KAN BAĞI-4

0 0 0
                                    

Bir anda aklıma adamın son 3 gündür getirdiği yemekler geldi ve mutfağa doğru koştum.Adamın bize verdiği tüm yiyecekleri tezgaha koydum.Hiç birini yememiştik.Yiyecekleri parmaklarımla ufalayarak içlerine bakıyordum.Tüm yiyeceklerin içinden garip bir sıvı çıkıyordu.Kaşlarımı çatarak yiyrcekleri ufalamaya devam ederken Asya yanıma geldi ve bana yardım etti.Tüm yiyecekleri ufaladıktan sonra koşarak telefonumu alıp geldim.

Yiyeceklerin fotoğrafını çektim ve başımı Asya'ya çevirip "Bu fotoğrafları karakola gidip gösterelim." Dedim. Asya'da kabul ettikten sonra çantalarımızı alıp evden çıktık.

Karakola gittik ve ifademizi verip fotoğrafları gösterdikten sonra dışarı çıkıp bir tane banka oturduk.

Arkamdan gelen bir sesle aç olduğumun farkına vardım.
"Alya ben çok acıktım ben simit alıp geliyorum." Dedi Asya.
Kafamı onaylar biçimde sallayıp kafamı önümde ki denize çevirdim.

Bir kaza sesi gözlerim fal taşı gibi açıldı ve hemen arkama baktım.

ASYA YERDE YATIYORDU

Gözümden akan yaşları silip o rarafa koştum.Asya'nın yanına oturdum ve başını elimle destekleyip "Ambulansı arayın!" Diye bağırmaya başladım.

Bir kaç kişinin elinde telefon görünce derin bir nefes verdim ve çarpan arabaya baktım.

ÇARPAN ARABA ORTALIKTA YOKTU!

Telaşla etrafa bakınırken gerkesin kenara çekildiğini gördüm ve ambulan sesi duydum.

Asya'yı sedyeye yatırıp ambulansa bindirirlerken bende Asya ile birlikte ambulansa binip oturdum.

Asya'nın elini tuttum,gözlerimi kapadım ve Allah'a dua etmeye başladım.

YARIM SAAT SONRA


Hastane odasında ki koltukta oturmuş Asya'nın uyanmasını bekliyordum.

Neyse ki Asya'nın bir hayati tehlikesi yokmuş sadece bir kolu kırılmış ve başına biraz hasar almış.

Ben camdan dışarıyı izlerken bir ses duydum.

"Alya." Dedi Asya sakin ve yumuşak bir sesle.

Hızla arkamı döndüm gözümden akan bir damla yaşı silip Asya'ya hafif bir şekilde sarıldım.

Sarılmamızı bitirdiğimizde bir koltuğa oturdum.Asya bir şey söyleyecekmiş gibi oldu ama vazgeçmiş bir tavırla nefes verdi.

"Bir şeymi oldu Asya?" Dedim.
"Bana çarpan araba." Dedi ve nefesi kesildi.
"Kaçtı." Dedim ve başımı yere çevirdim.
"O adam bizim evimize giren adamdı." Dedi Asya emin bir şekilde.







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kan BağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin