı adımlarla ljnaparka doğru yürüdük.İçeriye girdiğimizde lunaparka bir göz atıp kıkırdadık.
"En son 12 yaşjmdayken seninle gelmiştim." Dedim.
"Bende!" Dedi Asya lunaparkta göz gezdirirken.
"Dönme dolaba binelim mi?" Diye sordum.
"Olmaz benim yükseklik korkum var." Dedi Asya.
"Yanında ben varım hep korkunu yenmiş olursun hadi binelim!" Dedim heyecanla.
"Peki." Dedi Asya istemeyerek.Biletlerimizi aldık ve yerlerimize oturduk.Asya daha çok yükselmememize rağmen gözlerini kapatıyordu.Ben ise aşşağıya bakıp bakıp çok güzel diyordum.
Asya'nın ellerini tuttum ve gözlerini açmasını istedim.
-Alya gözlerim açılmıyor.
-Asya ne diyosun açsana gözlerini.
-Açamıyorum.
-Nasıl açamıyosun.Dediğim anda hareket etmediğimizi en tepede beklediğimizi farkettim.Asya 'ya baktığımda gözlerini açamama nedenini öğrenmiş oldum.
10 dk önce
-Alya gözüme çok toz kaçtı açamıyorum.
-Elleme gözüne açılır birazdan.
-Tamam gözümü ovuşturdum geçti."Asya korkmana gerek yok hani gözine toz kaçmıştı ya hözün iltihap kapmış ve o yüzden çapaklanmış.Çapaklandığı için gözünü açamıyosun." Dedim ve çantamda su ve mendil çıkarttım.
Elimde tuttuğum mendile biraz su döküp Asya'nın gözünde ki çapakları sildim ve gözünü açmasını sağladım.
Asya gözünü açtığında durmuş olduğumuzu farketti ve aşşağıya baktığı an bir çığlık attı.
"Çok yüksekteyiz,çok yüksekteyiz." Diye tekrarlarken.Ben aşşağıya baktım.Kimse yoktu sadece dönmedolaba binenler öylece oturmuş bakınıyorlardı.Ne yapacağımızı bilemezken koşarak gelen bi çalışan gördük.Hemen dönmedolabı çalıştırdı ve herkesi indirdi.Neler olduğunu sormamıza rağmen "Önemli bişey yok." Diyerek bizi geçirtirdiler.Herkes lunaparktan çıktığında lunaparkın kapılarını kapatıp kitlediler.
Kurtulmuştuk ve gerisi bizim için önemli değildi.Arabamıza doğru yürümeye başkladık.
-Saat 7 olmuş Alya annemlere doğru yola çıkalım.
-Tamam geçerkende gözin için bir göz damlası alırız.
-Tamam.Ecrin teyzelere gelmiştik ilk önce herkesle selamlaştık ve sonrada Asya'nın gözüne göz damlası sıkıp masaya oturduk.
Annem "Çocuklar stn yaz tatiline girdiniz bir kaç gün bizde kalın hasret giderelim." Dedi.Ecrin teyze onayladığını göstermek için başını salladı.
Babam "Evet kızlar uzun zamandır buluşamıyoruz." Dedi.
Asya'yla bakıştık ve aynı anda "Olur." Dedik.